Iva Berná
Iva Berná působí jako konzultantka a lektorka v DMC management consulting.
V DMC management consultingc se téměř 10 let věnuje rozvoji zaměstnanců a řešení problémů zaměstnavatelů. Poslední dva roky se ve firmách zabývá zejména projekty zaměřenými na udržení zaměstnanců – jak během onboardingu, tak i v dlouhodobějším horizontu. Je nadšenou trenérkou modulu Job Relations metodiky Training Within Industry, která díky strukturovanému přístupu k vedení lidí vyvrací mýty o tom, že leadership je měkká dovednost, která je závislá na přirozeném talentu.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Petr Sysel, CLog.
V současnosti pracuje na pozici Production & Warehouse Manager u nadnárodní společnosti Banta Global Turnkey. Tato společnost zajišťuje služby v oblasti SCM pro globální řetězce v odvětvích Hi-Tech a Medical.
Mgr. et Mgr. Kateřina Dufková
Kateřina Dufková, právnička, od roku 2017 působí na Ministerstvu školství, mládeže a tělovýchovy, nejdříve na odboru právním a správním, nyní jako vedoucí oddělení podpory pracovníků v regionálním školství, kde se zaměřuje na kvalifikaci pedagogických pracovníků, jejich profesní přípravu a další vzdělávání.
Ing. Eva Wernerová, Ph.D
Eva Wernerová působí jako odborná asistentka na katedře Městského inženýrství Fakulty stavební Vysoké školy báňské - Technické univerzity v Ostravě.Její hlavní oblastí zájmu je facility management. Problematiku správy majetku a provozu budov přednáší. Na tato témata také četně publikuje.
JUDr. Václav Chmelík
Václav Chmelík dlouhodobě působí v advokátní kanceláři KVB. Ve své praxi se věnuje především právu územních samosprávných celků a právu závazkovému.
Ing. Karel Varmužka
Manažer kvality, Konzultant a lektor systému managementu kvality v automobilovém průmyslu
Ing. Filip Štroch
Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.