Jan Rambousek
Další autoři
Ing. Jiří Blažek
Ing. Jiří Blažek je zkušený lektor v oblasti investiční výstavby a technický poradce.Také nabízí poradenskou činnost ve stavebnictví.
Mgr. Ivana Chramostová, Ph.D., MBA
Mgr. Ivana Chramostová, Ph.D., MBA, vystudovala pedagogiku, psychologii a učitelství pro 1. stupeň ZŠ na Pedagogické fakultě Ostravské university a posléze studium pro vedoucí pedagogické pracovníky a CEMI MBA Studies v Praze. Působila jako učitelka na 1. stupni a učitelka českého jazyka a matematiky na 2. stupni ZŠ. Vykonávala funkci ředitelky školy a školní inspektorky. Byla hodnotitelkou a zpravodajkou projektů OPVK a OP VVV. Věnuje se publikační činnosti a managementu.
Rudolf Malý, Alog.
Od ledna 2016 se věnuje nezávislému poradenství a auditingu v oblasti logistických procesů, přičemž v roce 2009 se stal členem KOMORY LOGISTICKÝCH AUDITORŮ.
Mgr. Marek Stowasser
Mgr. Marek Stowasser je advokát z kanceláře KAROLAS Legal. Poskytuje právní služby veřejnému sektoru. Během svého studia absolvoval Marek roční studijní program na právnické fakultě Radboud Universiteit Nijmegen v Nizozemsku, kde se při studiu evropského práva zaměřoval mimo jiné na právo hospodářské soutěže, právo obchodních společností a právo veřejných zakázek.Mgr. Marek Stowasser je advokát z kanceláře KAROLAS Legal. Poskytuje právní služby veřejnému sektoru. Během svého studia absolvoval Marek roční studijní program na právnické fakultě Radboud Universiteit Nijmegen v Nizozemsku, kde se při studiu evropského práva zaměřoval mimo jiné na právo hospodářské soutěže, právo obchodních společností a právo veřejných zakázek.
doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D.
Docent Martin Rusek působí jako zástupce vedoucího katedry chemie a didaktiky chemie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Zároveň zastává funkci proděkana pro vědu a výzkum. V rámci velké revize RVP působil jako garant pracovní skupiny. Ve své pedagogické a vědecké činnosti se zaměřuje zejména na kurikulum výuky přírodovědných oborů s důrazem na chemii – analýzu kurikula, analýzy učebnic a způsobů jejich využívání, rozvoj profesního vidění budoucích učitelů chemie, rozvoj dovedností řešit problémy. V posledních letech se intenzivně zabývá problematikou dosaženého kurikula a s ním spojenou připraveností studentů na studium (chemie) na vysoké škole.