Ing. Petr Grešl

Lektor pracuje jako projektový manažer, konzultant a auditor v oblasti informačních a komunikačních systémů již od roku 1995. Díky práci jako OSVČ měl možnost nahlédnout na práci projektového manažera jak ze strany vlastního vedení projektu, tak i z pohledu auditora, který přichází až po jeho realizaci. Díky těmto zkušenostem se mu daří nalézt rovnováhu mezi potřebami organizace a byrokratizací celého procesu řízení projektu. Lektor má mezinárodní certifikaci v řízení projektů dle standardu PRINCE2™.

Další autoři

Dominik Vítek

Dominik Vítek působí jako advokát v advokátní kanceláři PEIERSTONE a ve své právní praxi se zaměřuje na poradenství klientům z technologického sektoru, zejména v oblasti práva ICT, IP, ochrany dat a kybernetické bezpečnosti. Je členem Spolku pro ochranu osobních údajů.

Mgr. Ing. Jana Pekárková

Mgr. Ing. Jana Pekárková je advokátkou v Praze a v Čáslavi. V advokacii působí od roku 2006. Ve své praxi se věnuje zejména komerčnímu právu, přípravě a vyjednávání smluv, poradenství v oblastech souvisejících s podnikatelskou činností a zastupování v soudních řízeních. Z oblastí práva se zaměřuje zejména na právo nemovitostí, duševního vlastnictví a sporovou agendu.

Květoslava Novotná

Květoslava Novotná pracuje jako daňová poradkyně a je majitelkou účetní firmy v Brně. V oboru účetnictví a daňového poradenství má mnohaletou praxi. Více než 10 let přednáší na odborné vysoké škole. Pravidelně se věnuje lektorské činnosti v uvedených oblastech.

Mgr. Libor Kyncl

Robert Křepinský

Odborník v oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci, které se věnuje téměř třicet let. Působí jako svazový inspektor v OS UNIOS. Dále je členem Rady vlády pro BOZP, předsedou Stálého výboru pro legislativu při Radě vlády pro BOZP, člen Pracovního týmu pro bezpečnost práce Rady hospodářské a sociální dohody České republiky a člen Pracovní skupiny expertů BOZP při ČMKOS.

Mgr. Jiří Sixta

Mgr. Jiří Sixta pracuje v Pedagogicko-psychologické poradně pro Prahu 7 a 8 jako metodik prevence. Má 35 let praxe jako učitel 2. stupně ZŠ a 7 let pedagogické praxe v SŠ. Ve své lektorské praxi se věnuje metodám formativního hodnocení, aktivního učení i projektového vyučování. Specializuje se na krizovou komunikaci.