Barbora Voráčová
Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.
Storytelling studovala v Norsku na Høgskolen i Oslo a jako stážistka jsem pracovala ve Skotském storytellingovém centru v Edinburghu.
Další autoři
PaedDr. Iva Tomášková
Je bývalou ředitelkou základní školy a mateřské školy. V současné době pracuje jako učitelka odborných předmětů na VOŠ PRIGO pro přípravu učitelek mateřských škol, vychovatelek školních družin a asistentů pedagoga. Působí také jako lektorka a odborná konzultantka a vede semináře pro pedagogické pracovníky ZŠ a MŠ. Je certifikovanou lektorkou inkluzivního vzdělávání, absolventkou První spirály kouče a je autorkou knihy k předčtenářské gramotnosti s názvem Rozvíjíme předčtenářskou gramotnost v mateřské škole.
Kateřina Horynová
Kateřina Horynová má za sebou více než 15 let zkušeností v oblasti Event Managementu.Kateřina Horynová má za sebou více než 15 let zkušeností v oblasti Event Managementu. Je zakladatelkou a spolumajitelkou agentury Event Arena, která byla založena v roce 2000. Zároveň zastává pozici ředitelky produkce. Její hlavní náplní práce je supervize akcí a projektů, kreativní návrhy řešení eventů a komunikace s klienty. Podílí se na všech významných zakázkách společnosti. Mezi její klienty patří například ČSOB, Telefónica, Partners, Česká spořitelna, Seznam.cz, Novartis a řada dalších. Vystupuje a přednáší na odborných akcích týkajících se Event Managementu od roku 2011.
Mgr. Václav Fiala
Mgr. Václav Fiala se podílel na přípravě velké revize RVP pro základní vzdělávání. Řadu let působí jako učitel biologie a chemie na základní škole. Má zkušenosti v roli zástupce ředitele a koordinátora ŠVP. Je vítězem a držitele prestižního ocenění Global Teacher Prize z roku 2020. Je zaníceným příznivcem aktivizačních strategií ve výuce, jako je např. badatelsky orientované vyučování.
Mgr. David Zahumenský
Touha využít právo jako nástroj k dosahování spravedlnosti jej vedla k tomu, že v roce 2005 začal pracovat v Lize lidských práv, posléze se stal jejím předsedou.Věnoval se zde zejména zdravotnickému právu a právu lidí se zdravotním postižením, ale i právu pracovnímu. Za porušení informovaného souhlasu vysoudil pro klientku 300 tisíc korun. Několikrát uspěl u nejvyšších soudů či soudu ústavního, úspěšný byl také ve Štrasburku. Je členem Rady vlády pro NNO, působil ve Výboru pro lidská práva a biomedicínu.
Ing. et Ing. Mgr. Marie Herynková, Ph.D.
Má bohatou praxi jako školní psycholožka na základní škole. Zároveň působí jako odborná asistentka na vysoké škole, kde vyučuje předměty psychologie. Pořádala pedagogicko-psychologické zážitkové kurzy a v lektorské činnosti se zabývá tématy krizové komunikace, šikany a kyberšikany a syndrom vyhoření.