Bedřich Danda

Bedřich Danda je vedoucím představitelem občanských sdružení, jako Klubu historických vozidel Praha, Společenství autodopravců Čech a Moravy a Sdružení podnikatelů a živnostníků ČR.

Bedřich Danda je vedoucím představitelem občanských sdružení, jako Klubu historických vozidel Praha, Společenství autodopravců Čech a Moravy a Sdružení podnikatelů a živnostníků ČR. Dne 1. 9. 2010 byl jmenován náměstkem ministra průmyslu a obchodu.

Další autoři

Ing. Michal Krátký

Michal Krátký má dlouholetou praxi v oblasti vozových parků. Dvanáct let působil ve funkci fleet managera u značek Toyota, Fiat / Alfa Romeo a Nissan.Nyní se soustředí na oblast obchodu a marketingu ve společnosti AZ Mobility s.r.o., která se již šestým rokem zabývá kompletní problematikou vozových parků.

Mgr. Zdeňka Pitrunová

Zdeňka Pitrunová vystudovala etnologii a religionistiku na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity a v současné době zde dokončuje doktorandské studium.Řadu let působí v neziskovém sektoru, pracovala jako redaktorka společensko-ekologického časopisu Sedmá generace a jako etnoložka Muzea romské kultury v Brně.

Mgr. Ing. Radek Matouš

Radek Matouš je advokátem, který se ve své praxi zaměřuje na všechny oblasti individuálního a kolektivního pracovního práva, a je zakládajícím členem Czech Employment Lawyers Association, která sdružuje přední české odborníky na pracovní právo.Radek Matouš spolupracuje s advokátní kanceláří Dvořák Hager & Partners od roku 2015. Vedle své pracovněprávní agendy se věnuje také ochraně osobních údajů, obchodnímu právu a právu hospodářské soutěže. Radek vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a mezinárodní obchod na Vysoké škole ekonomické v Praze. 

Bc. Eva Brabcová

Mikuláš Němec

Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.

Ing. PhDr. Marek Bobiš

Marek Bobiš získal od roku 2002 skúsenosti v riadení a implementácii štrukturálnych fondov a iných mechanizmov pomoci EÚ, pričom najdôležitejšími boli jeho úlohy pri vytvorení systému implementácie štrukturálnych fondov v Slovenskej energetickej agentúre (v súčasnosti Slovenská inovačná a energetická agentúra).Pôsobil tiež na Ministerstve hospodárstva SR a v súčasnosti pracuje ako programový manažér na Ministerstve životného prostredia SR.