Mgr. Ing. Jan Krejsa

Jan Krejsa působí v advokátní kanceláři AD LEGES specializující se zejména na oblast práva obchodních společností.

Kancelář je zaměřena jak na poradenství právní, tak i daňové, což přináší ucelený pohled na často kladené otázky, které jsou v současnosti podnikatelé nuceni řešit v souvislosti s fungováním svých společností.

Další autoři

Mgr. Tomáš Lechner, Ph.D.

Tomáš Lechner působí na katedře práva Národohospodářské fakulty Vysoké školy ekonomické v Praze. Má bohaté zkušenosti z praktického uplatnění informačních technologií v územní samosprávě jako specialista společnosti Triada na implementaci elektronických spisových služeb.

Mgr. Martin Kaplán

Martin Kaplán vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze. Pracuje jako právník Českomoravského odborového svazu pracovníků školství a kromě toho působí jako lektor se zaměřením na pracovní právo v regionálním školství.

doc. JUDr. Josef Kuchta, CSc.

Josef Kuchta působí na katedře trestního práva na Právnické fakultě Masarykovy univerzity v Brně.   

Ing. Josef Marek

Josef Marek vystudoval FEL ČVUT v Praze, následně pak postgraduální studium životního prostředí na Stavební fakultě ČVUT, kurz auditora pro ŽP a další.Dlouhodobě se věnuje poradenství a zajišťování funkcí externích ekologů podniků a při výchově a vzdělávání podnikových pracovníků v oblasti ekologie, BOZP, ADR, systémů řízení a auditů. Je držitelem autorizace EIA. Působí jako odpadový hospodář.

Ing. PhDr. Marek Bobiš

Marek Bobiš získal od roku 2002 skúsenosti v riadení a implementácii štrukturálnych fondov a iných mechanizmov pomoci EÚ, pričom najdôležitejšími boli jeho úlohy pri vytvorení systému implementácie štrukturálnych fondov v Slovenskej energetickej agentúre (v súčasnosti Slovenská inovačná a energetická agentúra).Pôsobil tiež na Ministerstve hospodárstva SR a v súčasnosti pracuje ako programový manažér na Ministerstve životného prostredia SR.

Mgr. Jiří Hruška

Jiří Hruška je uznávaným lektorem, mentorem a učitelem s mnohaletou praxí. Věnuje se moderním pedagogickým tématům, jako je formativní hodnocení, společné vzdělávání či efektivní metody výuky, kde je aktivní především poznávající žák.Je učitelem s mnohaletou praxí. Od roku 2002 působí jako lektor v oblasti dalšího vzdělávání a podpory pedagogů. Zabývá se například ekologickými tématy, globální výchovou, působil ve Výzkumném ústavu pedagogickém v rámci projektu Metodika II. Je autorem a spoluautorem celé řady publikací a vzdělávacích programů.