Ing. Roman Řezáč
Vedoucí inspektor TIČR pobočky v Hradci Králové. Je předním odborníkem na tlaková zařízení a členem představenstva ATZ.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Jan Fiala
Jan Fiala se profesně věnuje zejména oblasti školské legislativy a správního práva, je autorem či spoluautorem odborných publikací a metodických materiálů, a také odborným lektorem. Podílel se na novelizacích školského zákona po roce 2015, mj. se zabýval přípravou nového systému přijímacího řízení na střední školy nebo změnami maturitních zkoušek.
Michal Rada
Předseda Odborné skupiny pro přístupnost veřejné správy a veřejných služeb. Dlouhodobě se věnuje eGovernmentu a modernizaci veřejné správy na národní i evropské úrovni.Stál u zrodu klíčových projektů eGovernmentu, jako jsou základní registry, je jedním z mnoha spoluautorů datových schránek. Je spoluautorem právních předpisů v oblasti eGovernmentu a výkonu veřejné správy. Věnuje se dlouhodobě také oblasti architektury eGovernmentu.
JUDr. Jan Vidrna
Jan Vidrna je absolventem Právnické fakulty Univerzity Karlovy v Praze. Má bohatou praxi v oblasti trestního práva i dlouholeté zkušenosti z řídící a analytické činnosti. Jako advokát je specializovaný na trestní právo, s výrazným přihlédnutím k trestní odpovědnosti právnických osob. V tomto směru se aktivně zúčastnil již samotného legislativního procesu v roce 2011. Na toto téma přednáší, publikuje a právnické osoby samozřejmě také obhajuje.
Ing. Vladimír Zdražil
Ing. Vladimír Zdražil je členem metodické rady Svazu účetních, působí v oboru účetnictví od roku 2007 a dlouhodobě se věnuje lektorské činnosti a vedení účetnictví.
Ing. Jiří Kliner
Autorizovaný inženýr v oboru TZS - Technologická zařízení staveb,
místopředseda zkušební komise ČKAIT (Česká komora autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě).
Mgr. Jana Štybnarová
Mgr. Jana Štybnarová vystudovala učitelství 1. stupně ZŠ na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy v Praze a poté pracovala jako učitelka na základní škole. Později nastoupila na MŠMT, kde řešila problematiku evaluace, a to i v rámci projektů OPVK Kvalita I a Kvalita II. Podílela se na vedení projektu Cesta ke kvalitě, který se zabýval tematikou autoevaluace škol. Zároveň působila jako poradkyně autoevaluace. Absolvovala vzdělávání systemické supervize a koučování. Od roku 2017 je pedagogickou konzultantkou v 8. ZŠ Most a v současnosti také působí jako lektorka školských témat. Specializuje se na aktivní metody učení.