Ing. Robert Němeček

Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003.

Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003. Získal řadu zkušeností nejprve jako řadový obchodník a následně jako manažer obchodního týmu. Z pozice manažera vedl mezinárodní obchodní tým a takřka dennodenně řešil otázku motivace a odměňování svého týmu. Díky tomu je schopen nabídnout konkrétní příklady z praxe, jak se k dané problematice postavit.

Další autoři

Mgr. Slávka Kopačková

Lektorka se profesně věnuje práci pro obce a jimi zřízené subjekty. Po celý svůj pracovní život řešila právní otázky v oblastech, se kterými se obce i jimi zřízené subjekty (zejména školy) setkávají. Již mnoho let se věnuje také lektorské a odborné publikační činnosti.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.

Ing. Petra Štamfestová, Ph.D.

Petra Štamfestová absolvovala bakalářské a magisterské studium na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze.Následně absolvovala doktorské studium na Ekonomicko-správní fakultě Masarykovy univerzity v Brně. V současné době působí jako odborná asistentka na katedře strategie (dříve podnikové ekonomiky) Fakulty podnikohospodářské VŠE v Praze; podílí se jak na výuce, tak na výzkumu a poradenské činnosti. Zaměřuje se na oblasti související s financemi podniku, jak v souvislostech krátkodobého, tak dlouhodobého hodnocení, plánování a řízení. Vyučuje předměty jako Podniková ekonomika, Finance podniku, Manažerské finance, Finanční management, Strategie a jiné. Spolupracuje s dalšími společnostmi v rámci poradenské a školicí činnosti. Je autorkou a spoluautorkou publikací zaměřující se zejména na řízení a zvyšování výkonnosti podniků v tzv. nové ekonomice.

RNDr. Ivan Brychta

Ivan Brychta je daňovým poradcem s dlouholetou praxí a má zkušenosti i z auditorských společností.Publikační a přednáškové činnosti se věnuje přes 10 let, zaměřuje se zejména na výklady daňových zákonů, účetních předpisů a na problematiku s daněmi související - pojistných zákonů, zákoníku práce nebo občanského a obchodního zákoníku.

Ing. Petr Vodný, Ph.D.

Ing. Petr Vodný je ředitelem odboru pro územní plánování MMR.Věnuje se přednášení Fakultě stavební ČVUT Praha a na přípravě na zkoušky zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost územní plánování. Dále je také členem předsednictva Asociace pro urbanismus a územní plánování ČR.

PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D.

Lenka Felcmanová je místopředsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV).