Barbora Voráčová

Storytelling studovala v Norsku na Høgskolen i Oslo a jako stážistka jsem pracovala ve Skotském storytellingovém centru v Edinburghu.

Další autoři

Mgr. Bc. Ivana Lehkoživová, BA

Ivana Lehkoživová působí jako samostatná advokátka. Studovala právo a ekonomiku v ČR i zahraničí.

Jan Topinka

Jan Topinka je partnerem advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners.Specializuje se na oblast bankovnictví, financí a kapitálových trhů, nakládání s pohledávkami a dále na akvizice a prodeje společností. Před nástupem do advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners v roce 2004 pracoval Jan Topinka pět let na různých právních pozicích v Komisi pro cenné papíry (dozorový úřad pro oblast kapitálového trhu, nyní jeho funkce plní ČNB), naposledy jako ředitel metodicko-analytického odboru, kde například koordinoval a vedl projekt přípravy Komise pro cenné papíry na vstup do EU a podílel se na tvorbě řady koncepčních a metodických dokumentů v oblasti regulace finančního trhu.

Mgr. Bc. Pavel Urbaczka

Pavel Urbaczka je advokát a spoluzakladatel advokátní kanceláře Blockchain Legal, která se jako jedna z prvních v ČR věnuje propojení práva a moderních technologií včetně kryptoměn. Poskytuje poradenství investorům a firmám přijímajícím platby v digitálních měnách. Ve své praxi se věnuje projektům, které rozšiřují povědomí o kryptoměnách a dokazují jejich budoucí společenský význam. Dříve pracoval řadu let v jedné z pražských advokátních kanceláří.

Ing. Zbyněk Jančík

Pan Jančík je revizní technik zdvihacích zařízení a, b, c, f. Revizní technik tlakových zařízení, osoba odborně způsobilá v prevenci rizik, koordinátor BOZP, odborný technik motorových vozíků. Předseda pracovní skupiny pro zdvihací zařízení a člen vědecké rady APTI z.s.

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

Ing. Michal Čejka

Ing. Michal Čejka je člen pracovní skupiny ministerstva průmyslu a obchodu k přípravě vyhlášky č. 264/2020 Sb.Je odborným konzultantem v oblasti energeticky úsporných projektů a obnovitelných zdrojů energie ve společnosti PORSENNA o.p.s. a technickým specialistou aliance Šance pro budovy. Podílí se na přípravě programů podpory (OPŽP, NZÚ, OPPIK, IROP) a přípravě legislativy v oblasti energetické náročnosti budov. Dále pracuje jako externí konzultant ministerstva životního prostředí a státního fondu životního prostředí.