Bedřich Danda
Bedřich Danda je vedoucím představitelem občanských sdružení, jako Klubu historických vozidel Praha, Společenství autodopravců Čech a Moravy a Sdružení podnikatelů a živnostníků ČR.
Bedřich Danda je vedoucím představitelem občanských sdružení, jako Klubu historických vozidel Praha, Společenství autodopravců Čech a Moravy a Sdružení podnikatelů a živnostníků ČR. Dne 1. 9. 2010 byl jmenován náměstkem ministra průmyslu a obchodu.
Produkty související s autorem
Další autoři
PhDr. Irena Borkovcová
Irena Borkovcová řadu let pracovala jako učitelka i ředitelka MŠ.Od roku 2007 působí na České školní inspekci jako školní inspektorka, náměstkyně pro inspekční činnost (do května 2011) a metodička. Je členkou metodické rady ústřední školní inspektorky a zástupkyní MŠMT ČR v síti projektu OECD ECEC.
Ing. Ladislav Procházka
Ladislav Procházka působil v letech 2002 – 2005 v české inkasní a informační společnosti mezinárodní skupiny Coface.V roce 2005 založil společnost DC GROUP, která dnes poskytuje své služby ve 149 zemích a řeší téměř 50 tisíc pohledávek ročně.
Pavel Mazánek
Pavel Mazánek pracuje na NÚKIB na Odboru kontroly jako technický specialista. Před nástupem na NÚKIB vystudoval Vysoké učení technické a Právnickou fakultu Masarykovy univerzity v Brně. Aktuálně se zabývá primárně prováděním auditů a kontrol podle Vyhlášky o kybernetické bezpečnosti a v druhé řadě také transpozicí vybraných požadavků směrnice NIS2 do české legislativy.
Mgr. Veronika Odrobinová
Veronika Odrobinová je zakládající partnerkou advokátní kanceláře GT Legal. Předtím Veronika působila více než 20 let v několika mezinárodních advokátních kancelářích.Veronika Odrobinová je zakládající partnerkou advokátní kanceláře GT Legal. Předtím Veronika působila více než 20 let v několika mezinárodních advokátních kancelářích.
Veronika je zprostředkovatelem kolektivních sporů jmenovaným Ministerstvem práce a sociálních věcí a místopředsedkyní spolku Czech Employment Lawyers Association, který sdružuje advokáty specializované na pracovní právo.
Veronika je doporučena mezinárodními žebříčky Chambers a Legal 500 pro pracovní právo.
Vedle advokátní praxe se věnuje rovněž publikační a přednáškové činnosti, mj. přednáší pro vzdělávací agenturu VOX, nakladatelství Forum a je spoluautorkou komentáře k zákoníku práce nakladatelství C.H. Beck (2018).
Prof. Ing. Vladimír Smejkal, CSc., LL.M.
Vladimír Smejkal je odborníkem v oblasti bezpečnosti organizací a řízení rizik, zejména v oblasti práva a bezpečnosti informačních systémů.Přes 20 let působí jako soudní znalec v oborech ekonomika a kybernetika, kriminalistika – ochrana dat a autorské právo. Podílel se na vyšetřování mnoha závažných trestných činů spáchaných v souvislosti s moderními informačními technologiemi především v oblasti ekonomiky a financí.
V letech 2005–2006 byl rektorem Vysoké školy finanční a správní v Praze. Nyní působí jako profesor na Fakultě podnikatelské Vysokého učení technického v Brně a ve své kanceláři soudního znalce v Praze.
Je členem vědeckých rad vysokých škol, autorem či spoluautorem knih („Počítačové právo“, „Internet a paragrafy“, „Právo informačních a telekomunikačních systémů“, „Řízení rizik“, E-government v českém právu“, „Autorskoprávní aspekty hromadných sdělovacích prostředků“) a článků z oblastí informatiky, práva, organizace a řízení, veřejné správy a e-governmentu.
Podílí se také na legislativních pracích v ČR. Významný je jeho podíl na zákonu o elektronickém podpisu a na další české legislativě týkající se elektronické komunikace. V letech 2001–2004 působil jako předseda subkomise pro právo informačních systémů Legislativní rady vlády České republiky, v roce 2004 jej vláda jmenovala členem Legislativní rady, jejímž členem je dosud.
Mgr. Václav Fiala
Mgr. Václav Fiala se podílel na přípravě velké revize RVP pro základní vzdělávání. Řadu let působí jako učitel biologie a chemie na základní škole. Má zkušenosti v roli zástupce ředitele a koordinátora ŠVP. Je vítězem a držitele prestižního ocenění Global Teacher Prize z roku 2020. Je zaníceným příznivcem aktivizačních strategií ve výuce, jako je např. badatelsky orientované vyučování.