Ing. Petr Sysel, CLog.
V současnosti pracuje na pozici Production & Warehouse Manager u nadnárodní společnosti Banta Global Turnkey. Tato společnost zajišťuje služby v oblasti SCM pro globální řetězce v odvětvích Hi-Tech a Medical.
Produkty související s autorem
-
Vzdělávací kurz Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 812. 2. 2025 - 13. 2. 2025
Vzdělávací kurz: Logistika distribuce a skladování
-
Vzdělávací kurz Nakladatelství FORUM (5. patro), Praha 86. 11. 2024 - 7. 11. 2024
Vzdělávací kurz: Logistika distribuce a skladování
-
Vzdělávací kurz Nakladatelství FORUM (6. patro), Praha 828. 2. 2024 - 29. 2. 2024
Vzdělávací kurz: Logistika distribuce a skladování
-
Vzdělávací kurz Praha2. 11. 2023
Vzdělávací kurz: Logistika distribuce a skladování
Další autoři
Ing. Irena Lapešová
Irena Lapešová je jednatelkou společnosti TNT Consulting, spol.s r. o., která se zabývá komplexními službami a poradenstvím v oblasti dotací, od zpracování žádosti přes monitoring akce, administraci dotace a veškeré služby s tím související vč. realizace výběrových řízení. Společnost TNT Consulting, spol. s r. o. je členem Sekce EU při Hospodářské komoře hlavního města Prahy. Na trhu působí již od roku 2009 a zaměřuje se na dotace z OPŽP, MŽP, MMR, OPPIK a SZIF. Většinu klientů tvoří města a obce po celé České republice.
Vladimír Kvaš
Vladimír Kvaš je výkonný ředitel společnosti G2 server, jednoho z největších poskytovatelů cloudů ve střední Evropě.Vladimír je již 12 let zapáleným propagátorem cloudu. Zároveň však poukazuje na to, že cloud není vhodný pro každou firmu, ale pouze pro tu, kde to dává smysl. Jeho objektivní a analytický pohled na věc pomáhá mnoha firmám v otázce nasazení cloudu.
Ing. Jan Šašek
Jan Šašek v současnosti pracuje na pozici projektového manažera v Evropské rozvojové agentuře, kde se podílí především na přípravě a administraci zjednodušených projektů pro mateřské a základní školy po celé ČR v rámci tzv. šablon a projektů v rámci vybraných českých operačních programů. Mimo to spolupracuje na přípravě, realizaci a administraci projektů mezinárodních, zejména v rámci programu Erasmus+, Višegrádských a EHP fondů.V minulosti pracoval jako dotační specialista pro jedno z největších zemědělských družstev v ČR, kde připravoval a realizoval větší investiční projekty, zejména v rámci Programu rozvoje venkova, národních programů Ministerstva zemědělství a operačního programu SOT Ovoce a zelenina.
Mgr. Tatiana Behrová
Tatiana Behrová je školiteľka Úradu pre verejné obstarávanie
Vo svojej praxi sa venuje aj špecifikám verejného obstarávania vo vzťahu k projektom financovaným z fondov EÚ/ES, podieľala sa na realizácii desiatok metód, resp.Tatiana Behrová je školiteľka Úradu pre verejné obstarávanie
Vo svojej praxi sa venuje aj špecifikám verejného obstarávania vo vzťahu k projektom financovaným z fondov EÚ/ES, podieľala sa na realizácii desiatok metód, resp. postupov verejného obstarávania a realizovala viacero súťaží návrhov a súťažných dialógov; v rámci svojej špecializácie dlhodobo intenzívne prednáša o verejnom obstarávaní. Tatiana Behrová bola vymenovaná do funkcie poradkyne vykonávajúcej odborné činnosti pre predsedníčku vlády Slovenskej republiky v oblasti verejného obstarávania.
Mgr. Michal Kandráč
Michal je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze (2018). Absolvoval též roční studium na University of Glasgow (2016 - 2017), kde se věnoval právu duševního vlastnictví, právu závazkovému a právu korporátnímu. Od roku 2018 je zapsán jako advokátní koncipient v České advokátní komoře.Michal Kandráč působí od roku 2015 v kanceláři Weinhold Legal, kde se zaměřuje především na právo duševního vlastnictví a informačních technologií, mediální právo a ochranu osobních údajů. Michal se v rámci své praxe dále specializuje na právo korporátní, a to zejména na právní poradenství v oblasti právních prověrek a procesu prodeje či koupě obchodních společností.
V rámci svého působení ve Weinhold Legal se Michal taktéž účastnil mnoha významných projektů týkajících právního poradenství v oblasti ochrany osobních údajů, a to zejména mapování procesů zpracování a datových toků nadnárodních společností, jakožto i provádění GAP analýz a jejich následné implementace.
Hana Kovalíková
Je odbornicí v pravém slova smyslu. Dovede během vzdělávacího programu znalecky posoudit úroveň znalostí posluchačů a operativně přizpůsobit výklad, který doplňuje komentáři, návrhy nebo vzory různých typů vnitropodnikových účetních dokladů, které mají k uváděné směrnici vztah a příslušnými právními předpisy, na základě kterých jsou jednotlivé směrnice zpracovány. Členka Komory daňových poradců, 10 let působila v její Sekci daně z příjmů fyzických osob. Kromě připomínkování návrhů změn zákonů a výběru soudních rozhodnutí do sbírky judikátů se opakovaně podílela na tvorbě formuláře Přiznání k dani z příjmů fyzických osob pro MF ČR.
Dosavadní znalosti, které získala mimo jiné i praxí v bankovnictví i v zahraničním obchodě, uplatňuje především v daňovém, účetním a ekonomickém poradenství. Zabývá se kontrolou účetnictví a jeho rekonstrukcí, zpracováním metodiky účetnictví pro jednotlivé účetní jednotky, zpracováním daňových přiznání, poskytuje daňové a účetní dohledy ve firmách, rozbory ekonomické a finanční činnosti, poradenstvím při vývoji účetního softwaru. Autorka odborných článků a publikací.