Ing. Jiří Mazáček

Jiří Mazáčekabsolvoval magisterské studium obor Konstrukce pozemních staveb na Stavební fakultě ČVUT v Praze.

Následně v letech 2009–2011 studoval na stejné škole i nově vzniklý obor Inteligentní budovy.

Od roku 2010 působí ve společnosti PORSENNA o.p.s., kde se zabývá poradenstvím v oblasti výstavby a rekonstrukcí budov v pasivním standardu, energetickým hodnocením budov, zpracováním PENB, energetických auditů a zavádění energetického managementu do měst a obcí.

Další autoři

Mikuláš Němec

Je marketingový specialista na onlinovou reklamu a eventový manažer. Za svou pestrou kariéru v oblasti B2B, B2C a eventového marketingu má zkušenosti jak s nadnárodními giganty obchodního světa, tak se zaměřením na menší místní podnikySvé zkušenosti získal díky letitým spojením například se značkami jako jsou Samsung, eBay, Let It Roll, Monster, Johnson & Johnson, v agenturách Mustard a Aqua Digital a spoluprací s aktuálními klienty, se kterými je v kontaktu na denní bázi. Mimo prodejní a brandawareness kampaně se zaměřuje na komunikaci s fanoušky, influencerů a pořádání velkých hudebních akcí po ČR.

JUDr. Jáchym Stolička

Jáchym Stolička se jako advokát zaměřuje na komplexní pracovněprávní agendu, včetně přípravy a revize pracovních smluv, dohod a vnitřních předpisů zaměstnavatelů a jejich zastupování v pracovněprávních sporech. Kromě toho je zkušeným odborníkem na nemovitostní transakce a developerské projekty. V této oblasti se věnuje komplexnímu právnímu servisu v souvislosti s prodejem a koupí nemovitostí a zastupování klientů ve správních řízeních. Aktuálně působí v advokátní kanceláři Aegis Law, která vyhrála v roce 2024 právnickou firmu roku, a to právě v oblasti pracovního práva.

Ing. Michaela Beranová, Ph.D.

Michaela Beranová přednáší na VUT v Brně a Mendelově univerzitě v Brně a současně jako hostující lektor na univerzitách v rámci celé Evropy a v Ruské federaci.Od roku 2007 působí ve společnosti Brno Business Center, spol. s r.o., která se orientuje na komplexní ekonomické poradenství.

Bc. František Gráfek

Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala  bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management  vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.s., kde zprvu zastával pozici metodika a specialisty vývoje produktů.  Z této pozice již také realizoval interní kurzy na jednotlivých pobočkách banky. Tato zkušenost pak vedla k tomu, že se stal lektorem a koučem na plný úvazek a samostatně zabezpečoval vedení kurzů z pozice interního lektora. Po 8 letech v bankovnictví působil v oboru telekomunikací. Zde zodpovídal za veškeré procesy v oblasti vzdělávání a rozvoje lidských zdrojů. Z pozice interního lektora a kouče realizoval rozvojové programy. V rámci této své pozice se také aktivně podílel na náboru nových zaměstnanců a nastavení adaptačního procesu pro nové kolegy. Zároveň také realizoval Assesment/Development centra zejména pro obchodní pozice ve společnosti.

Ing. Vladimíra Jordová

Po ukončení studia na VŠE Praha pracovala ve výrobní a obchodní společnosti na pozici hlavní účetní.Po složení auditorský zkoušek v roce 1995 pracuje jako samostatný auditor OSVČ. Současně je zapsána v seznamu znalců – obor ekonomika – vedení účetnictví. Od roku 1992 se věnuje i přednáškové činnosti v různých vzdělávacích agenturách především v oboru účetnictví pro podnikatelské subjekty.

Barbara Hrabalová

Alena Jabůrková vystudovala střední pedagogickou školu s oborem učitelství pro mateřské školy. Dále vystudovala  bakalářské studium v oboru Školský management, magisterské studium Management  vzdělávání. Všechna studia absolvovala na PdF UK v Praze.Má čtyřicetiletou pedagogickou praxi, z toho 28 let ve funkci ředitelky školy.Přednáší a přispívá do odborných periodik (Smith Novak, Franchise Club, Strategie, Marketing Sales Media, Firemní obchod aj.). Dlouhodobě spolupracuje s Customer Experience Professionals Association (CXPA), ve které je členkou marketingového výboru. Mystery shoppingu a řízení zákaznické zkušenosti se věnuje od roku 2006.