Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D.

Ing. Pavlína Vančurová, Ph.D., profesionálně školí témata řízení finančních zdrojů podniku, kalkulace nákladů, zhodnocování investic a další.

Pavlína se ve své praxi věnuje ekonomickému poradenství v oblasti finančního řízení a nastavování controllingu ve firmách různých oborů a velikostí. V roce 2011 spoluzakládala poradenskou společnost PADIA, kde působí jako školitelka a interim finanční ředitelka pro řadu klientů. Spolupracuje na tvorbě ekonomických aplikací – například EkonomikaFirmy.cz. Čerpá rovněž ze zkušeností z pozice výkonné ředitelky mezinárodní konzultační firmy. Působila jako univerzitní pedagog a je autorkou řady odborných publikací.

Další autoři

Mgr. Vlasta Macháčová

Odborná lektorka a konzultantka v oblasti vzdělávání, zaměřuje se mj. na aktivní učení, formativní hodnocení, projektové vyučování a společné vzdělávání. Má také bohatou praxi s učitelstvím v mateřské, základní a vyšší odborné škole. Za sebou má i školení v anglickém jazyce.

Ing. Robert Piffl

Robert Piffl vystudoval ČVUT FEL - katedru kybernetiky. Od roku 1992 se zabývá problematikou elektronických forem dokumentů v rámci jejich životních cyklů a s tím související technologickými a legislativními aspekty. V současné době na Ministerstvu vnitra působí v týmu připravujícím nové právní předpisy v oblasti archivnictví a spisové služby.

Ing. Drahomíra Martincová

Drahomíra Martincová pracuje na Ministerstva financí v odboru legislativa daně z příjmů se specializací na daň z příjmů právnických osob.Odpovídá za oblast uplatňování slevy na dani z příjmů poplatníky v režimu investičních pobídek.

Mgr. Samuel Mokriš

Samuel je solution konzultant a vývojář, který se ve společnosti SEFIRA významně podílí na rozvoji paperless řešení. Zaměřuje se především na rozvoj business procesů a jejich přizpůsobením na míru zákazníkům.

Mgr. Jiří Hruška

Jiří Hruška je uznávaným lektorem, mentorem a učitelem s mnohaletou praxí. Věnuje se moderním pedagogickým tématům, jako je formativní hodnocení, společné vzdělávání či efektivní metody výuky, kde je aktivní především poznávající žák.Je učitelem s mnohaletou praxí. Od roku 2002 působí jako lektor v oblasti dalšího vzdělávání a podpory pedagogů. Zabývá se například ekologickými tématy, globální výchovou, působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v rámci projektu Metodika II. Je autorem a spoluautorem celé řady publikací a vzdělávacích programů.

Ing. Pavel Staša