JUDr. Barbora Korenecová

Barbora Korenecová Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2006), Bratislavská vysoká škola práva v Bratislave (doktor práv, 2007) Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2007-advokátsky koncipient, od 2010-advokát Jazyky: anglický, španielsky, slovenský Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, právo duševného vlastníctva, občianske právo procesné Prax: advokát

  • Barbora Korenecová

  • Vzdelanie: Univerzita Komenského v Bratislave (magister práv, 2006), Bratislavská vysoká škola práva v Bratislave (doktor práv, 2007)

  • Profesijné členstvo: Slovenská advokátska komora (od 2007-advokátsky koncipient, od 2010-advokát

  • Jazyky: anglický, španielsky, slovenský

  • Špecializácia: pracovné právo, obchodné právo, právo duševného vlastníctva, občianske právo procesné

  • Prax: advokát

Další autoři

Mgr. Martin Krobot

Místopředseda České asociace nutričních terapeutů a odborný asistent Lékařské fakulty Masarykovy univerzity. Vlastnil ambulanci v Šumperku, kde se soustředil na potravinové alergie u dětí. Zabývá se dietním stravováním ve školních jídelnách.

Ing. Martin Gregar

Vystudoval marketing na Mendelově univerzitě v Brně a nyní pracuje jako konzultant online marketingu se zaměřením na sociální sítě. Mezi Martinovi největší klienty patří KDU-ČSL, Fantasyobchod.cz, Betor a pak spousta dalších menších klientů.

Mgr. Samuel Mokriš

Samuel je solution konzultant a vývojář, který se ve společnosti SEFIRA významně podílí na rozvoji paperless řešení. Zaměřuje se především na rozvoj business procesů a jejich přizpůsobením na míru zákazníkům.

Aleš Wagner

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.

Ing. Jiří Žežulka

Jiří Žežulka z poradenské skupiny APOGEO se v minulosti zabýval strategií a koncepcí finanční správy ČR, tvorbou metodických a taktických postupů boje s daňovými úniky, koordinoval spolupráci správce daně s orgány činnými v trestním řízení a Finančně-analytickým útvarem MF ČR.Byl také odpovědný za vyšetřování případů nejrozsáhlejších daňových úniků, dále spolupracoval i na tvorbě daňové legislativy. Od roku 2002 působil v daňové správě. Od roku 2011 vedl Odbor řízení rizik na GFŘ ČR. Od roku 2014 vykonával funkci zástupce generálního ředitele GFŘ. Specializoval se na problematiku boje s daňovými úniky. Dále se může pochlubit bohatou publikační a přednáškovou činností v oblasti daňové a finanční kriminality. Na začátku roku 2016 nastoupil na pozici Tax Policy & Controversy Manager v poradenské skupině APOGEO. V rámci své nové pozice bude mít na starost oblast daňové politiky a řešení daňových sporů. Jeho specializací je poradenství v oblastech daňové kontroly, prevence daňových rizik, tax compliance a procesních postupů správce daně.