Filip Horák
Další autoři
JUDr. Miroslav Kubánek
JUDr. Miroslav Kubánek působí jako vedoucí odboru kanceláře starosty a tajemníka a má více než dvacetileté zkušenosti v oblasti civilního a správního práva. Vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a dlouhodobě se věnuje lektorské a publikační činnosti.
Ing. Ondřej Ječný
Je vedoucím oddělení centrálního nákupu Ministerstva vnitra České republiky.Elektronizací veřejných zakázek a elektronickými systémy pro veřejné zadávání se zabývá dlouhodobě. Soustředí se na centrální nákupy, které také v praxi koordinuje.
Je členem meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020 a pracovní skupiny pro funkčnost Národního elektronického nástroje.
meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020Více zde: http://www.nenen.cz/news/zapis-z-8-jednani-meziresortni-ridici-skupiny-pro-implementaci-strategii-elektronizace-zadavani-verejnych-zakazek-pro-obdobi-let-2016-az-2020/
Mgr. Ing. Martin Lukáš
Martin Lukáš absolvoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a Fakultu mezinárodního obchodu se specializací obchodního práva na Vysoké škole ekonomické v Praze.Od roku 1998 pracuje v advokátní kanceláři Weinhold Legal a od roku 2003 je zapsán v seznamu advokátů vedeném Českou advokátní komorou. Ve své advokátní praxi se věnuje převážně obchodnímu právu a zastupování v soudních řízeních. V advokátní kanceláři má na starosti oddělení duševního vlastnictví, kde se věnuje poskytování právních služeb souvisejících s právy duševního vlastnictví a jejich vymáháním.
Jiří Nejedlý
Jiří Nejedlý působí jako interní trenér obchodního týmu Office DEPOT, s.r.o.CZ/SK a zároveň jako profesionální kouč a trenér v oblasti profesního rozvoje. Absolvent PřF UK Jiří Nejedlý disponuje 25 lety praxe v obchodních pozicích českých i mezinárodních firem (výpočetní a kancelářská technika, IT služby, drogistické zboží, luxusní psací potřeby, nábytek, kancelářské potřeby, materiál pro výtvarníky a restaurátory, reklamní předměty, outsourcing služeb). Jeho pracovní náplní bylo vedení a motivace obchodního týmu, péče o stávající klienty, získávání nových klientů, uzavírání objednávek, vyjednávání podmínek smluv, vymáhání pohledávek, prezentace služeb. 14 let působí zároveň jako interní trenér obchodních týmů a liniového a středního managementu společnosti Papirius a Office DEPOT s.r.o, v ČR a SR. Jeho pracovní náplní je zaškolování a rozvojový trénink obchodníků a ASM, individuální koučink v terénu a trénink liniového a středního managementu v oblasti vedení lidí a řízení změn. Má vlastní trenérskou a koučovací praxi (10 let). Ve všech oblastech využívá nejnovější trendy v oblasti vzdělávání a svoje know-how, vycházející z 25 let zkušeností z českých i mezinárodních obchodních společností.
JUDr. Lukáš Slanina
Advokát specializovaný na právní podporu realitních kanceláří a makléřů při jejich práci. Jeho tým v advokátní kanceláři ARROWS zpracoval přes 5000 realitních obchodů a řešil téměř 100 sporů mezi realitními zprostředkovateli a klienty.
Je vedoucím autorského kolektivu připravovaného komentáře realitního zákona pro nakladatelství Leges.
Pravidelně školí právo pro realitní makléře. Vedle toho vede seminář na Právnické fakultě Univerzity Palackého v Olomouci a působí jako zkoušející u advokátních zkoušek.