Ing. Filip Kalina

Pracuje jako přípravář ve společnosti Metrostav, kde je také členem pracovní skupiny, jejímž cílem je zlepšovat podmínky pro rozvoj BIM v ČR. Účastní se i konferencí v Německu a Rakousku, kde je BIM o krok dál. Díky tomu má možnost pružně reagovat na všechny novinky v tomto rychle se měnícím odvětví.

Další autoři

Ing. Ivan Macháček

Ivan Macháček se věnuje ekonomickým otázkám národního hospodářství jednak v rámci činností u podnikatelských firem a jednak jako lektor na Univerzitě Palackého v Olomouci.Od roku 1993 je rovněž daňovým poradcem se zaměřením na daň z příjmů. Dosud  publikoval  více  než 1 100 odborných článků k daňové problematice, prezentovaných v renomovaných nakladatelstvích. Je rovněž autorem více než 15 publikací k daňové problematice.

Ing. Věra Klosová

Věra Klosová je konzultantka, lektorka a koučka v NTI – consulting, s.r.o. Má 20 let lektorských zkušeností, více než 1000 tréninkových dnů a více než 200 hodin individuálního a týmového koučinku.V současné době působí jako trenérka v oblasti rozvoje manažerských dovedností, především pro střední a nižší stupeň řízení. Soustředí se zejména na komunikační dovednosti, osobnostní typologii lidí, týmovou práci a celkový osobní rozvoj. Koučuje manažerské týmy v oblasti komunikace a strategie týmů.

Roman Trefný

Roman Trefný působí jako inspektor Státního úřadu inspekce práce a zaměřuje se především na tlaková a plynová zařízení.

Mgr. Maroš Sovák

Maroš Sovák je specialista na veřejné zakázky, který v současné době působí v advokátní kanceláři KROUPAHELÁN. V rámci své praxe se zabývá zejména soutěžním, správním, pracovním, občanským a evropským právem. Několik let působil na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže, kde se stal ředitelem právního odboru a také zastával pozici vedoucího oddělení metodické podpory a kontroly veřejných zakázek.

Mgr. Petr Valenta, Ph.D.

Petr Valenta je pedagog a projektový manažer Národního pedagogického institutu ČR.

Bc. Pavel Prouza

Pavel Prouza v současnosti působí ve funkci Account Director v digital agentuře Brandz Friendz, specializované na sociální sítě.Má za sebou 10 let praxe v oblasti Media Professionals na vedoucích pozicích, specializuje se na nové trendy v oblasti hi-tech a online marketingu. Své zkušenosti uplatňuje také při navrhování konceptů komunikace a aplikací pro Facebook.