Ing. Václav Neumajer
Václav Neumajer má dlouholeté zkušenosti s hodnocením návrhů a průběhu řešení projektů výzkumu a vývoje především u MPO, MŠMT a TA ČR, z hlediska jejich ekonomických charakteristik a platné legislativy.
Byl a je členem mnoha Rad programů podpory výzkumu a vývoje u různých poskytovatelů poskytujících podporu. V oblasti daňového zvýhodnění se pohybuje od začátku jeho uplatňování. Zná dobře problémy vyskytující se při řešení projektů výzkumu a vývoje jak z vlastní zkušenosti (dlouhodobě byl zaměstnán ve výzkumu), tak z posledních 25 let, kdy byl výkonným předsedou Asociace výzkumných organizací.
Další autoři
Ing. Vladimír Voldřich
Vladimír Voldřich je vedoucí oddělení, zástupce ředitele odboru územního plánování na Ministerstvu pro místní rozvoj.Podílel se na pořizování územních plánů pro obce v okrese Praha-Západ, vyvlastňování pozemků pro veřejně prospěšné stavby, zejména pak stavby 512 pražského okruhu, a na správních činnostech, které vykonává obecný stavební úřad. Dnes se věnuje především stavebnímu právu, zejména pak územnímu plánování.
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.
Mgr. Zuzana Fridrichová, BEM
Zuzana Fridrichová dlouhodobě zajišťovala kontroly veřejných zakázek u projektů financovaných z Integrovaného operačního programu a programů Cíle 3 (Příhraniční spolupráce).Na pozici vedoucí útvaru řízení administrace veřejných zakázek v Centru pro regionální rozvoj se aktivně podílela na přípravě dokumentace Integrovaného regionálního operačního programu, který je v novém programovém období druhým nejvýznamnějším dotačním titulem. Je držitelkou oprávnění „Manažer evropských projektů“, je absolventkou programu „Státní kontrola a ostatní kontroly ve veřejné správě“, má zvláštní způsobilost pro hospodaření veřejných rozpočtů a jeho přezkum a je absolventkou Metropolitní univerzity Praha.
Bc. Jan Bláha
Specialista na dopravní logistiku s více jak 20letou praxí. Má dlouholeté zkušenosti v oblasti leteckých, námořních a pozemních přeprav a v posledních letech velmi rychle rostoucích intermodálních přeprav. Aktuálně pracuje v česko-japonské logistické společnosti na pozici ředitele divize přeprav.
Petr Štědrý
Navrhuje digitální produkty, weby i aplikace.V oboru User Experience se pohybuje od roku 2006. Pracoval jak na straně agentury, tak ve velkých nadnárodních firmách i start-upech. Pomáhal stavět prezentační weby i složité interaktivní aplikace. V současnosti je součástí agentury 2FRESH a ve volných chvílích předává své zkušenosti nové generaci UX Designérů v rámci UXWell.
Michaela Kučerová, MCS., MA
Michaela Kučerová pracuje jako metodička služby "Podpora vzdělávání v rodinách" v sekci Programy sociální integrace Člověka v tísni.V téže organizaci působila několik let jako doučovatelka sociálně znevýhodněných dětí a koordinátorka vzdělávacích programů v Praze. Vystudovala sociální politiku na London School of Economics.