Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.

Štěpánka Uličná je specialistka v oblasti vedení, řízení, motivace a rozvoje pracovníků. Ve společnostech je zodpovědná za nastavení efektivních procesů náboru, výběru, adaptace, rozvoje, ale i propouštění pracovníků. Pomáhá zavádět motivační systém hodnocení a odměňování do různých typů organizací. Rozvíjí nejčastěji tyto kompetence pracovníků: komunikaci, motivaci, prezentaci, vyjednávání, argumentaci, vedení a řízení, kreativní myšlení prostřednictvím moderních vzdělávacích technik.

Nyní se soustřeďuje na podporu vedení a řízení týmů online (remote management) a nastavení systému podporující home office, výkonnost a spokojenost pracovníků.

Další autoři

Ing. Eva Sedláková

Eva Sedláková působí na odboru Ministerstva financí ČR, který zkoumá problematiku v oblasti daní z příjmů a mezinárodních daňových vztahů, analyzuje jejich stávající stav a navrhuje v této oblasti opatření k řešení aktuálních otázek a zefektivňování daňového systému.Zpracovává koncepce daňové politiky v oblasti dalšího vývoje daní z příjmů a mezinárodních daňových vztahů, spolupracuje na koncepci fiskální politiky státu a transformuje ji do daní z příjmů. Pro změny daňové politiky v oblasti daní z příjmů a mezinárodních daňových vztahů zodpovídá za zpracování hodnocení dopadů regulace, věcných záměrů zákonů a prvotních návrhů právních předpisů. Zabezpečuje úkoly související se sjednáváním mezinárodních smluv o zamezení dvojímu zdanění příjmů, včetně protokolům k nim, smlouvy o mezinárodní spolupráci při správě daní a vymáhání některých finančních pohledávek. Zajišťuje soulad právních předpisů v oblasti daní z příjmů s primárním a sekundárním právem EU. Zodpovídá za zpracování pozic ČR k návrhům nových právních předpisů a k materiálům z oblasti daní z příjmů vypracovaných orgány EU.

Mgr. Petr Kieler

Mgr. Petr Kieler je absolventem Právnické fakulty Masarykovy univerzity.V roce 2005 absolvoval praxi na kontrolním a právním oddělení Úřadu práce v Benešově, od února 2007 do listopadu 2011 pracoval na oddělení správních činností na Ministerstvu práce a sociálních věcí (od roku 2010 jako zástupce vedoucího) jakožto odvolacího orgánu proti rozhodnutím Úřadu práce ČR (do 31. 3. 2011 úřadů práce). Od prosince 2011 do poloviny června 2015 byl vedoucím právního odboru Oblastního inspektorátu pro hlavní město Prahu. Od června 2015 je vedoucím oddělení odvolání a správních činností v oblasti zaměstnanosti na Ministerstvu práce a sociálních věcí. V rámci své činnosti se zaměřuje zejména na problematiku pasivní politiky zaměstnanosti a správního trestání v oblasti zaměstnanosti a v oblasti pracovněprávních vztahů. Je členem II. senátu rozkladové komise Ministerstva práce a sociálních věcí. Ve své publikační a přednáškové činnosti se zaměřuje zejména na oblast zaměstnanosti, pracovněprávních vztahů, kontroly a správního řádu.

Ing. Miroslav Brotánek

Jednatel společnosti BTK Praha s. r. o. Je zkušený lektor, který se zabývá revizní činností tlakových a plynových rozvodů a kotlů, provozováním kotelen a výměníkových stanic v obytných a nebytových objektech i poradenskou činností v energetice.

Tomáš Fencl

Tomáš Fencl je odborník v oblasti prevence rizik a požární ochrany s více než 20letou praxí.Tomáš Fencl je odborně způsobilá osoba v prevenci rizik a v požární ochraně. Působí také jako specialista havarijního plánování a jako koordinátor BOZP na staveništi a je zároveň garantem akreditovaného kurzu a zkoušek osob odborně způsobilých k prevenci rizik při Domu techniky Pardubice. Je majitelem a jednatelem společnosti FENCL SAFETY s.r.o.

Ing. Petr Symanek

Petr Symanek vystudoval Vysokou školu dopravní v Žilině.Po ukončení studia pracoval krátce v OKD a poté nastoupil k celní správě České republiky. Zkušenosti získané na pohraničních i vnitrozemských celních úřadech poté zúročil během svého více než šestnáctiletém působení ve společnostech tzv. „velké poradenské čtyřky“. Nyní pracuje ve své vlastní společnosti s názvem Celní poradenství s.r.o. Jeho specializací jsou kromě celní problematiky rovněž spotřební a ekologické daně. Svým klientům ze sféry výrobních, distribučních a logistických společností asistoval při prověrkách a nastavení systému dovozu a vývozu zboží, při projednávání povolení celních režimů a zjednodušených postupů a při úspěšných projektech zaměřených na vrácení cla. Společnostem, které se setkávají se spotřebními daněmi, pomáhal především řešit složité problémy vyplývající z nejednoznačné interpretace předpisů a eliminovat tak rizika, která jsou v této oblasti obzvlášť závažná.

Ing. Dagmar Procházková

Ing. Dagmar Procházková je absolventkou VŠB - TUO, ekonomické fakulty. Praxi získala především ve státní správě, kde se věnovala dani z příjmů. Auditorka ve společnosti ABC AUDIT, s.r.o. v letech 2004 až 2024, působí jako lektorka v oblasti účetnictví podnikatelů a je spoluautorkou řady publikací v oblasti účetnictví a daní.