Michal Orság

Michal Orság je ředitelem vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, která je tvořena učiteli z praxe.

Je propagátorem formativního hodnocení a vydavatelem publikací Co funguje ve třídě, Efektivní výukové nástroje či Zavádění formativního hodnocení. Se svým týmem se také zabývá řešením syndromu vyhoření u učitelů a popularizací učitelského povolání. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého, učil anglický jazyk na základní a střední škole a nyní se věnuje inovacím ve školství a vzdělávání.

Další autoři

doc. PhDr. Eva Opravilová, CSc.

Eva Opravilová je předsedkyně Asociace předškolní výchovy, vyučující na PedF UK Praha.

JUDr. Lukáš Jansa

Autor knihy Softwarové právo.Advokátní kancelář Jansa, Mokrý, Otevřel & partneři s.r.o.

Ludvík Turek, M.A.A.

Soukromý obchodník a zakladatel společnosti CzechWealth.Vlastní mezinárodně uznávaný diplom a členství v Australské asociaci technické analýzy. Více než 15 let se živí obchodováním na finančních trzích. Učí burzovní obchodníky v ČR, USA i Austrálii. Má osobní vazby na špičky světového tradingu. Při osobním mentoringu a na seminářích se nebojí obchodovat naživo s vlastními penězi před zraky ostatních.

Lenka Baková

Má za sebou 7 let konzultační, koučovací a lektorské praxe a 15 let praxe v nadnárodních organizacích a českých společnostech. Působila na manažerských pozicích a vedla týmy mimo jiné také ve strojírenské výrobě. Věnuje se řízení týmu, manažerským dovednostem, výrobnímu managementu i metodě KAIZEN, která se zaměřuje na postupné a neustále zlepšování procesů ve výrobě atd.

PhDr. Mgr. Michaela Šedá, Ph.D.

Michaela Šedá vystudovala magisterský obor speciální pedagogika se zaměřením na etopedii a psychopedii. Specializaci si rozšířila o specifické poruchy učení a učitelství prvního stupně. Doktorský titul získala na katedře speciální a inkluzivní pedagogiky Masarykovy univerzity. Od roku 2012 se věnuje v praxi dětem a mladistvým s poruchami chování a emocí, dále se věnuje problematice závislosti, dynamice školních kolektivů, poradenství a intervenci v prostředí škol. Výzkumnou činnost zaměřuje na poradenství a prevenci na základních školách.

PaedDr. Iva Tomášková

Ve své profesní praxi se zaměřuje na rozvoj funkčních gramotností a problematiku školní zralosti. Na tato témata publikuje. Je bývalou ředitelkou základní školy a mimo jiné autorkou knihy Rozvíjíme předčtenářskou gramotnost v mateřské škole.