Ing. Jan Vlachý, Ph.D.
Jan Vlachý pracuje jako konzultant v oblastech finančního řízení a řízení rizik, přednáší na vysokých školách a v postgraduálních kursech.
Má rozsáhlou odbornou praxi, zahrnující řídící pozice v českých a zahraničních finančních institucích a implementaci projektů pro veřejnou i soukromou sféru. Je autorem řady článků v recenzovaných odborných časopisech a tří monografií, vydaných v tuzemsku a v Německu.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Ivo Štorek
Mgr. Ivo Štorek absolvoval studia na Právnické fakultě Univerzity Karlovy a v jejich rámci stáž v holandském Groningenu.Po ukončení studií působil jako advokátní koncipient zejména v advokátní kanceláři Mašek a spol. Od roku 2009 je samostatným advokátem. Ve své praxi se specializuje především na soukromoprávní vztahy (pracovní, občanské a obchodní právo).
Mgr. Michal Klapal
Mgr. Michal Klapal je etoped a terapeut orientovaný na lidské vztahy a behaviorální patologii. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2010. Vystudoval Speciální pedagogiku na Pedagogické fakultě Univerzity Hradec Králové. V minulosti pracoval jako etoped v Dětském diagnostickém ústavu, kde působil několik let jako vedoucí Střediska výchovné péče, a jako ambulantní etoped. Profesně se pohyboval v soukolí mateřské a základní školy i gymnázia. Aktuálně působí jako terapeut v Manželské a rodinné poradně v Hradci Králové a externě vyučuje na vysoké škole.
Ing. Olga Marinčáková
Ing. Olga Marinčáková pracuje jako hygienička na oddělení dětí a mladistvých Krajské hygienické stanice Jihomoravského kraje. Působila jako referentka školního stravování (KrÚ JMK). Problematice výživy dětí a školního stravování se profesně věnuje řadu let. Je nutriční terapeutkou a aktivní členkou Společnosti pro výživu. Je spoluautorkou knihy Receptury ze soutěží školních jídelen, přispívá na portálech jidelny.cz, svetpotravin.cz, působí v redakční radě časopisu Výživa a potraviny - Zpravodaj pro školní stravování. Věnuje se i edukační a lektorské činnosti.
Mgr. Jana Štybnarová
Mgr. Jana Štybnarová vystudovala učitelství 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a poté pracovala jako učitelka na základní škole. Později nastoupila na MŠMT, kde řešila problematiku evaluace, a to i v rámci projektů OPVK Kvalita I a Kvalita II. Podílela se na vedení projektu Cesta ke kvalitě, který se zabýval tematikou autoevaluace škol. Zároveň působila jako poradkyně autoevaluace. Absolvovala vzdělávání systemické supervize a koučování. Od roku 2017 je pedagogickou konzultantkou v 8. ZŠ Most a v současnosti také působí jako lektorka školských témat. Specializuje se na aktivní metody učení.
Ing. Filip Kalina
Pracuje jako přípravář ve společnosti Metrostav, kde je také členem pracovní skupiny, jejímž cílem je zlepšovat podmínky pro rozvoj BIM v ČR. Účastní se i konferencí v Německu a Rakousku, kde je BIM o krok dál. Díky tomu má možnost pružně reagovat na všechny novinky v tomto rychle se měnícím odvětví.