Ing. Martin Mohapl, Ph.D.
Je odborný asistent na Fakultě stavební, VUT v Brně, kde na nové procesy a postupy spojené s digitalizací připravuje studenty. V rámci praxe se zabývá tepelnou ochranou budov, stavebním dozorem a vadami při realizaci objektů pozemního stavitelství.
Další autoři
Ing. Jiří Seger
Jiří Seger absolvoval Vysokou školu chemicko-technologickou v Praze.Poradenstvím při zavádění systémů managementu se zabývá od roku 1996, nejprve jako zaměstnanec poradenské firmy a od roku 2008 jako OSVČ. Je držitelem certifikátů pro provádění certifikačních auditů podle ISO 9001, ISO 14001 a OHSAS 18001. Spolupracuje s některými významnými certifikačními společnostmi jako externí auditor a lektor.
Zdeněk Hrach
Vedoucí oddělení digitálních služeb veřejné správy. Českému eGovernmentu se věnuje od roku 2016, a to nejprve na Ministerstvu vnitra a poté v Digitální a informační agentuře. Se svým týmem je odpovědný za celý ekosytém Portálu veřejné správy, který tvoří portál gov.cz, portál občana, mobilní aplikace portálu občana, eDoklady a státní design systém.
Ing. Marie Hajšmanová
je dlouholetou soudní znalkyní v oboru mezd a účetnictví a mzdovou auditorkou s garancí IES. Je vyhledávanou lektorkou na problematiku daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti, odměňování v podnikatelské sféře, náhrad mezd a cestovních náhrad. Využívá nejen teoretických znalostí právních předpisů v oblasti pracovního práva a daně z příjmů, ale i praktických zkušeností z práce mzdové účetní, metodičky Finančního ředitelství v Plzni a asistentky daňového poradce a auditora.
Marek Třeštík
Marek Třeštík je projektovým manažerem a zkušeným lektorem školských dotačních programů. Jeho hlavní pracovní náplní v Evropské rozvojové agentuře je příprava projektových žádostí a administrace projektů z českých operačních programů, zejména z OP Výzkum, vývoj a vzdělávání a OP Zaměstnanost.Také se podílí na přípravě a realizaci projektů v rámci programu Erasmus+ a dalších mezinárodních programů.
Mgr. Jan Frk
Mgr. Jan Frk vystudoval vysokou školu CEVRO, kde se specializoval na veřejné právo a veřejnou správu. V současné době působí jako ředitel divize eGovernment a člen boardu ve společnosti Software602 a.s. Od roku 2005 se intenzivně věnuje problematice eGovernmentu, především v oblastech elektronického podpisu, elektronických formulářů a elektronických dokumentů. Spojuje hluboké odborné znalosti s bohatou praktickou zkušeností, díky čemuž je vyhledávaným externím poradcem pro ústřední orgány státní správy. Podílí se na tvorbě legislativy a metodických pokynů zaměřených na digitalizaci veřejné správy. Je členem mezinárodní organizace Mensa a dalších prestižních odborných asociací, jako jsou ICT Unie, Institut pro správu dokumentů nebo CNZ. Tyto aktivity potvrzují jeho trvalý zájem o inovace a rozvoj v oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor Ministerstva vnitra se zaměřuje na odborná školení a vzdělávací programy, kde předává své know-how v digitalizaci procesů a rozvoji klíčových digitálních kompetencí.
Mgr. Katarína Jindrová
Katarína Jindrová
Vzdelanie: Trnavská univerzita v Trnave (magister práv, 2009), Aristotle University of Thessaloniki, Faculty of Law (2007-2008)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2010-advokátsky koncipient)
Jazyky: anglický, grécky, slovenský, poľský
Špecializácia: pracovné právo, občianske právo hmotné, občianske právo procesné
Prax: advokátsky koncipientKatarína Jindrová
Vzdelanie: Trnavská univerzita v Trnave (magister práv, 2009), Aristotle University of Thessaloniki, Faculty of Law (2007-2008)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2010-advokátsky koncipient)
Jazyky: anglický, grécky, slovenský, poľský
Špecializácia: pracovné právo, občianske právo hmotné, občianske právo procesné
Prax: advokátsky koncipient