JUDr. Jitka Hejduková, CSc.

JUDr.

Hejduková je ředitelkou zaměstnavatelské sekce Svazu průmyslu a dopravy ČR.

Další autoři

Jakub Zakouřil

Jakub začal studium na Vysoké škole s oborem Bankovnictví a pojišťovnictví. Na magisterském studiu se však začal věnovat daním, u kterých zůstal do dnes. Od roku 2021 pracuje v PKF APOGEU jako Senior Tax Consultant a věnuje se dani z příjmu u právnických osob.

Mgr. Jan Zahálka

Jan Zahálka je nezávislým poradcem a lektorem v oblasti veřejných zakázek, zdravotnických prostředků, léčiv a jejich úhrad. Z pozice zadavatele se podílel na zakázkách s hodnotou více než 1,3 miliardy Kč, nyní již 8 let pomáhá převážně dodavatelům zdravotnických technologií a spotřebního materiálu. Je členem komise pro kategorizaci a úhradovou regulaci zdravotnických prostředků při Ministerstvu zdravotnictví a v roce 2018 byl Vládou České republiky jmenován členem dozorčí rady Všeobecné zdravotní pojišťovny ČR.

Květoslava Novotná

Květoslava Novotná pracuje jako daňová poradkyně a je majitelkou účetní firmy v Brně. V oboru účetnictví a daňového poradenství má mnohaletou praxi. Více než 10 let přednáší na odborné vysoké škole. Pravidelně se věnuje lektorské činnosti v uvedených oblastech.

Bc. Lucie Pflugová

Lucie Pflugová působí jako inspektor - metodik BOZP pro stavebnictví na oblastním inspektorátu práce Praha.  

Ing. Martina Miklendová

Za dobu své 14leté praxe se podílela na pořízení téměř 100 územně plánovacích dokumentací s různou problematikou.Vystudovala obor městské stavitelství a inženýrství se zaměřením na urbanismus a územní plánování. Od roku 2004 do roku 2007 pracovala jako samostatný pořizovatel územně plánovací dokumentace na úřadech územního plánování. Od roku 2007 působí na území celé republiky, jako tzv. „létající pořizovatel“.

Vojtěch Untermüller

Uznávaný český copywriter, držitel řady prestižních reklamních cen se 17 lety praxe v první linii české reklamy a marketingu. Je autorem knihy Manuál copywritingu a v současnosti i lektorem copywritingu.Odhalí vám základní postupy, které platí prakticky v každém médiu, ukáže vám, jak krok za krokem při copywritingu přemýšlet a postupovat, aby výsledkem byly texty, jež otevírají peněženky. Ať už jde o e-mailing, web, social, PR, e-shop, rádio, TV spot, intranet, billboard, pracovní prezentaci nebo o firemní dodávku, všechny komerční texty spoluvytvářejí firemní identitu, získávají nové zákazníky a z vašeho byznysu dokážou udělat zlatý důl.