Ing. Olga Hochmannová

Olga Hochmannová je daňovým poradcem.

Problematikou DPH se zabývá od r. 1993, kdy byla DPH v ČR zavedena. Působila na finančním úřadě, na Ministerstvu financí ČR jako ředitelka odboru DPH, od r. 1996 působí v soukromé sféře.

Olga Hochmannová k tématu DPH pravidelně přednáší, publikuje v odborných časopisech a podílela se jako spoluautorka na několika publikacích k DPH.

Další autoři

Mgr. Dan Heuer

Dan Heuer je CEO a zakladatel Fair Venture & Impact Metrics. Má 5 let praxe v konzultanství firemní udržitelnosti a je expertem na udržitelnost firem.

Mgr. Dominika Bělonožníková

Mgr. Dominika Bělonožníková je grafická designérka a lektorka. Své znalosti v oblasti grafického designu předává na vzdělávacích akcích. Grafický nástroj Canva využívá ve své práci každý den. Má smysl pro detail, a právě díky tomu dokáže svým klientům předat informace tak, aby byli schopní svojí kreativitu využít v grafickém zpracování.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

B.Sc. Adam Svejkovský

Projektovému řízení se věnuje od roku 2003, kdy spoluzaložil a pracoval jako projektový manažer v hudebním vydavatelství a produkční společnosti Neighbor Beats Entertainment. Zde působil i jako hlavní koordinátor klíčových aktivit, strategického, personálního a finančního řízení. V roce 2008 rozšířil své projektové zkušenosti o roli konzultanta - specialisty pro zvyšování efektivity prodejních procesů ve společnosti CAMPI. Pracoval v týmu pro analýzu manažerského řízení, prodejních procesů i následného zavádění klíčových změn ve společnostech Raiffeisenbank, Tatra Banka či Poštovní spořitelna. V těchto projektech si osvojil techniky myšlenkových map a koučinku. V pozici projektového manažera realizoval projekt největšího online tréninku svého druhu v ČR - Neurorestart Peníze. Nyní pracuje jako projektový manažer v digitální reklamní agentuře Dark Side. Navíc je aktivní ve společensky prospěšných projektech, např. Lídrárna.

Mgr. Marie Janšová

Marie Janšová je specialistkou v oblasti pracovního práva a expertkou na právo lidských zdrojů. Zaměřuje se také na právní vztahy statutárních orgánů korporací, ochranu osobních údajů a spornou agendu. V roce 2022 získala dokonce v oblasti pracovního práva ocenění PRÁVNÍK ROKU 2020/21. Mimo jiné působí jako člen v Kolegiu expertů Asociace pro rozvoj kolektivního vyjednávání a pracovních vztahů či představenstvu European Employment Law Association. Marie Janšová je předsedkyní představenstva Czech Employment Lawyers Association. Kromě toho se také pravidelně věnuje přednáškové a publikační činnosti.

Vladimír Vaněk

Řadu let se potkávám s majiteli a vrcholovým managementem firem, ale i se zaměstnanci na různých pracovních pozicích a hledám s nimi odpovědi na zdánlivě banální otázku: Jak to zařídit, aby se lidé ve firmě cítili lépe, aby bylo minimum střetů, abychom na své klienty a partnery působili jako efektivní firma, na kterou se dá vždy spolehnout a se kterou je radost spolupracovat.Jednou z odpovědí je nastavení skutečně funkční firemní kultury a trvalá péče o ní. Koneckonců prosperita firmy je přímo závislá na spokojenosti lidí v ní a dobrá firemní kultura je její podmínkou.