Ing. Michal Obrusník

Michal Obrusník je dlouholetým zaměstnancem veřejné správy s lektorskými zkušenostmi.

Zabývá se řízením, metodikou, kontrolní činností a opravnými prostředky v oblasti správy místních poplatků. Účastní se připomínkových řízení novel právních předpisů s vazbou na správu místních poplatků. Procesní postupy dle daňového řádu využívá i v agendách řízení o porušení rozpočtové kázně a výkonu daňových exekucí.

Další autoři

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

PhDr. Václav Trojan, Ph.D.

Působil jako učitel na základní, speciální i střední škole, ale také jako ředitel gymnázia v Brně. Deset let vedl Centrum školského managementu PedF UK, je autorem řady vzdělávacích programů a koncepcí. Dlouhodobě spolupracuje s ČŠI, NPI a řadou vzdělavatelů DVPP, je odborným garantem několika projektů MAP. Svoje zkušenosti a poznatky často předává na konferencích, má na svém kontě několik knížek, kromě toho má bohatou publikační činnost nejen odbornou, ale také popularizační s cílem propagovat hodnotu ředitelské práce široké veřejnosti a podporovat ředitele škol. V neposlední řadě je stále v terénu v kontaktu s pedagogickými pracovníky i zřizovateli, věnuje se mentoringu ředitelů škol. Je zakladatelem Ředitelské akademie.

Mgr. Ivana Karhanová

Ivana Karhanová je česká podnikatelka a bývalá televizní moderátorka, ředitelka PR agentury Margetroid, mediální poradkyně a provozovatelka rodinné restaurace Králík v rádiu.V letech 2008 až 2010 byla moderátorkou televizních pořadů Studio Burza a Investorského magazínu České televize. Od roku 2010 pak editorkou a moderátorkou ekonomického zpravodajství televize Z1. V únoru 2011 založila PR agenturu Margetroid, zaměřenou na klienty z finančního a investičního sektoru. V agentuře se věnuje strategické a krizové PR komunikaci a pro klienty z řad firem, institucí a politiky pořádá mediální tréninky.

Mgr. Denisa Marečková

Denisa Marečková je advokátkou v advokátní kanceláři ROWAN LEGAL a specializuje se více než 8 let na oblast IT veřejných zakázek. V rámci této agendy poskytuje komplexní poradenství zadavatelům i dodavatelům.V rámci své specializace se zaměřuje zejména na přípravu zadávacích podmínek v oblasti IT, smluvní právo, softwarové právo. V rámci této činnosti se také zabývá poradenstvím v oblasti řízení probíhajících projektů realizovaných z veřejných zakázek včetně právního poradenství při změnách smluv.

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.

Ing. Stanislav Zelenka, Ph.D.

Stanislav Zelenka se zabývá problematikou fleet managementu již více než čtrnáct let.Nejprve v dodavatelské sféře, následně jako ekonomický redaktor a poradce. Jeho hlavním zaměření je komplexní ekonomika vozového parku. V roce 2008 založil Českou Asociaci Fleet Managementu a do roku 2017 působil jako její president. V roce 2012 založil společnost AUTOauction Group, ve které dodnes působí jako její výkonný ředitel. Společnost se specializuje na prodej firemních vozidel formou elektronických aukcí. Stanislav vystudoval Provozně ekonomickou fakultu na České zemědělské univerzitě, obor Ekonomika a management a následně Dopravní fakultu na ČVUT, obor Inženýrská informatika v dopravě a spojích.