Mgr. Ing. Jan Krejsa

Jan Krejsa působí v advokátní kanceláři AD LEGES specializující se zejména na oblast práva obchodních společností.

Kancelář je zaměřena jak na poradenství právní, tak i daňové, což přináší ucelený pohled na často kladené otázky, které jsou v současnosti podnikatelé nuceni řešit v souvislosti s fungováním svých společností.

Další autoři

Ing. Lucie Hrušová

Od roku 2001 se pohybuje ve světě marketingu a obchodu. Pracovala pro nadnárodní společnosti i malé firmy. Stála u zrodu 1. komunitní zahrady v Liberci a festivalu dětských hraček a designu Juchů. Je mentorem neziskových projektů Nadace Via. Od roku 2015 je na volné noze a věnuje se marketingu malých a středních firem.Firmám pomáhá jako externí marketingový manažer. O jejich marketing pečuje od A do Z, nebo se stará o jednotlivé projekty. Její specializací je propojení marketingu s obchodem a efektivní komunikace. Více informací na www.luciehrusova.cz nebo https://www.linkedin.com/in/luciehrusova/.

Ing. Petra Schwarzová

Působí ve školství od roku 1993, většinu času ve vedoucích pozicích. Od roku 2013 je ředitelkou gymnázia. Zároveň se věnuje lektorské činnosti zaměřenou na financování škol, management ve školství a další příbuzná témata.

Mgr. Petra Bielinová

Advokátka, která se dlouhodobě věnuje správnímu právu, zejména problematice související s širokou agendou územně samosprávných celků, právem na informace a veřejnými zakázkami.

Ing. Martina Škrdlantová

Ing. Martina Škrdlantová se věnuje řízení ordinací. Lékařům přednáší o marketingu a managementu, financích a cenových otázkách ve zdravotnictví. Její specializací jsou kalkulace cen. Má bohaté zkušenosti z praxe a je konzultantem řady větších i menších praxí po celé republice. Působí také jako ředitelka zubní kliniky Studio 32 v Praze.

Mgr. Adam Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk patří k předním českým odborníkům v oblasti sociálních médií.Byl zodpovědný za on-line komunikaci mBank první dva roky jejího fungování v ČR, vedl social media týmy v agenturách Ataxo a H1.cz, podílel se na vzniku nástroje pro monitoring sociálních sítí Social Insider, organizuje setkání profesionálů BabelCamp a pravidelné večery BabelTalk. Je spolumajitelem agentury Influencer.cz, přes dva roky se stará o sociální sítě společnosti BMW Česká republika. Učí na KISK FF Masarykovy univerzity v Brně.

Martin Košta

Působil ve společnosti Apogeo jako Accounting Team Leader. Specializuje se na oblast mezinárodních korporací, ad-hoc zakázek, konsolidací, klientů vykazujících dle mezinárodních účetních standardů IFRS a neziskových organizací. Dále se zabývá zúčtováním dotačních programů a grantů, překlápěním účetnictví z lokálních GAAP do CZ GAAP a zaúčtováním organizačních složek zřizovatele. Aktivně přednáší na odborných seminářích a na středních a vysokých školách