JUDr. Jitka Hejduková, CSc.

JUDr.

Hejduková je ředitelkou zaměstnavatelské sekce Svazu průmyslu a dopravy ČR.

Další autoři

Mgr. Ondřej Brychta

Ondřej Brychta působí při Odboru azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR.Mezi lety 2008 až 2012 pracoval v oddělení zahraniční zaměstnanosti Ministerstva práce a sociálních věcí ČR, v roce 2012 pak nastoupil do oddělení koncepcí a analýz Odboru azylové a migrační politiky Ministerstva vnitra ČR, kde působí dodnes. V rámci své činnosti se zaměřuje především na pracovní migraci občanů tzv. třetích zemí do České republiky.

Mgr. Radka Bradáčová

Radka Bradáčová je učitelkou a zástupkyní ředitelky MŠ V Lukách Rakovník. Zároveň působí jako ambasadorka programu eTwinning v České republice.

Michaela Nedorostová

Michaela Nedorostová má dlouholetou zkušenost v oblasti šetrných budov, v současnosti se zabývá trendy zvyšující kvalitu a zdraví vnitřního prostředí.Od roku 2011 pracovala v CBRE na projektech zaměřených na zefektivnění, trvalou udržitelnost a úsporný provoz komerčních budov, nyní navázala spolupráci s CA Immo. Její zkušenosti zahrnují certifikaci budov BREEAM či LEED, konzultanství v oblasti úsporných opatření a šetrný provoz komerčních budov.

JUDr. Barbora Karo

Bára je spoluzakladatelkou advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners.Bára je spoluzakladatelkou advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners. Pochází z Českých Budějovic a v Praze vystudovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy, kde v roce 2006 získala titul Mgr. a v roce 2007 titul JUDr. Advokátkou je Bára od roku 2010. Před založením advokátní kanceláře Karo, Lašmanský & Partners Bára více než 10 let působila v největší české advokátní kanceláři Havel, Holásek & Partners, kde se specializovala na poskytování právních služeb v oblasti veřejného sektoru, a to jak na straně orgánů veřejné správy, tak na straně soukromých subjektů. Bára k oblasti veřejného investování pravidelně publikuje a přednáší na odborných seminářích a konferencích.

JUDr. Jozef Záhora, Ph.D.

Ing. Filip Štroch

Ing. Filip Štroch je profesionál v oblasti digitální a marketingové strategie firem. Má silné průmyslové zázemí a více než 8 let zkušeností v mezinárodním marketingu.Pracoval na digitální strategii firem jako je Atlas Copco, Rocketbook nebo TonerPartner. V poslední letech pracoval na 30ce digitálních projektů firem z oblasti B2B i B2C a vyučoval marketing a management na Slezské univerzitě v Opavě, kde vede i svůj výzkum zaměřený na B2B marketing. Jeho specializací je marketingová automatizace, e-mail a messenger marketing.