Ing. Jiří Novotný

Pracuje v oboru silniční dopravy nepřetržitě od roku 1973 na různých funkcích. Od roku 1997 je pracovníkem Centra dopravního výzkumu, což je veřejná výzkumná organizace. Zde se podílel například na zpracování metodik pro Ministerstvo dopravy. Jednalo se zejména o metodiku kontroly dodržování doby řízení, bezpečnostních přestávek a doby odpočinku nebo o odhalování manipulace se záznamovým zařízením. Podílel se také na přípravě kontrolních pracovníků v souvislosti s nasazení digitálních tachografů.

Další autoři

Ivana Štěrbová, DiS.

Ivana Štěrbová je personalistka, manažerka, podnikatelka a profesionální kouč s akreditací MŠMT ČR a ICF. Věnuje se i kariérnímu poradenství.Poskytuje konzultace v oblasti kariérního poradenství a aktivně se věnuje koučování. Působí na dvou projektech zaměřených na návrat žen na trh práce po rodičovské dovolené jako poradkyně, koučka a lektorka soft skills.

Ing. Jan Rambousek, LL.M.

Jan Rambousek působí jako daňový poradceV Komoře daňových poradců zastává funkci vedoucího sekce DPH, dále je členem redakční rady časopisu Daňový expert. Daňovým poradcem je od roku 1992 a po získaných zkušenostech si doplnil vzdělání na Masarykově univerzitě v Brně

Ing. Irena Lapešová

Irena Lapešová je jednatelkou společnosti TNT Consulting, spol.s r. o., která se zabývá komplexními službami a poradenstvím v oblasti dotací, od zpracování žádosti přes monitoring akce, administraci dotace a veškeré služby s tím související vč. realizace výběrových řízení. Společnost TNT Consulting, spol. s r. o. je členem  Sekce EU při Hospodářské komoře hlavního města Prahy. Na trhu působí již od roku 2009 a zaměřuje se na dotace z OPŽP, MŽP, MMR, OPPIK a SZIF. Většinu klientů tvoří města a obce po celé České republice.

Ing. Leo Tvrdoň, Ph.D., ALog.

Ing. Leo Tvrdoň je viceprezidentem Logistické akademie a od roku 2005 je členem Komory logistických auditorů.Je expertem na problematiku modelování procesů pomocí dynamické simulace.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.

Peter Folk, MBA

Peter Folk je odborník v oblasti podnikových financií a manažérskeho účtovníctva.Titul MBA so zameraním na finančný manažment získal na City University of Seattle v Spojených štátoch amerických. Má 14 ročnú prax v oblasti poradenstva a financií z odvetvia profesionálnych služieb, informačných technológií, hotelierstva a cestovného ruchu a pôsobil na vedúcich pozíciách na lokálnej aj celoeurópskej úrovni. Pravidelne prednáša aj v programe MBA na Vysokej škole manažmentu na Slovensku a jej partnerských školách v zahraničí predmety so zameraním na účtovníctvo, financie a strategický manažment.