Logo AIVD
Konference

Konference: EET již od 1. 12. 2016! Připravte se efektivně a včas

Jeden den, pět pohledů: princip fungování - sankce - dopady na byznys - výhody vs. nevýhody - jednotlivé vlny v praxi

Termín: 14. 9. 2016
Místo konání: Hotel Artemis****

Jen pár týdnů zbývá do toho, než se největší legislativní novinka v oblasti DPH a zároveň obrovský strašák podnikatelů a živnostníků spustí. Od 1. 12. 2016 se první vlna zavádění dotkne ubytovacích a stravovacích zařízení. Další bude následovat v případě maloobchodu a velkoobchodu. Jste na EET opravdu připraveni z hlediska informačního, procesního i implementačního? Načerpejte nezbytné informace a praktické rady od pěti předních odborníků. Vyhněte se sankcím ve výši až 500 000 Kč!

4 990 

bez DPH a expedičních nákladů.

Na toto školení již není možné se objednat. V případě Vašeho zájmu o další konání, kontaktujte náš zákaznický servis. Děkujeme.


Cíl konference o EET

Konference cílí na podrobné seznámení s velkou daňovou novinkou roku 2016. EET bude pro účastníky představeno ze všech nezbytných úhlů – informačního, procesního a implementačního. Vystupující spadají do různých spekter s rozdílným očekáváním po zavedení EET, což bude pro účastníky a jejich praxi velmi užitečné. Prostor je vymezen také na Vaše dotazy a připomínky. Nepodceňujte přípravu a neodkládejte ji na poslední chvíli!

První část konference je navržena tak, aby představila elektronickou evidenci tržeb zevrubně pro všechny zainteresované strany. Odpolední část bude zacílena již přímo podle jednotlivých vln, a to s důrazem na vlnu první, jež se dotkne ubytovacích a stravovacích zařízení, pak druhou, která zahrne také maloobchod a velkoobchod, a následně závěrečný řečník připraví na EET i zástupce, jež budou spadat do dvou zbylých implementačních fází. Účastníci budou po absolvování konference vědět, jak se na EET připravit prakticky a jak se vyhnout sankcím, jež dosahují výše až 500 000 Kč.

Téma roku 2016 představeno od A do Z za jediný den – klíčoví představitelé veřejné i soukromé sféry na jednom místě – prostor pro diskuzi a Vaše dotazy

 

Podrobnosti o programu najdete zde.

Komu je konference určena                                     

      • účetní
      • daňoví poradci
      • ekonomové
      • podnikatelé (FO i PO) – restauratéry, hoteliéry, prodejce a další osoby, které inkasují v hotovosti nebo stravenkami
      • podnikatelé, kteří provádějí hotovostní prodeje

 

1. vlna EET: UBYTOVÁNÍ, STRAVOVÁNÍ A POHOSTINSTVÍ

2. vlna EET: MALOOBCHOD, VELKOOBCHOD

3. vlna EET: ZEMĚDĚLSTVÍ, DOPRAVA, OSTATNÍ ČINNOSTI/SVOBODNÁ POVOLÁNÍ

4. vlna EET: VYBRANÁ ŘEMESLA, VÝROBNÍ ČINNOST

Další informace

Každý účastník konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály, občerstvení v průběhu konference a teplý oběd. Obchodní podmínky jsou k dispozici zde.

Program konference 

Týká se Vás zásadní novinka roku 2016? Přenechte vysvětlení změn na nás! Navštivte konferenci s klíčovými odborníky na DPH, legislativu a experty v odvětvích, jichž se EET dotkne.

 

Účast prozatím potvrdili tito odborníci:

  • JUDr. Alena Schillerová, Ph.D., náměstkyně ministra financí pro daně a clo,
  • Ing. Václav Stárek, prezident Asociace hotelů a restaurací ČR: strategie a řízení politiky AHR ČR, řízení činnosti Rady a Prezidia AHR ČR; vnější vztahy – veřejné instituce, ministerstva, SOCR, CzechTourism; HOTREC; metodická podpora v oblasti legislativy; Nadace AHR ČR; viceprezident Svazu obchodu a cestovního ruchu
  • Ing. Lukáš Kozák, poradce ministryně pro daně a clo, Ministerstvo financí ČR,
  • Radomil Bábek, předseda Asociace podnikatelů a manažerů,
  • Bedřich Danda, předseda představenstva Sdružení podnikatelů a živnostníků České republiky.

