Ing. Soňa Gullová, Ph.D.

Soňa Gullová působí jako vysokoškolský učitel na Vysoké škole ekonomické, kde vyučuje předmět Mezinárodní obchodní jednání a protokol.

Je autorkou mnoha článků, skript, monografií i článků v odborném tisku.

Další autoři

Mgr. Tomáš Červinka

Mgr. Červinka je absolventem Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy a již 21 let působí ve VZP ČR, nyní na pozici vrchního analytika.Je autorem či spoluautorem knih se zaměřením na problematiku daní a pojistného, publikuje v odborných periodikách. Již 15 let se věnuje lektorské činnosti, a to jak pro agentury, tak jako interní lektor VZP.  

Ing. Tomáš Čapek, CSc.

Odborný poradce pro potravinářství a zemědělství, majitel a jednatel společnosti UniConsulting.Vystudoval Českou zemědělskou univerzitu v Praze a poté působil jako odborný asistent a vedoucí skupiny předmětů týkajících se technologie zpracování zemědělských produktů. Po absolutoriu doktorandského studia sbíral zkušenosti v zahraničí i během odborných stáží v tuzemsku. V roce 1998 založil společnost UniConsulting a aktuálně zastává pozici jednatele a ředitele společnosti. Pod jeho vedením vyrostla společnost z pozice individuálního poradce v úspěšného poskytovatele komplexních služeb v oblasti bezpečnosti potravin, kvality produkce, zemědělství, obchodu.

Mgr. Martin Kaplán

Martin Kaplán vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Pracuje jako právník Českomoravského odborového svazu pracovníků školství a kromě toho působí jako lektor se zaměřením na pracovní právo v regionálním školství.

Jan Metelka

Právnická fakulta Univerzity Karlovy v Praze.

Mgr. Jana Muroňová

Jana Muroňová pracuje na pozici PPC Product Manager ve firmě Poski.com.Zabývá se problematikou PPC reklamy na internetu. Do oblasti jejího zájmu spadá především PPC na dvou největších vyhledávačích v ČR – Seznam (Sklik) a Google (Adwords). Průběžně se také vzdělává v propagaci na sociální síti Facebook.

Vladimír Vaněk

Řadu let se potkávám s majiteli a vrcholovým managementem firem, ale i se zaměstnanci na různých pracovních pozicích a hledám s nimi odpovědi na zdánlivě banální otázku: Jak to zařídit, aby se lidé ve firmě cítili lépe, aby bylo minimum střetů, abychom na své klienty a partnery působili jako efektivní firma, na kterou se dá vždy spolehnout a se kterou je radost spolupracovat.Jednou z odpovědí je nastavení skutečně funkční firemní kultury a trvalá péče o ní. Koneckonců prosperita firmy je přímo závislá na spokojenosti lidí v ní a dobrá firemní kultura je její podmínkou.