Bc. Zbyněk Tuček

Bc. Zbyněk Tuček je odborně způsobilá osoba v požární ochraně, autorizovaný technik pro požární bezpečnost staveb a vedoucí sekce PO ve firmě TUSPO CO. s.r.o.

Další autoři

JUDr. Iva Kuckirová

V roce 2012 absolvovala právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Cca rok působila jako vedoucí pracovník personálního oddělení. Od roku 2013 nastoupila jako koncipientka do advokátní kanceláře JUDr. Jaroslavy Kalendové. V roce 2015 úspěšně absolvovala rigorózní zkoušku z oblasti pracovního práva. Od roku 2016 působí jako advokátka.

Ing. Tomáš Zahrádka

Tomáš Zahrádka je daňový poradce a lektor v oblasti daní a účetnictví . Vystudoval obor Podniková ekonomika na Technické univerzitě v Liberci. Pracoval jako daňový a účetní specialista ve společnosti KODAP Jablonec, s.r.o. a jako vedoucí účetní a daňové kanceláře společnosti KODAP MB, s.r.o.. Nyní působí jako daňový poradce a lektor. Vede přednášky zejména z oblasti účetnictví podle české legislativy, dále kurzy v oblasti daňové problematiky a to zejména daně z příjmů ať už právnických, tak fyzických osob.

PaedDr. Jan Mikáč

Jan Mikáč se věnuje lektorské a poradenské činnosti ve školství, kontrolám dokumentace škol, metodickým materiálům pro řízení škol.

PaedDr. Hana Sedláčková

Hana Sedláčková je inspektorka České školní inspekce Brno.

Mgr. Michal Florián

Od roku 2004 působí jako advokát v advokátní kanceláři Machytková, Sedláček, Vaca a spol., s.r.o. ve které se specializuje na přepravní právo.Problematikou mezinárodní přepravy a logistiky se zabývá po celou dobu své právní praxe, kdy se v rámci advokátní kanceláře podílí zejména na zastupování klientů z řad spedičních a dopravních společností, příjemců či odesílatelů zásilek. Věnuje se rovněž na přednáškové a publikační činnosti na téma mezinárodní přepravy a zasílatelství.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.