Bc. Zbyněk Tuček
Bc. Zbyněk Tuček je odborně způsobilá osoba v požární ochraně, autorizovaný technik pro požární bezpečnost staveb a vedoucí sekce PO ve firmě TUSPO CO. s.r.o.
Produkty související s autorem
-
Konference Praha, Hotel Olympik6. 11. 2025
Konference: Totální změny legislativy v požární ochraně 2025/2026 + kompletní revize dokumentace
-
Živé vysílání Online – živý přenos22. 7. 2025
Živé vysílání: Změna požárně bezpečnostního řešení budovy v roce 2025
-
Konference Praha, Hotel Olympik23. 4. 2025
Konference: Legislativní a technická řešení požární ochrany 2025: Nové normy a přísnější kontroly
Další autoři
Mgr. Pavel Černý
Pavel Černý je advokátem v kanceláři Frank Bold advokáti s.r.o. Věnuje se především případům z oblasti stavebního, ústavního a občanského práva a práva ochrany životního prostředí.Pravidelně zastupuje klienty ve sporech před Nejvyšším správním soudem, kde dosáhl precedenčních rozsudků zejména v oblasti územního plánování. V letech 2006 - 2011 byl členem Legislativní rady vlády. Je členem Výboru OSN pro dodržování Aarhuské úmluvy.
Mgr. Aleš Šustr
Aleš Šustr od roku 1997 působí v daňové správě.Od počátku se zabývá problematikou daňového procesu.
Od roku 2002 působil jako vedoucí oddělení metodiky správy daní na Finančním ředitelství v Plzni, kde se zabýval komplexní problematikou daňového procesu včetně daňové kontroly a výkonu rozhodnutí.
Aleš Šustr je v současnosti ředitelem odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství, a také členem expertní skupiny MF pro přípravu daňového řádu.
Aleš Šustr se věnuje rovněž přednáškové činnosti. Podílí se na celorepublikového vzdělávání ÚFO (územních finančních orgánů), orgánů územní samosprávy, celních orgánů i komerčních subjektů.
Publikuje články z oblasti daňového procesu v odborných periodikách, např. v Poradci, DHK a Právním rádci. Je autorem naší publikace Nový daňový řád 2011. Dále je spoluautorem publikace Průvodce novým daňovým řádem.
Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.
Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D., profesionálně školí témata řízení finančních zdrojů podniku, kalkulace nákladů, zhodnocování investic a další.Pavlína se ve své praxi věnuje ekonomickému poradenství v oblasti finančního řízení a nastavování controllingu ve firmách různých oborů a velikostí. V roce 2011 spoluzakládala poradenskou společnost PADIA, kde působí jako školitelka a interim finanční ředitelka pro řadu klientů. Spolupracuje na tvorbě ekonomických aplikací - například EkonomikaFirmy.cz. Čerpá rovněž ze zkušeností z pozice výkonné ředitelky mezinárodní konzultační firmy. Působila jako univerzitní pedagog a je autorkou řady odborných publikací.
RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA
Odborná lektorka kurzů na téma spisové služby, datových schránek a správního řádu. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. V současné době se specializuje na vedení spisové služby ve školách.Působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, zároveň pravidelně publikuje ve školských časopisech. Má pedagogické, přírodovědné a manažerské vzdělání. Byla lektorkou projektu vzdělávání „eGovernment ve Středočeském kraji“ a garantem oblasti elektronická spisová služba v rámci pracovní skupiny projektu „Rozvoj eGovernmentu ve Středočeském kraji“.
Bc. Jaroslav Burda
Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.
Radek Škrabal, Bc.
Od roku 2005 působí ve Special Service International (SSI) Praha jako security konzultant a lektor.Věnuje se konzultační a poradenské činnosti klientům v oblasti bezpečnosti, lektorské činnosti v rámci projektu „Prevence kriminality a terorismu v hotelovém provozu“ ve spolupráci s Asociací hotelů a restaurací ČR, přípravě a zpracování bezpečnostního auditu, přípravě a realizaci bezpečnostních opatření, bezpečnostním školením (zásady, chování, taktika…), jednání a spolupráci s klienty, přípravě a zpracování nabídky, realizaci a řízení akcí EVENT security.