Bc. Eva Brabcová
Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.
Další autoři
Tomáš Chadim
Odborník v oblasti energetické efektivity, produktový manažer společnosti ČEZ ESCO a.s. pro oblasti energetického managementu a energetického poradenství
Martin Leskovjan
Působí jako country manažer společnosti Citadelo pro Českou republiku, která se zabývá etickým hackingem a službami IT bezpečnosti.Tématům informační bezpečnosti, kryptotechnologií a kryptoměn se věnuje od roku 2013, přednášel na hackerských kongresech v ČR i v zahraničí o zneužití GSM sítě v praxi a dalších odborných tématech. Zabývá se právními otázkami IT bezpečnosti a ochrany osobních údajů. Vystudoval Právnickou fakultu UK.
Ing. David Mejsnar
David Mejsnar je certifikovaný daňový poradce a ve své praxi se soustředí zejména na zdanění právnických osob a transakční poradenství.Je specialistou na svěřenské fondy a přeměny společností.
PhDr. Jana Kropáčková
Jana Kropáčková je proděkanka PedF UK Praha, členka Asociace předškolní výchovy.
Ing. Bc. Ludmila Klimešová, MBA
Ludmila Klimešová se jako významná odbornice věnuje daňové problematice ve strukturách Finanční správy České republiky více než 15 let. Od roku 2012 působí na Specializovaném finančním úřadě v Praze, který je úřadem pro správu daně vybraných podniků. Spolupracuje jako lektorka s Ústavem práva a právní vědy, o.p.s., kde garantuje modul profesního vzdělávání MBA a LL. M, nazvaný Daňová optimalizace. Lektoruje i další odborné daňové semináře pro veřejnost.
Ing. Regina Kubcová
Specializuje se oblast organizace práce a času, nastavování kvalitních pracovních postupů a efektivní řízení projektů.Jejím cílem je maximálně zefektivnit práci, nastavit funkční komunikační kanály, smysluplné postupy práce, ušetřit finanční prostředky a zabývat se projekty i činnostmi podle priorit na základě čísel, a ne domněnek či pocitů.