Ing. Martin Mohapl, Ph.D.

Je odborný asistent na Fakultě stavební, VUT v Brně, kde na nové procesy a postupy spojené s digitalizací připravuje studenty. V rámci praxe se zabývá tepelnou ochranou budov, stavebním dozorem a vadami při realizaci objektů pozemního stavitelství.

Další autoři

Mgr. František Korbel, Ph.D.

Mgr. František Korbel, Ph.D. je advokát, partner kanceláře HAVEL & PARTNERS a držitel České ceny za architekturu.Zároveň také vykonává další funkce: učí na katedře správního práva Právnické fakulty UK v Praze, je členem Legislativní rady vlády, stál za přijetím nového občanského zákoníku a trestního zákoníku jako náměstek ministra spravedlnosti pro legislativu a v neposlední řadě byl vedoucím autorského věcného záměru nového stavebního zákona.

Ing. Tomáš Posker

Tomáš Posker je výkonným ředitelem společnosti Poski.com s.r.o.Již v osmnácti letech začal s podnikáním na internetu, nyní řídí firmu, která se zabývá webdesignem, e-Marketingem a on-line prodejními systémy. Přednáší e-Marketing na Ekonomické fakultě VŠB Technické univerzity v Ostravě.

Robert Křepinský

Odborník v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, které se věnuje téměř třicet let. Působí jako svazový inspektor v OS UNIOS. Dále je členem Rady vlády pro BOZP, předsedou Stálého výboru pro legislativu při Radě vlády pro BOZP, člen Pracovního týmu pro bezpečnost práce Rady hospodářské a sociální dohody České republiky a člen Pracovní skupiny expertů BOZP při ČMKOS.

Mgr. Milena Mikulková

Speciální pedagožka, lektorka a poradkyně. Pracovala v pedagogicko-psychologické poradně. Aktuálně se věnuje práci s rodinou v rozvodové a porozvodové situaci, včetně mediace, asistovaného kontaktu a programům pro vzdělávání pěstounů.V roce 2000 ukončila studium na Filozofické fakultě, v roce 2005 na Pedagogické fakultě MU v Brně. Již v průběhu studia pracovala v pedagogicko-psychologické poradně a věnovala se prevenci rizikového chování u dětí a mládeže.

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Jarmila Zahornadská, Ph.D.

Jarmila Zahorandská, zkušená lektorka v jednotlivých oblastech životního prostředí, včetně zavádění manažerských environmentálních systémů, působí jako odborný poradce při zabezpečení souladu podniků s legislativními požadavky.Jako osoba odborně způsobilá pro nakládání s chemickými látkami a přípravky, vodohospodář a odpadový hospodář prakticky vede podniky při plnění legislativních požadavků a odborně je zastupuje při jednání s kontrolními orgány a státní správou.