Barbara Hrabalová

Přednáší a přispívá do odborných periodik (Smith Novak, Franchise Club, Strategie, Marketing Sales Media, Firemní obchod aj.). Dlouhodobě spolupracuje s Customer Experience Professionals Association (CXPA), ve které je členkou marketingového výboru. Mystery shoppingu a řízení zákaznické zkušenosti se věnuje od roku 2006.

Další autoři

BA Petr Adamík

Petr Adamik je produktovým ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.Zabývá se marketingem, technologiemi, internetem a jeho praktickým využitím uvnitř organizací. Vystudoval Business Studies na London Metropolitan University.

Ing. Tomáš Raška

Tomáš Raška je dlouholetý úspěšný obchodník v oblasti FMCG, má zkušenosti s vyjednáváním s velkými a dominantními zákazníky. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2004. Kursy vede velmi poutavou, praktickou a účinnou metodou, která vám přinese v praxi použitelné a efektivní metody vyjednávání.

Kateřina Uveričová

PhDr. Vladimír Pelc

Vladimír Pelc je ekonomickým poradcem s daňovou specializací, renomovaným autorem daňových publikací.Periodika, v nichž autor publikoval mj. zahrnují Credit Line, Daně a právo v praxi, Daňová a hospodářská kartotéka, Daňový a účetní poradce podnikatele, Ekonom, Ekonomický a právní poradce podnikatele, Hospodářské noviny, Human Resources Management, Medical Tribune CZ, Personální servis, Pohledy, Poradce podnikatele, Právní normy ČR, Profit, Průmyslové infórum, Průmyslový žurnál, Sondy, Stavební kontakt, Stavitel, Svět hospodářství, Technik, Účetnictví v praxi, Účetnictví, daně a právo v zemědělství. Mezi jeho autorské publikace patří například "Daňové odpisy - Strategie pro podnikatelskou praxi", "Zaměstnanecké benefity - jak zaměstnancům poskytovat více s menšími náklady", "Daňové výdaje - Položky snižující základ daně, daňové režimy, specifika neziskových subjektů", "Daňové rezervy", nebo "Místní poplatky - Úplné znění zákona o místních poplatcích s poznámkami".

Dan Kresa

Dan Kresa získal znalosti studiem bezpečnosti, strategie a mezinárodních vztahů i prostřednictvím práce ve firmě Gordic, kde se zaměřuje na vzdělávací projekty a kybernetickou bezpečnost organizací a státu. Při svých školeních dovede upoutat pozornost a v posluchačích probudit zájem i nové rozměry přemýšlení o problematice.

Bc. Pavel Prouza

Pavel Prouza v současnosti působí ve funkci Account Director v digital agentuře Brandz Friendz, specializované na sociální sítě.Má za sebou 10 let praxe v oblasti Media Professionals na vedoucích pozicích, specializuje se na nové trendy v oblasti hi-tech a online marketingu. Své zkušenosti uplatňuje také při navrhování konceptů komunikace a aplikací pro Facebook.