JUDr. Lenka Matochová
Je právničkou Odboru práva veřejných zakázek a koncesí MMR.
Právu zadávání veřejných zakázek se nejprve věnovala ve státní správě a v advokacii, nyní působí na Ministerstvu pro místní rozvoj ČR. Je spoluautorkou zákona o zadávání veřejných zakázek.
Produkty související s autorem
-
Seminář Praha/online23. 8. 2022Seminář: Administrace VZMR v roce 2022
-
Konference Praha, Hotel Olympik20. 11. 2019Odborné setkání – Veřejné zakázky 2020: Novinky, změny, úskalí
-
Webinář Online – živý přenos5. 3. 2019Webinář: Elektronická fakturace za plnění smlouvy na VZ od 1. 4. 2019
-
Webinář Online – živý přenos7. 2. 2019Webinář: Elektronické podepisování dokumentů v zadávacím řízení
-
Konference Praha, Hotel Olympik26. 9. 2018Povinná elektronická komunikace v ZŘ od 18. 10. 2018 v praxi
Další autoři
Ing. Dagmar Zindulková
Od roku 1994 působí jako lektorka, poradkyně a auditorka managementu kvality.Je auditorem ISO/TS 16949 a EOQ TQM Assessor. Působí rovněž jako členka redakční rady časopisu Kvalita.
Mgr. Bc. Martin Kůs
Martin Kůs je advokátem zabývající se oblastmi jako je zdravotnické právo, právo obchodních společností, pracovní právo a správní právo. V těchto oblastech vede odborná školení.
Mgr. Denisa Marečková
Denisa Marečková je advokátkou v advokátní kanceláři ROWAN LEGAL a specializuje se více než 8 let na oblast IT veřejných zakázek. V rámci této agendy poskytuje komplexní poradenství zadavatelům i dodavatelům.V rámci své specializace se zaměřuje zejména na přípravu zadávacích podmínek v oblasti IT, smluvní právo, softwarové právo. V rámci této činnosti se také zabývá poradenstvím v oblasti řízení probíhajících projektů realizovaných z veřejných zakázek včetně právního poradenství při změnách smluv.
Ing. Stanislav Fiala
Ing. Stanislav Fiala působí jako metodik spisové služby s mnohaletou praxí v oboru správy dokumentů a dlouhodobého ukládání dokumentů v digitální podobě. Je členem odborných sdružení IRMS-CRG, akreditovaným lektorem a auditorem ISO 15489.Je spoluautorem překladu ISO 15489 a vedoucím skupiny autorů Slovníku pojmů (aneb Základní pojmy z oboru správy dokumentů podle legislativy ČR a jejich výklad v kontextu mezinárodních norem a standardů).
Mgr. Aleš Šustr
Aleš Šustr od roku 1997 působí v daňové správě.Od počátku se zabývá problematikou daňového procesu.
Od roku 2002 působil jako vedoucí oddělení metodiky správy daní na Finančním ředitelství v Plzni, kde se zabýval komplexní problematikou daňového procesu včetně daňové kontroly a výkonu rozhodnutí.
Aleš Šustr je v současnosti ředitelem odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství, a také členem expertní skupiny MF pro přípravu daňového řádu.
Aleš Šustr se věnuje rovněž přednáškové činnosti. Podílí se na celorepublikového vzdělávání ÚFO (územních finančních orgánů), orgánů územní samosprávy, celních orgánů i komerčních subjektů.
Publikuje články z oblasti daňového procesu v odborných periodikách, např. v Poradci, DHK a Právním rádci. Je autorem naší publikace Nový daňový řád 2011. Dále je spoluautorem publikace Průvodce novým daňovým řádem.