JUDr. Jakub Halíř
Jakub Halíř pracuje pro Českou správu sociálního zabezpečení.
Přednáší na Právnické fakultě Masarykovy univerzity, kde se zabývá zejména právem sociálního zabezpečení. Působí také jako interní lektor ve veřejné správě, konkrétně ve správě sociálního zabezpečení.
Produkty související s autorem
Další autoři
Mgr. Miloslav Hubatka
Miloslav Hubatka vystudoval Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity. Přes dvacet let pracoval ve školství, z toho 10 let jako ředitel základní školy se zaměřením na moderní technologie a rozvoj nadání a talentu dětí.Zabývá se oblastmi, které se týkají rozvoje nadání a potenciálu dětí a moderními technologiemi ve výuce a rozvoji managementu škol. V současné době se věnuje lektorské, mentorské, poradenské a publikační činnosti. Založil a vede portály zaměřené na rozvoj nadání dětí (www.nadanedite.cz) nebo využití myšlenkových map (www.mindmaps.cz) a mnohé další.
RNDr. Vladimír Smolka
Vladimír Smolka pracuje jako specialista statistik trhu práce ve firmě TREXIMA spol.s r. o. Původní vzdělání získané v matematické informatice postupně rozšiřoval a prakticky uplatňoval v oblastech matematické statistiky, trhu práce, tréninku a konzultací managementu. Od roku 1992 se věnuje výdělkové statistice a je jedním z architektů národních strukturálních šetření. Více než 10 let vedl vývoj a provozování Informačního systému o průměrném výdělku (ISPV), který monitoruje úroveň výdělků a odpracovanou dobu zaměstnanců v ČR. Při vývoji metodiky, implementaci a hlavně využívání výdělkových statistik pro ekonomické analýzy spolupracuje s Českým statistickým úřadem, Národohospodařským ústavem AV ČR, Českou národní bankou, Vysokou školou ekonomickou v Praze a Českomoravskou konfederací odborových svazů.
Ing. MgA. Barbora Podhrázská
Barbora Podhrázská je držitelkou mezinárodního certifikátu projektového řízení IPMA, level C a členkou Společnosti pro projektové řízení.Má za sebou přípravu stovek projektů a realizaci desítek z nich. Má bohaté zkušenosti jak z celého procesu života projektu, tak z nesčetných kontrol ministerstev a dalších úřadů. Vede tým poradců ve své poradenské firmě DRING Consulting, zpracovává a realizuje dotační projekty, facilituje, přednáší, lektoruje, je hlavním metodikem kurzů projektového řízení pro komerční subjekty i pro státní sféru. Hodnotitelka projektů z řady operačních programů.
Společnost DRING Consulting působí na trhu dotačního poradenství od roku 2003. Součástí našeho portfolia činností je vyhledávání vhodných dotačních zdrojů, zpracování žádostí o dotaci, realizace a supervize projektů, zpracování analytických studií (studie proveditelnosti, analýzy konkurence, strategie rozvoje ad.). Za dobu svého působení firma připravila více než 200 projektových žádostí o dotaci a supervizovala více než 50 projektů. Na projekty našich klientů jsme již získali více než 1,4 mld. korun. Současně zpracováváme strategické dokumenty pro kraje, města, obce, mikroregiony, jejichž součástí je i facilitace při jednáních se zástupci různých sektorů vč. veřejnosti.
JUDr. Alena Tomsová, Ph.D.
Ve své advokátní praxi se zaměřuje na problematiku věcných práv (vlastnictví, spoluvlastnictví, právo stavby, věcná břemena, aj.), právo nemovitostí, developerskou výstavbu, závazkové vztahy ve stavebnictví, veřejné stavební právo a právo životního prostředí.JUDr. Alena Tomsová ukončila magisterské i doktorské studium na Právnické fakultě UK v Praze (2011 a 2016), v závěrečných pracích se věnovala nemovitostem a stavebnictví (právo stavby). Absolvovala čtyřsemestrální kurs Oceňování nemovitostí na institutu oceňování VŠE se specializací na pozemní stavby, jako absolventka stavební průmyslové školy pracovně působila ve stavebnictví více než 15 let. Pracovala rovněž jako podnikový právník v developerské divizi velké české stavební společnosti (2012, 2013); ve své advokátní praxi (v advokacii od 2010, resp. od 2014) se zaměřuje na problematiku věcných práv (vlastnictví, spoluvlastnictví, právo stavby, věcná břemena, aj.), právo nemovitostí, developerskou výstavbu, závazkové vztahy ve stavebnictví, veřejné stavební právo a právo životního prostředí.
Ing. Slavomír Černý
má za sebou budování mezinárodní komunity na kampusu ČVUT. Sedm let pracoval v oblasti logistiky ve ŠKODA AUTO. Nyní se věnuje projektu Dovychovat.cz, v rámci kterého vytváří úspěšné webináře s využitím prezentačního nástroje Prezi, které vidělo už více jak 30 000 lidí.
Vladimír Vaněk
Řadu let se potkávám s majiteli a vrcholovým managementem firem, ale i se zaměstnanci na různých pracovních pozicích a hledám s nimi odpovědi na zdánlivě banální otázku: Jak to zařídit, aby se lidé ve firmě cítili lépe, aby bylo minimum střetů, abychom na své klienty a partnery působili jako efektivní firma, na kterou se dá vždy spolehnout a se kterou je radost spolupracovat.Jednou z odpovědí je nastavení skutečně funkční firemní kultury a trvalá péče o ní. Koneckonců prosperita firmy je přímo závislá na spokojenosti lidí v ní a dobrá firemní kultura je její podmínkou.