Ing. Petr Grešl

Lektor pracuje jako projektový manažer, konzultant a auditor v oblasti informačních a komunikačních systémů již od roku 1995. Díky práci jako OSVČ měl možnost nahlédnout na práci projektového manažera jak ze strany vlastního vedení projektu, tak i z pohledu auditora, který přichází až po jeho realizaci. Díky těmto zkušenostem se mu daří nalézt rovnováhu mezi potřebami organizace a byrokratizací celého procesu řízení projektu. Lektor má mezinárodní certifikaci v řízení projektů dle standardu PRINCE2™.

Další autoři

JUDr. Dominik Brůha, Ph.D.

JUDr. Brůha pracuje jako advokát, je zprostředkovatelem a rozhodcem kolektivních pracovních sporů zapsaným na seznamu Ministerstva práce a sociálních věcí ČR.Je členem České advokátní komory, dále Evropského sdružení advokátů specializujících se na pracovní právo (EELA), členem výboru Pražského sdružení Jednoty českých právníků. Jako odborník na kolektivní vyjednávání je členem Kolegia expertů i členem výboru Asociaci pro rozvoj kolektivního vyjednávání (AKV). Pravidelně publikuje v odborných časopisech a na komunitním portálu Mzdová praxe, zodpovídá dotazy v právní poradně Mladé fronty DNES, Medical Tribune atd.

doc. Zbyněk Němec, Ph.D.

Odborník na téma asistentů pedagoga. Dlouhodobě se věnoval přímé pedagogické práci s žáky s tělesným, mentálním kombinovaným postižením, poté působil jako speciální pedagog v oblasti školního poradenství. V současné době přednáší na katedře speciální pedagogiky Pedagogické fakulty UK. S o.p.s. Nová škola spolupracuje na výuce v kvalifikačních kurzech pro asistenty pedagoga.Je spoluautorem publikací „Asistent pedagoga v inkluzivní škole“, „Asistent pedagoga v mateřské škole“, „Asistent pedagoga: Profese utvářená v dialogu“ a „Asistence ve vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Rovněž je spoluautorem webu www.asistentpedagoga.cz.

Mgr. Veronika Havelková

Veronika Havelková vystudovala učitelství všeobecně vzdělávacích předmětů pro základní a střední školy (obory matematika a pedagogika) na PedF UK v Praze.V současné době na PedF UK studuje v doktorském programu, v rámci něhož se věnuje využití počítačových technologií ve výuce matematiky. Od roku 2011 učí na základní škole a je spoluzakladatelkou GeoGebra institutu v Praze.

JUDr. Jaroslav Svejkovský

JUDr. Jaroslav Svejkovský je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy. Pracuje jako advokát od roku 1988, od roku 2003 společník AK Svejkovský & Kabelková s. r. o. Od roku 2006 do roku 2014 a od roku 2017 dosud je členem Legislativní rady vlády ČR.Zároveň pracuje v orgánech České advokátní komory (v Kontrolní radě, Představenstvu). Je členem Rozkladové komise ministra zdravotnictví. Spolupracoval na tvorbě nového občanského zákoníku. Publikuje v odborných časopisech, je vedoucím autorského kolektivu mnoha Komentářů vydaných u prestižního nakladatelství C. H. BECK (Správa cizího majetku a svěřenské fondy, Zdravotnictví a právo, Zákon o advokacii, Vzory, Právnické osoby v novém občanském zákoníku atd.). Je spoluautorem i Komentáře u nakladatelství Wolters Kluwer – Občanský zákoník. Je předsedou Kolegium Paměti národa Plzeň. Je nositelem prestižního ocenění ceny sv. Yva – právník roku 2012 pro obor občanské právo (hmotné a procesní).

Mgr. Jakub Hornek

Jakub Hornek je interním doktorandem a přednášejícím na Katedře politologie IPS FSV UK. Od května 2019 působí v Legislativně-právní sekci Svazu měst a obcí ČR. Odborně se zaměřuje na oblast komunální politiky, a to především na problematiku malých obcí. Pravidelně publikuje v odborných periodikách. Byl řešitelem grantového projektu Grantové agentury Univerzity Karlovy „Zhroucené obce v České republice“.

Ing. Miroslav Pavel

Miroslav Pavel je lektorem firemního vzdělávání, zejména v oblasti manažerských dovedností a štíhlé výroby.Vystudoval inženýrskou informatiku na VŠB-TU Ostrava. Rád pracuje zážitkově a využívá další formy práce, které zplnomocňují druhé k samostatné aktivitě, iniciativě, odpovědnosti, podněcují k novým nápadům a vnitřní motivaci. Tentýž přístup k lidem rád pomáhá přenášet také do firemní praxe, do způsobů vedení a řízení druhých. Rovněž je mu blízké systemické koučování (práce s cíli a jejich dosahování) a facilitační techniky práce s tématy.