Ing. Olga Hochmannová

Olga Hochmannová je daňovým poradcem.

Problematikou DPH se zabývá od r. 1993, kdy byla DPH v ČR zavedena. Působila na finančním úřadě, na Ministerstvu financí ČR jako ředitelka odboru DPH, od r. 1996 působí v soukromé sféře.

Olga Hochmannová k tématu DPH pravidelně přednáší, publikuje v odborných časopisech a podílela se jako spoluautorka na několika publikacích k DPH.

Další autoři

JUDr. Eva Burdová

PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D.

Lenka Felcmanová je místopředsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV).

Mgr. Václav Lintner a Jakub Červený

Mgr. Jan Frey

Jan Frey se specializuje na oblast transakčního poradenství, fúzí a akvizic a práva obchodních korporací. Dále se specializuje na oblast obchodních smluv.Jan má mnohaleté zkušenosti s poskytováním právních služeb českým klientům ze soukromého i veřejného sektoru stejně jako zahraničním investorům. V oblasti akvizic a prodejů se v uplynulých letech účastnil několika transakcí jak na straně prodávajících, tak kupujících, zejména v odvětvích energetického, farmaceutického, automobilového, strojírenského a potravinářského průmyslu. Jan před svým příchodem do ROWAN LEGAL vedl transakčně právní oddělení mezinárodní poradenské skupiny  KPMG a před tím byl partnerem v advokátní kanceláři HAVEL & PARTNERS pro oblast fúzí a akvizic. V roce 2015 absolvoval stáž u renomované britské advokátní kanceláře Slaughter & May v Londýně. Se sedmi dokončenými transakcemi v celkové hodnotě 1,85 mld. EUR v roce 2019 byl Jan Frey zařazen mezinárodní ratingovou agenturou Mergermarket do žebříčku TOP 5 českých právníků za rok 2019 jak podle počtu tak i podle objemu realizovaných transakcí. Vedle přednáškové činnosti na Masarykově Univerzitě v Brně a Vysoké škole ekonomické Jan Frey napsal řadu publikací na různá témata v oblasti fúzí a akvizic.

Ing. Pavel Postl

Ing. Robert Němeček

Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003.Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003. Získal řadu zkušeností nejprve jako řadový obchodník a následně jako manažer obchodního týmu. Z pozice manažera vedl mezinárodní obchodní tým a takřka dennodenně řešil otázku motivace a odměňování svého týmu. Díky tomu je schopen nabídnout konkrétní příklady z praxe, jak se k dané problematice postavit.