Ing. Mgr. Jiří Svoboda

Jiří Svoboda je lektorem, koučem, poradcem, VŠ pedagogem a IT odborníkem.

Má odborné pedagogické, technické i humanitní vzdělání. Vyučuje na Karlově universitě. Má dlouhodobé zkušenosti se vzděláváním dospělých, především v oblasti informační techniky, mezilidských vztahů a komunikace. Působí ve státní správě i v soukromé sféře.

Roku 1998 se stal Microsoft Certified Professional a od roku 2005 působí jako ECDL tester. Od roku 1997 pracuje jako OSVČ v oboru počítače, vzdělávání, mezilidská komunikace.

Další autoři

Jarmila Trnkalová

Lektorka působí v praxi jako daňová poradkyně více než dvacet let. Má bohaté zkušenosti s lektorováním a působila také jako soudní znalkyně v oboru účetnictví a daní.Má bohaté zkušenosti s lektorováním a působila také jako soudní znalkyně v oboru účetnictví a daní. 

JUDr. Hana Poláková

Absolventka PF Masarykovy Univerzity v Brně již po studiích začala působit na odboru školství, posléze se stala vedoucí Odboru školství Krajského úřadu Jihomoravského kraje.Zaměřuje se zejména na problematiku školské legislativy. Působí jako lektorka školského zákona, zákona o pedagogických pracovnících a zákoníku práce. Díky této činnosti je více vnímavá k problémům pedagogických pracovníků v Brně. Je také autorkou řady publikací určených pro ředitele škol a školských zařízení. Pro školská zařízení lektoruje v rámci dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků témata funkčního vzdělávání.

Ing. Vladimír Martínek

Vladimír Martínek je IT manažer a BIM koordinátor. Zajišťuje podporu BIM v AED project a.s., projekční a inženýrské kanceláři zabývající se převážně projektováním občanských a bytových staveb a navazující spolupráci při jejich realizaci. V současnosti zaměstnává AED přibližně 100 projektantů.

Ing. Jeanne Bočková, MBA

Jeanne Bočková je ředitelkou  Centra pro talentovanou mládež, z.s.(CTM). CTM nabízí individualizovanou výuku v online kurzech pro talentované a motivované žáky a studenty od 11 do 18 let. Kurzy jsou vedeny v angličtině našim mezinárodním týmem instruktorů či instruktory partnerských univerzit a organizací. CTM dále nabízí přípravu na SAT zkoušku absolvováním testů PSAT, přípravu na mezinárodně uznávané zkoušky Advanced Placement (AP exam).  Ve spolupráci s The College Board organizuje zkoušky Advanced Placement na českých a slovenských gymnáziích. Pro děti a studenty od 5 do 14 let organizuje víkendový program Objevitelské soboty a Letní program CTM. Jeanne Bočková zodpovídá za rozvoj programu zejména v České republice, rozšiřuje povědomost o programu, motivuje další studenty, školy, rodiče a učitele k zapojení do programu CTM. Má dlouholeté manažerské a poradenské zkušenosti se strategickým poradenstvím pro různé typy organizací včetně neziskovek. Věnuje se rozvoji programu a nabídky vzdělávání pro talentované studenty, vytvořila  a organizuje program Objevitelské soboty podle vzoru CTY Ireland pro zvídavé a nadané žáky od 5 do 14 let.

Petr Koc

Petr Koc pracuje ve společnosti Grant Consulting jako obchodní analytik v oblasti strukturálních fondů EU.Specializuje se na problematiku informačních a komunikačních technologií, zpracovatelský a výrobní průmysl, vzdělávání a rozvoj venkova.

JUDr. Michal Petr, Ph.D.

Michal Petr působí na Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže od roku 2003 jako ředitel Legislativně právního odboru, od roku 2009 jako ředitel Sekce legislativy a mezinárodních záležitostí.V rámci svého působení na Úřadě vedl zejména práce na novelizacích zákona o ochraně hospodářské soutěže souvisejícími s členstvím České republiky v EU a na přípravě nového programu leniency z roku 2007. Je spoluautorem komentáře k zákonu o ochraně hospodářské soutěže a k zákonu o veřejných zakázkách, rozsáhle publikuje na téma soutěžního práva a vybraných otázek práva komunitárního. Současně předsedá rozkladové komisi Úřadu pro oblast hospodářské soutěže. Je aktivní i v akademické sféře, kde pracuje jako odborný asistent na Ekonomicko správní fakultě Masarykovy univerzity a na Právnické fakultě Univerzity Palackého, v obou případech v oboru soutěžního a evropského práva.