Iva Baranová
Další autoři
JUDr. Václav Chmelík
Václav Chmelík dlouhodobě působí v advokátní kanceláři KVB. Ve své praxi se věnuje především právu územních samosprávných celků a právu závazkovému.
Mgr. Pavlína Nimrichtrová
Mgr. Pavlína Nimrichtrová je specialistka a metodička spisové služby a archivace. V Národním archivu ČR působí v oddělení digitálního archivu a digitálních služeb.
Mgr. Petr Valenta, Ph.D.
Petr Valenta je pedagog a projektový manažer Národního pedagogického institutu ČR.
Ing. Regina Kubcová
Specializuje se oblast organizace práce a času, nastavování kvalitních pracovních postupů a efektivní řízení projektů.Jejím cílem je maximálně zefektivnit práci, nastavit funkční komunikační kanály, smysluplné postupy práce, ušetřit finanční prostředky a zabývat se projekty i činnostmi podle priorit na základě čísel, a ne domněnek či pocitů.
Mgr. Petra Keprtová
Petra Keprtová je specialistkou na problematiku marketingového a mediálního výzkumu.V současnosti pracuje jako research manager Rádia Impuls. Prošla manažerskými pozicemi v kreativní (MARK/BBDO) a výzkumné (SC&C) agentuře. Přednáší na Fakultě sociálních věd UK v rámci předmětu Audiovizuální média.
Mgr. Kateřina Schönová
Zkušená dětská psycholožka s bohatou praxí v práci s dětmi s nejrůznějšími poruchami, psychickými nemocemi a traumaty. Zároveň působí jako lektorka programu Heroic Imagination Project Philipa Zimbarda.Vystudovala jednooborovou psychologii na Univerzitě Palackého v Olomouci a aktuálně studuje doktorandský program Lékařská psychologie a psychopatologie na 1. LF Univerzity Karlovy. Pracovala v dětské psychiatrické nemocnici Louny a také v Dětském krizovém centru, kde se potkávala s dětmi s nejrůznějšími potížemi, od poruch pozornosti, přes poruchy řeči, chování až po děti s potížemi v rodině a s traumaty. Nyní pracuje ve VFN v Praze, kde se setkává především s dospělou klientelou.Kontinuálně se vzdělává v psychoterapii a psychodiagnostických metodách. Má vzdělání v systemické rodinné terapii a v tomto směru ve svém vzdělávání formou supervizí pokračuje.