Ing. Petr Symanek

Petr Symanek vystudoval Vysokou školu dopravní v Žilině.

Po ukončení studia pracoval krátce v OKD a poté nastoupil k celní správě České republiky. Zkušenosti získané na pohraničních i vnitrozemských celních úřadech poté zúročil během svého více než šestnáctiletém působení ve společnostech tzv. „velké poradenské čtyřky“. Nyní pracuje ve své vlastní společnosti s názvem Celní poradenství s.r.o.

Jeho specializací jsou kromě celní problematiky rovněž spotřební a ekologické daně. Svým klientům ze sféry výrobních, distribučních a logistických společností asistoval při prověrkách a nastavení systému dovozu a vývozu zboží, při projednávání povolení celních režimů a zjednodušených postupů a při úspěšných projektech zaměřených na vrácení cla.

Společnostem, které se setkávají se spotřebními daněmi, pomáhal především řešit složité problémy vyplývající z nejednoznačné interpretace předpisů a eliminovat tak rizika, která jsou v této oblasti obzvlášť závažná.

Další autoři

Ing. Radek David, ALog.

Ing. Radek David, ALog. je odborným konzultantem a projektovým manažerem pro oblast logistiky u firmy LOGICON partner s.r.o.Je zakládající člen Komory logistických auditorů. Manažerské zkušenosti získal v pozicích jednatele společnosti KONPRO, vedoucího ostravské pobočky IMADOS Logistic a v roli vedoucího odboru logistiky České pošty. Jeho specializací je oblast řízení zásob, nákup, logistický audit, dynamická simulace a reengineering logistických procesů. Publikoval odborné články v časopise Logistika.

Mgr. Bc. Ivana Lehkoživová, BA

Ivana Lehkoživová působí jako samostatná advokátka. Studovala právo a ekonomiku v ČR i zahraničí.

Bc. Karel Kuchařík

Martina Jandová

Martina Jandová je certifikovaná výživová poradkyně. Více jak 8 let se specializuje nejen na tvorbu redukčních jídelníčků, ale sestavuje stravovací plány pro diabetiky, celiaky, děti a těhotné a kojící ženy.Není zastáncem žádných zázračných diet, ani speciálních výživových doplňků. Jejím hlavním cílem je naučit své klienty novému životnímu stylu, jiným stravovacím návykům a tím přispět ke snížení váhy, zlepšení fyzické kondice a hlavně k upevnění zdraví a osobní pohody.  Pořádá semináře pro veřejnost ale i pro děti ve školách a školkách. Přispívá svými články do časopisů Dieta, MF Dnes - Ona Dnes, Blesk zdraví, portálu www.prozeny.cz,  vidět ji můžete např. v pořadu Sama doma na ČT1, TV Nova - pořad Maminy s rozumem nebo slyšet v Radiu Český rozhlas Hradec Králové.    

JUDr. Veronika Křížová, LL.M.

Veronika Křížová je advokátkou v advokátní kanceláři Kříž a partneři s.r.o.Po dokončení vysokoškolského studia pracovala v Evropském parlamentu v Bruselu. Úspěšně absolvovala studijní program s titulem LL.M. UC Berkeley v USA. Získala také BCLT Law & Technology Certificate tamtéž. Na univerzitu se vrátila o rok později jako výměnný vědecký pracovník, kdy se při svém výzkumu zaměřila na ochranu osobních údajů, soukromí a osobnosti obecně v kyberprostoru. Během této stáže se poprvé seznámila s v té době novým projektem EC na přepracování a sjednocení ochrany soukromí v EU, ze kterého se později vyvinulo Nařízení GDPR. Touto problematikou se tedy zabývá již od samého počátku. Později získala titul JUDr. na Právnické fakultě Univerzity Karlovy, kde se ve své rigorózní práci zabývala otázkami ochrany osobnosti nezletilých v kyberprostoru a dále právě návrhem Komise pro sjednocení ochrany osobních údajů. Ve své praxi se věnuje právu občanskému, specializuje se na právo duševního vlastnictví, zejména právo autorské, ochranu osobnosti a osobních údajů. Je členkou specializovaného týmu kanceláře, poskytujícího klientům služby související s GDPR. Je členkou Mezinárodní asociace profesionálů v oblasti ochrany soukromí (IAPP - The International Association of Privacy Professionals).

Věrka Koukalová

Věrka Koukalová pracuje jako happiness managerka ve Fragile Media.Bohaté zkušenosti načerpala ze svého působení ve společnosti Google, kde zastávala pozici manažerky Google Partners programu a následně konzultantky projektu Digitální garáže. Má za sebou více než osm let praxe v online marketingu na vedoucích pozicích a dlouhodobě se zajímá o téma firemní kultury. Jejím úkolem happiness managerky je celý soubor rolí vedoucích k budování a udržování týmů v souladu s hodnotami firmy, udržování dobré nálady na pracovišti a posuzování osobnosti kandidátů a jejich ztotožnění s firemní kulturou.