JUDr. Adam Furek
JUDr. Adam Furek je vedoucí pracovník legislativně-právního oddělení odboru veřejné správy, dozoru a kontroly na Ministerstvu vnitra
Specializuje se na poskytování informací o činnosti obcí v režimu zákona o svobodném přístupu k informacím a je autorem řady odborných publikací.
Produkty související s autorem
Další autoři
JUDr. Vojtěch Hanzal
Vojtěch Hanzal je advokátem, který se ve své praxi věnuje pracovnímu právu, obchodnímu právu a oblasti compliance. Vojtěch vystudoval právo (Mgr., JUDr.) na Právnické fakultě Univerzity Karlovy v Praze, kde nyní pokračuje jako interní doktorand (Ph.D.) na Katedře pracovního práva a práva sociálního zabezpečení. Aktuálně působí v advokátní kanceláři AegisLaw, právnické firmě roku 2024.
Mgr. Jan Frk
Mgr. Jan Frk vystudoval vysokou školu CEVRO, kde se specializoval na veřejné právo a veřejnou správu. V současné době působí jako ředitel divize eGovernment a člen boardu ve společnosti Software602 a.s. Od roku 2005 se intenzivně věnuje problematice eGovernmentu, především v oblastech elektronického podpisu, elektronických formulářů a elektronických dokumentů. Spojuje hluboké odborné znalosti s bohatou praktickou zkušeností, díky čemuž je vyhledávaným externím poradcem pro ústřední orgány státní správy. Podílí se na tvorbě legislativy a metodických pokynů zaměřených na digitalizaci veřejné správy. Je členem mezinárodní organizace Mensa a dalších prestižních odborných asociací, jako jsou ICT Unie, Institut pro správu dokumentů nebo CNZ. Tyto aktivity potvrzují jeho trvalý zájem o inovace a rozvoj v oblasti eGovernmentu. Jako akreditovaný lektor Ministerstva vnitra se zaměřuje na odborná školení a vzdělávací programy, kde předává své know-how v digitalizaci procesů a rozvoji klíčových digitálních kompetencí.
Ing. Jiří Jindrák
Ing. Jiří Jindrák je od roku 2001 daňovým poradcem, v současné době působí ve společnosti HLB Proxy, a.s.Zaměřuje se na problematiku zdanění právnických a fyzických osob a DPH. Od roku 2007 se věnuje přednáškové činnosti pro širokou veřejnost s cílem realizovat semináře s praktickým pohledem na daňovou a související účetní problematiku. Hovoří německy a anglicky.
PhDr. Radomír Ševčík
Radomír Ševčík po absolvování oboru archivnictví na Filosofické fakultě Masarykovy univerzity působil v oblasti archivnictví a spisové služby.V současnosti je zástupcem ředitelky Moravského zemského archivu v Brně a vedoucím oddělení předarchivní péče, prezentace a ochrany archiválií. Působí především v oblasti předarchivní péče, spisové služby a kontrolní činnosti, a to jak u původců veřejnoprávních, tak i soukromoprávních. Řadu let se zabývá lektorskou činností a je autorem odborných článků věnujících se problematice předarchivní péče a spisové služby.
PhDr. Mgr. Ing. Lukáš Smutný, MBA, MSc., v. r.
Lukáš Smutný je pedagog a vedoucí pracovník ve školství, působí jako lektor a garant kvalifikačních studií. Již čtyři roky je garantem programu MBA pro ředitele škol a školských zařízení, pořádaného Ústavem práva a právní vědy, o.p.s. a v letošním roce 2016 se stal také autorizovaným lektorem pro oblast společného vzdělávání.
Filip Pelikán
Filip Pelikán pracuje od roku 2002 ve společnosti SICK jako Produktový manažer bezpečnostních systémů.V roce 2003 byl vyškolen na bezpečnostního specialistu a od té doby se zabývá pouze problematikou zabezpečení strojních zařízení, a to jak z pohledu technického, tak i z pohledu legislativního. V současné době je F. Pelikán vedoucím akreditovaného inspekčního orgánu, který se zabývá bezpečnostními inspekcemi strojních zařízení.