Mgr. Ondřej Pečený

Specializuje se na psychologické poradenství, koučink, facilitaci, mediaci a lektorskou činnost v oblasti měkkých dovedností.

Vystudoval psychologii na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, absolvoval psychoterapeutický výcvik akreditovaný Ministerstvem zdravotnictví ČR, neustále se odborně vzdělává.

V současnosti kromě psychologického poradenství, koučování a lektorské činnosti participuje na projektu Slunce občanského sdružení Tilia o.s., které připravuje programy pro děti z dětských domovů.

www.ondrej-peceny.cz

Další autoři

Mgr. Josef Bátrla

Josef Bátrla je samostatný advokát, kterého baví technologie a start-upy.Josef prošel několika advokátními kancelářemi, kde se podílel na velkých a významných projektech v rámci ICT a GDPR. Díky tomu tak nasbíral zkušenosti a může tak ve svých specializacích pokračovat i jako jednočlenný tým. Mimo svoji praxi Josef často publikuje a přednáší.

Ivana Štěrbová, DiS.

Ivana Štěrbová je personalistka, manažerka, podnikatelka a profesionální kouč s akreditací MŠMT ČR a ICF. Věnuje se i kariérnímu poradenství.Poskytuje konzultace v oblasti kariérního poradenství a aktivně se věnuje koučování. Působí na dvou projektech zaměřených na návrat žen na trh práce po rodičovské dovolené jako poradkyně, koučka a lektorka soft skills.

Ing. Tomáš Prokeš

Ing.Tomáš Prokeš je členem Rady vlády a Head of Digital Building Logbook CZ, Government Council for the Information Society.

Mgr. Ivo Štorek

Mgr. Ivo Štorek absolvoval studia na Právnické fakultě Univerzity Karlovy a v jejich rámci stáž v holandském Groningenu.Po ukončení studií působil jako advokátní koncipient zejména v advokátní kanceláři Mašek a spol. Od roku 2009 je samostatným advokátem. Ve své praxi se specializuje především na soukromoprávní vztahy (pracovní, občanské a obchodní právo).  

Vít Baloušek

Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře. Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".

Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.

Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.