Iva Baranová
Další autoři
Ing. Ilona Součková
Ilona Součková je vedoucí oddělení metodiky a výkonu daně z příjmů právnických osob MF ČR.Ilona Součková pracuje v daňové oblasti 30 let, ve vedoucích funkcích 20 let. Podílí se na přípravě a zpracování návrhů zákonů a dalších právních předpisů v oblasti daně z příjmů právnických osob ve spolupráci s příslušným legislativním odborem, metodicky řídí a koordinuje výměnu informací mezi daňovou správou a dalšími orgány státní správy.
Mgr. Milena Mikulková
Speciální pedagožka, lektorka a poradkyně. Pracovala v pedagogicko-psychologické poradně. Aktuálně se věnuje práci s rodinou v rozvodové a porozvodové situaci, včetně mediace, asistovaného kontaktu a programům pro vzdělávání pěstounů.V roce 2000 ukončila studium na Filozofické fakultě, v roce 2005 na Pedagogické fakultě MU v Brně. Již v průběhu studia pracovala v pedagogicko-psychologické poradně a věnovala se prevenci rizikového chování u dětí a mládeže.
Mgr. Bc. Lucie Obrovská, Ph.D.
Lektorka je právnička Kanceláře veřejného ochránce práv, soustředí se na oblast diskriminace a problematiku školské legislativy, publikuje v oblasti antidiskriminačního práva, školské legislativy a dějin práva, věnuje se vzdělávání pedagogů a ředitelů škol.
Michal Orság
Michal Orság je ředitelem vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, která je tvořena učiteli z praxe.Je propagátorem formativního hodnocení a vydavatelem publikací Co funguje ve třídě, Efektivní výukové nástroje či Zavádění formativního hodnocení. Se svým týmem se také zabývá řešením syndromu vyhoření u učitelů a popularizací učitelského povolání. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého, učil anglický jazyk na základní a střední škole a nyní se věnuje inovacím ve školství a vzdělávání.
Mgr. Martina Hejduková
Martina Hejduková prošla obchodními a manažerskými pozicemi v nadnárodních i českých společnostech, dlouhodobě vedla obchodní týmy s celorepublikovou působností: Kiss 98 FM, Ringier, HBO a UPS, byla generální ředitelkou společnosti Albatros. Jako zkušená lektorka se specializuje na trénink prodejních dovedností, management prodejních týmů, komunikaci a typologii klienta i prodejce. Díky zkušenostem v oblasti reklamy přednáší i marketingové dovednosti.