Jan Metelka

Právnická fakulta Univerzity Karlovy v Praze.

Další autoři

doc. RNDr. Ing. Hana Scholleová, Ph.D.

Hana Scholleová po absolvování Matematicko-fyzikální fakulty Univerzity Karlovy vystudovala na Fakultě podnikohospodářské, Vysoké škole ekonomické v Praze obor Podniková ekonomika a management bakalářské, magisterské i doktorské studium.Od roku 1996 působí jako odborná asistentka, později docentka na katedře podnikové ekonomiky VŠE, vyučuje předměty související zejména s podnikovými financemi (Podniková ekonomika, Controlling, Oceňování podniku, Reálné opce, Finance podniku, Strategické kapitálové investice, Finanční modelování). Zároveň spolupracuje s dalšími společnostmi v oblasti poradenské a školicí činnosti. Je autorkou a spoluautorkou řady článků a knih s problematikou investic do reálných aktiv, projektů rychlého rozvoje a stanovování jejich hodnoty.

Ing. Petr Jalůvka, ALog.

Zakladatel a spolumajitel společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o., kde také doposud aktivně působí.

Mgr. Martin Strnad

Advokát s 15+ lety zkušeností v advokacii, který prošel také inhouse pozicemi ve dvou velkých firmách, specializující se na právo v oblasti IT, IP a telekomunikací. Člen obou rozkladových komisí ČTÚ.

Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D., ALog.

Ing. Jaroslav Bazala, Ph.D. je prezidentem Logistické akademie. Rovněž založil Komoru logistických auditorů v ČR a na Slovensku.Od roku 1995 odborně působí v oblasti logistiky jako poradce, projektant, lektor a auditor.

Mgr. Pavel Řehák

Pavel Řehák je absolventem Fakulty bezpečnostně právní Policejní akademie ČR v Praze, v současnosti pokračuje ve svém vzdělávání na Právnické fakultě Univerzity Karlovy.V právním oddělení společnosti DC GROUP s.r.o. působí od konce roku 2012. Specializuje se na vymáhání pohledávek v oblasti soudního, exekučního a insolvenčního řízení.

Michal Orság

Michal Orság je ředitelem vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, která je tvořena učiteli z praxe.Je propagátorem formativního hodnocení a vydavatelem publikací Co funguje ve třídě, Efektivní výukové nástroje či Zavádění formativního hodnocení. Se svým týmem se také zabývá řešením syndromu vyhoření u učitelů a popularizací učitelského povolání. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého, učil anglický jazyk na základní a střední škole a nyní se věnuje inovacím ve školství a vzdělávání.