Ing. Petr Sysel, CLog.

V současnosti pracuje na pozici Production & Warehouse Manager u nadnárodní společnosti Banta Global Turnkey. Tato společnost zajišťuje služby v oblasti SCM pro globální řetězce v odvětvích Hi-Tech a Medical.

Další autoři

Mgr. Jana Broulíková

Mgr. Jana Broulíková působí jako nutriční terapeutka. Specializuje se na dietní stravování, zabývá se poradenstvím při redukci hmotnosti a školním stravováním. Hodnotí jídelní lístky školních jídelen, píše odborné články a přednáší. V několika školních jídelnách pomáhala zavádět dietní stravování. 

Mgr. Helena Freyová

Helena Freyová je advokátkou v Deloitte Legal s.r.o. Ve své praxi se věnuje zejména právu společností, oblasti fúzí a akvizic a komplexních restrukturalizací. Helena svým klientům poskytuje konstruktivní poradenství v oblastech správy a řízení společností, odpovědnosti statutárních orgánů a obchodněprávních vztahů.Je absolventkou Právnické fakulty Univerzity Palackého v Olomouci. Helena je držitelkou certifikátu Diploma in Introduction to English an EU law udělovaného British Law Centre pod patronátem University of Cambridge (ICE) se zaměřením mj. na právo korporátní a smluvní. 

Zuzana Komůrková

Vaření a pečení podle nejrůznějších receptů ji provází už od dětství. Velice ráda si dává nové cíle, poznává zajímavé chutě a originální způsoby přípravy jídel. Poslední roky pracuje s celiaky a lidmi s nesnášenlivostí lepku a pomáhá jim zejména po praktické stránce stravování bez lepku a s bezlepkovým vařením a pečením, které jsou výzvou pro každého kuchaře.Díky snaze se učit a zkoušet nové recepty nyní dokáže uspokojit chuťové pohárky i toho nejnáročnějšího strávníka. I zdravé jídlo musí chutnat. 

Mgr. Petr Bata

Státní úřad inspekce práce

Mgr. Daniel Vejsada

Daniel Vejsada vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Je odborníkem na pracovní právo a v současné době působí v advokátní kanceláři PRK Partners.

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.