Ing. Aleš Pék
Je členem profesního sdružení facility manažerů IFMA od roku 2011. V roce 2018 byl v tomto sdružení zvolen „Osobností roku“ FM Awards. Od loňského roku je členem představenstva IFMA a zároveň je pověřen vedením Sekce konzultantů IFMA.
Také je vedoucím Technického odboru na Univerzitě Pardubice. Do jeho kompetencí patří: příprava a realizace investic, následné provozování a zajišťování služeb souvisejících s fungováním objektů. V roce 2018 byl jmenován do expertní skupiny při Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy, která připravuje jednotnou Metodiku pasportizace pro VVŠ.
Další autoři
Alena Jabůrková
Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.
Specializuje se na předškolní vzdělávání, publikuje. Je externí mentor a lektor pro oblast implementace kurikulární reformy v předškolním vzdělávání. Dále je spoluautorkou výukových videí v rámci projektu Rozvojem osobnostních a profesních kompetencí učitelů MŠ a ZŠ k vyšší kvalitě vzdělávání. Nyní působí jako lektorka a mentorka v různých krajích České republiky
Ing. Benedikt Malý
Ing. Benedikt Malý je energetický specialista MPO: Zpracování Průkazů energetické náročnosti budov, číslo oprávnění a projektový specialista ve společnosti ECCD a.s.
Jan Kučera
Jan Kučera se věnuje profesionálnímu poradenství v oblasti skladování, logistiky a vyřizování reklamací pro malé a střední firmy, zejména sklady, distribuční společnosti a e-shopy, analýze stávajících procesů, návrhy zlepšení a zavedení vhodných postupů, školení pro skladníky i vedoucí a lektorsky zaštiťuje rekvalifikační kurzy pro vzdělávací agentury.Jan Kučera se věnuje profesionálnímu poradenství v oblasti skladování, logistiky a vyřizování reklamací pro malé a střední firmy, zejména sklady, distribuční společnosti a e-shopy, analýze stávajících procesů, návrhy zlepšení a zavedení vhodných postupů, školení pro skladníky i vedoucí a lektorsky zaštiťuje rekvalifikační kurzy pro vzdělávací agentury. Má za sebou mnohaletou praxi, reference a úspěchy zejména v oblastech vytvoření, zavedení a zdokonalování nových skladových procesů v distribučních společnostech (nová logistika).
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.