Ing. Štěpánka Uličná, Ph.D.

Štěpánka Uličná je specialistka v oblasti vedení, řízení, motivace a rozvoje pracovníků. Ve společnostech je zodpovědná za nastavení efektivních procesů náboru, výběru, adaptace, rozvoje, ale i propouštění pracovníků. Pomáhá zavádět motivační systém hodnocení a odměňování do různých typů organizací. Rozvíjí nejčastěji tyto kompetence pracovníků: komunikaci, motivaci, prezentaci, vyjednávání, argumentaci, vedení a řízení, kreativní myšlení prostřednictvím moderních vzdělávacích technik.

Nyní se soustřeďuje na podporu vedení a řízení týmů online (remote management) a nastavení systému podporující home office, výkonnost a spokojenost pracovníků.

Další autoři

Ing. Monika Čiperová

Je expertkou pro konzultace v oblasti ochrany životního prostředí s bohatými zkušenostmi z různých výrobních i nevýrobních oblastí.Po absolvování Vysoké školy zemědělské v Praze, obor krajinné a meliorační inženýrství, se specializovala na oblast životního prostředí, především z hlediska pochopení a správné interpretace legislativních požadavků. Postupně tuto oblast rozšířila o znalost systémů environmentálního managementu. Působí jako poradkyně pro zavádění systémů environmentálního managementu (ISO 14001). Je externí auditorkou EMS a zkušenou lektorkou pro výcvik personálu v oboru životního prostředí a jeho legislativy. Je držitelkou certifikátu Manager EMS a Auditor EMS.

Vladimír Kvaš

Vladimír Kvaš je výkonný ředitel společnosti G2 server, jednoho z největších poskytovatelů cloudů ve střední Evropě.Vladimír je již 12 let zapáleným propagátorem cloudu. Zároveň však poukazuje na to, že cloud není vhodný pro každou firmu, ale pouze pro tu, kde to dává smysl. Jeho objektivní a analytický pohled na věc pomáhá mnoha firmám v otázce nasazení cloudu.

Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.

kpt. Marek Kříženecký, Bc.

Kpt. Marek Kříženecký je absolventem FBI VŠB-TU Ostrava - obor Technika požární ochrany a bezpečnosti průmyslu.Od roku 2013 je příslušníkem HZS Královehradeckého kraje. Zprvu působil jako mokrý hasič sloužící na centrální stanici Hradec Králové. V roce 2015 přestoupil na služební místo vrchní komisař - kontrolní činnost. Zároveň je vyšetřovatelem požárů HZS Královehradeckého kraje a konzultantem předkládaných dokumentací zdolávání požárů a autor metodické pomůcky pro zpracování dokumentace zdolávání požárů na území Královehradeckého kraje.

JUDr. Lukáš Jansa

Autor knihy Softwarové právo.Advokátní kancelář Jansa, Mokrý, Otevřel & partneři s.r.o.

Mgr. Marika Kropíková

Marika Kropíková se specializuje na problematiku společného vzdělávání. Má bohaté pedagogické a speciálněpedagogické zkušenosti. Působí také jako soudní znalkyně pro obor školství a kultury se zaměřením na speciální pedagogiku, společné vzdělávání, etopedii, psychopedii a logopedii. Je autorkou celé řady článků v odborných časopisech.Je lektorkou seminářů zaměřených na inkluzivní vzdělávání, rizikové chování dětí a mládeže, práci se třídou, pedagogickou diagnostiku, legislativu... Absolvovala doplňkové vzdělání Hrozby rasismu a extremismu, výchova k aktivnímu občanství a předcházení extremismu zaměřeného pro výuku žáků, studentů a pedagogických pracovníků. Působila jako logoped v Jedličkově ústavu.