Ing. Tomislav Langkramer
Má více než patnáctileté zkušenosti na vedoucích pozicích s údržbou a správou nemovitostí a s vedením úklidových firem.
Obdržel certifikáty ve všech stupních kvalifikace managementu pro úklid u České společnosti pro jakost (nejvyšší stupeň certifikátu – Úklidový specialista). Je expertem Českého institutu pro akreditaci, o.p.s. pro úklidové služby a jako manažer údržby. Má zkušenosti z úklidového oboru v oblasti zadávání zakázek.
Další autoři
Mgr. Miluše Vondráková
Vedoucí metodička pro primární a preprimární vzdělávání ve společnosti EDULAB.Lektorskou a metodickou činností navazuje na svou dlouholetou praxi v předškolním a základním vzdělávání. Je spoluautorkou odborných metodických příruček Školka hrou, odborně zastřešuje a koordinuje činnost metodických center pro předškolní vzdělávání, vystupuje na odborných konferencích a seminářích.
Mgr. Veronika Plešková
Partnerka advokátní kanceláře Havel, Holásek & Partners, oceněná AK v kategorii Právo obchodních společností v soutěži firma roku 2016.
Ing. Miroslav Pavel
Miroslav Pavel je lektorem firemního vzdělávání, zejména v oblasti manažerských dovedností a štíhlé výroby.Vystudoval inženýrskou informatiku na VŠB-TU Ostrava. Rád pracuje zážitkově a využívá další formy práce, které zplnomocňují druhé k samostatné aktivitě, iniciativě, odpovědnosti, podněcují k novým nápadům a vnitřní motivaci. Tentýž přístup k lidem rád pomáhá přenášet také do firemní praxe, do způsobů vedení a řízení druhých. Rovněž je mu blízké systemické koučování (práce s cíli a jejich dosahování) a facilitační techniky práce s tématy.
Dominik Vítek
Dominik Vítek působí jako advokát v advokátní kanceláři PEIERSTONE a ve své právní praxi se zaměřuje na poradenství klientům z technologického sektoru, zejména v oblasti práva ICT, IP, ochrany dat a kybernetické bezpečnosti. Je členem Spolku pro ochranu osobních údajů.
Vladimír Vaněk
Řadu let se potkávám s majiteli a vrcholovým managementem firem, ale i se zaměstnanci na různých pracovních pozicích a hledám s nimi odpovědi na zdánlivě banální otázku: Jak to zařídit, aby se lidé ve firmě cítili lépe, aby bylo minimum střetů, abychom na své klienty a partnery působili jako efektivní firma, na kterou se dá vždy spolehnout a se kterou je radost spolupracovat.Jednou z odpovědí je nastavení skutečně funkční firemní kultury a trvalá péče o ní. Koneckonců prosperita firmy je přímo závislá na spokojenosti lidí v ní a dobrá firemní kultura je její podmínkou.