 

Harmonogram dne

6 vystoupení: den konání: 14. 9. 2016: 9:00–16:10

8:00–9:00 Registrace účastníků

9:00–9:05 Zahájení konference

9:05–11:00 Dopolední blok

9:05-10:00 – EET obecněJUDr. Alena Schillerová, Ph.D. (náměstkyně ministra financí pro daně a clo)

    • O co jde a jak se připravit
    • Legislativa a její odraz v praxi
    • Ukotvení do kontextu
    • Koho se týká a do jaké míry
    • Očekávání – klady vs. zápory
    • Inspirace – zkušenosti ze zahraničí

 

10:00-11:00  – EET a princip fungování – Ing. Lukáš Kozák (poradce náměstkyně pro daně a clo, MF ČR)

    • Jednotlivé vlny: časový harmonogram, rozdíly
    • Co je potřeba zavést?
    • Jak EET funguje
    • Co je k tomu zapotřebí

11:00–11:30 Coffee break

11:30–13:00 Polední blok

11:30-12:00 – Úvodní slovo k vystoupení asociací, svazů a sdružení – Ing. MArta Nováková (prezidentka Svatu obchodu a cestovního ruchu ČR)

 

12:30-13:00 – Druhá vlna – Radomil Bábek (předseda Asociace podnikatelů a manažerů)

 

13:00–14:00 Oběd v hotelové restauraci

14:00–16:00 Odpolední blok

14:00-15:00 – Třetí a čtvrtá vlna EETBedřich Danda (předseda představenstva Sdružení podnikatelů a živnostníků ČR)

 

15:00-16:00 – První vlna EET – Ing. Václav Stárek (prezident Asociace hotelů a restaurací ČR, viceprezident Svazu obchodu a cestovního ruchu ČR)

 

 

16:00 Závěrečné slovo

 

(změna programu vyhrazena)

Bedřich Danda

Bedřich Danda je vedoucím představitelem občanských sdružení, jako Klubu historických vozidel Praha, Společenství autodopravců Čech a Moravy a Sdružení podnikatelů a živnostníků ČR. Bedřich Danda je vedoucím představitelem občanských sdružení, jako Klubu historických vozidel Praha, Společenství autodopravců Čech a Moravy a Sdružení podnikatelů a živnostníků ČR. Dne 1. 9. 2010 byl jmenován náměstkem ministra průmyslu a obchodu.

Ing. Václav Stárek

Ing. Václav Stárek je prezidentem Asociace hotelů a restaurací ČR, kde se zabývá primárně strategií a řízením politiky a činnosti Rady a Prezidia AHR ČR. Ing. Václav Stárek je prezidentem Asociace hotelů a restaurací ČR, kde se zabývá primárně strategií a řízením politiky a činnosti Rady a Prezidia AHR ČR. Dále zaštiťuje vnější vztahy s veřejnými institucemi, ministerstvy, SOCR, CzechTourismem apod. Činný je také v rámci HOTREC. Poskytuje metodickou podporu v oblasti legislativy. Dále je i viceprezidentem Svazu obchodu a cestovního ruchu.

JUDr. Alena Schillerová, Ph.D.

JUDr. Alena Schillerová byla 1. 1. 2016 jmenována náměstkyní ministra financí pro Daně a cla. JUDr. Alena Schillerová byla 1. 1. 2016 jmenována náměstkyní ministra financí pro Daně a cla. Mezi lety 1991 - 2015 působila ve Finanční správě, například v letech 2014-2015 jako ředitelka Odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství. Vedle toho je spoluautorkou řady publikací zejména s daňovou tematikou. Paní doktorka má také bohaté přednáškové zkušenosti, a to jak pro odbornou veřejnost, tak například i na PF MU.

Radomil Bábek

Radomír Bábek působí jako poradce, kouč a krizový manažer. Je spoluzakladatelem a předsedou Asociace podnikatelů a manažerů, jež cílí na hájení dobrého jména podnikatelů a na jejich obhajobu před státem. Profesně se zajímá o psychologii, krizový management a vše, co souvisí se strategickým řízením a plánováním. V posledních letech vystupuje také na konferencích a externě přednáší na vysoké škole. Dále se věnuje poradenství pro začínající podnikatele a mentorování a koučování startupů.

Hotel Artemis****

Akce se koná v prostorách luxusního 4* hotelu Artemis, který je součástí hotelového komplexu (společně s hotely Olympik a Tristar). Hotel se nachází nedaleko stanice metra Invalidovna linky B.

Adresa:

U Sluncové 71/14,

180 00 Praha 8

Doprava:

Metrem do stanice Invalidovna (linka B), poté asi 5 minut pěšky.

Tramvají č. 3 nebo 8 do zastávky Invalidovna, poté asi 4 minuty pěšky.

Autem – parkovat lze na placeném parkovišti přímo před hotelem.

Přečtěte si více informací o hotelu.

Místo konání je bezbariérově přístupné.

Mapa

Také doporučujeme