Ing. Petr Fráz
Cechmistr cechu mechanických zámkových systémů ČR, patří mezi přední experty v oblasti mechanických zábranných prostředků a je autorem několika patentů v této oblasti.
Je spoluautorem technických norem ve stavebnictví pro prevenci a ochranu majetku a aktivně působí na ÚNMZ v TNK 148.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Ildikó Kőrösiová
Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient)
Jazyky: anglický, maďarský, slovenský
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné
Prax: advokátsky koncipientVzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2009)
Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2009-advokátsky koncipient)
Jazyky: anglický, maďarský, slovenský
Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, občianske právo hmotné
Prax: advokátsky koncipient
Ing. Ondřej Ječný
Je vedoucím oddělení centrálního nákupu Ministerstva vnitra České republiky.Elektronizací veřejných zakázek a elektronickými systémy pro veřejné zadávání se zabývá dlouhodobě. Soustředí se na centrální nákupy, které také v praxi koordinuje.
Je členem meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020 a pracovní skupiny pro funkčnost Národního elektronického nástroje.
meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020Více zde: http://www.nenen.cz/news/zapis-z-8-jednani-meziresortni-ridici-skupiny-pro-implementaci-strategii-elektronizace-zadavani-verejnych-zakazek-pro-obdobi-let-2016-az-2020/
Mgr. Jan Frk
Mgr. Jan Frk vystudoval vysokou školu CEVRO, kde se specializoval na veřejné právo a veřejnou správu. V současné době působí jako ředitel divize eGovernment a člen boardu ve společnosti Software602 a.s. Od roku 2005 se intenzivně věnuje problematice eGovernmentu, především v oblastech elektronického podpisu, elektronických formulářů a elektronických dokumentů. Spojuje hluboké odborné znalosti s bohatou praktickou zkušeností, díky čemuž je vyhledávaným externím poradcem pro ústřední orgány státní správy. Podílí se na tvorbě legislativy a metodických pokynů zaměřených na digitalizaci veřejné správy. Je členem mezinárodní organizace Mensa a dalších prestižních odborných asociací, jako jsou ICT Unie, Institut pro správu dokumentů nebo CNZ. Tyto aktivity potvrzují jeho trvalý zájem o inovace a rozvoj v oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor Ministerstva vnitra se zaměřuje na odborná školení a vzdělávací programy, kde předává své know-how v digitalizaci procesů a rozvoji klíčových digitálních kompetencí.
Mgr. Barbora Gaveau, LL.M.
Barbora Gaveau působí již od roku 1998 v advokátní kanceláři Central European Advisory Group.Právní vzdělání získala na právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a na Queen Mary University v Londýně. Ve své praxi se zaměřuje mimo jiné na oblast práva informačních technologií a elektronických komunikací (právo ICT). Účastnila se například i připomínkování zákona o datových schránkách.
Radomil Bábek
Radomír Bábek působí jako poradce, kouč a krizový manažer.Je spoluzakladatelem a předsedou Asociace podnikatelů a manažerů, jež cílí na hájení dobrého jména podnikatelů a na jejich obhajobu před státem. Profesně se zajímá o psychologii, krizový management a vše, co souvisí se strategickým řízením a plánováním. V posledních letech vystupuje také na konferencích a externě přednáší na vysoké škole. Dále se věnuje poradenství pro začínající podnikatele a mentorování a koučování startupů.