Bc. Zdeňka Salačová
Zdeňka Salačová je vedoucí oddělení kontroly při Okresní správě sociálního zabezpečení.
Další autoři
Ing. Dagmar Zindulková
Od roku 1994 působí jako lektorka, poradkyně a auditorka managementu kvality.Je auditorem ISO/TS 16949 a EOQ TQM Assessor. Působí rovněž jako členka redakční rady časopisu Kvalita.
Mgr. Vendula Zahumenská, Ph.D.
Zabývá se zákony související s provozem obcí, hojně se orientuje i v územním plánování.Zabývá se zákony související s provozem obcí, hojně se orientuje i v územním plánování. Poskytuje také poradenství a právní zastupování obcím a městům, když řeší např. problémy s kapacitou kanalizace a vodovodu, chybějícími místy ve školce a škole, s veřejnými prostranstvími nebo s zelenou a modrou infrastrukturou.
Dan Kresa
Dan Kresa získal znalosti studiem bezpečnosti, strategie a mezinárodních vztahů i prostřednictvím práce ve firmě Gordic, kde se zaměřuje na vzdělávací projekty a kybernetickou bezpečnost organizací a státu. Při svých školeních dovede upoutat pozornost a v posluchačích probudit zájem i nové rozměry přemýšlení o problematice.
Ing. Monika Pidrmanová
Monika Pidrmanová vystudovala Technickou univerzitu v Liberci.Od roku 2001 se věnuje projektovému řízení. Je členem Komory projektových manažerů a má certifikaci IPMA B. V rámci svého prvního projektu ve veřejném sektoru vedla implementaci nemocničního informačního systému, následovaly projekty pro České dráhy a Českou poštu a další organizace. V roce 2010 se zaměřila na integrovaný záchranný systém. V této oblasti působí dodnes. Kromě projektového managementu má i několikaleté zkušenosti s liniovým řízením asi 30 osob, zejména vývojářů, ale i skupiny projektových manažerů.
Jiří Nejedlý
Jiří Nejedlý působí jako interní trenér obchodního týmu Office DEPOT, s.r.o.CZ/SK a zároveň jako profesionální kouč a trenér v oblasti profesního rozvoje. Absolvent PřF UK Jiří Nejedlý disponuje 25 lety praxe v obchodních pozicích českých i mezinárodních firem (výpočetní a kancelářská technika, IT služby, drogistické zboží, luxusní psací potřeby, nábytek, kancelářské potřeby, materiál pro výtvarníky a restaurátory, reklamní předměty, outsourcing služeb). Jeho pracovní náplní bylo vedení a motivace obchodního týmu, péče o stávající klienty, získávání nových klientů, uzavírání objednávek, vyjednávání podmínek smluv, vymáhání pohledávek, prezentace služeb. 14 let působí zároveň jako interní trenér obchodních týmů a liniového a středního managementu společnosti Papirius a Office DEPOT s.r.o, v ČR a SR. Jeho pracovní náplní je zaškolování a rozvojový trénink obchodníků a ASM, individuální koučink v terénu a trénink liniového a středního managementu v oblasti vedení lidí a řízení změn. Má vlastní trenérskou a koučovací praxi (10 let). Ve všech oblastech využívá nejnovější trendy v oblasti vzdělávání a svoje know-how, vycházející z 25 let zkušeností z českých i mezinárodních obchodních společností.
Mgr. Michael Koliha
Michael Koliha je advokát a specialista na farmaceutické a zdravotnické právo.Během své kariéry zastupoval klienty v řízeních před Státním ústavem pro kontrolu léčiv, Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže, ale i před soudy ve sporech o náhradu škody na zdraví. Svým klientům také radí v oblasti reklamy na léčiva a farmaceutické produkty.