JUDr. Veronika Křížová, LL.M.

Veronika Křížová je advokátkou v advokátní kanceláři Kříž a partneři s.r.o.

Po dokončení vysokoškolského studia pracovala v Evropském parlamentu v Bruselu. Úspěšně absolvovala studijní program s titulem LL.M. UC Berkeley v USA. Získala také BCLT Law & Technology Certificate tamtéž. Na univerzitu se vrátila o rok později jako výměnný vědecký pracovník, kdy se při svém výzkumu zaměřila na ochranu osobních údajů, soukromí a osobnosti obecně v kyberprostoru. Během této stáže se poprvé seznámila s v té době novým projektem EC na přepracování a sjednocení ochrany soukromí v EU, ze kterého se později vyvinulo Nařízení GDPR. Touto problematikou se tedy zabývá již od samého počátku. Později získala titul JUDr. na Právnické fakultě Univerzity Karlovy, kde se ve své rigorózní práci zabývala otázkami ochrany osobnosti nezletilých v kyberprostoru a dále právě návrhem Komise pro sjednocení ochrany osobních údajů. Ve své praxi se věnuje právu občanskému, specializuje se na právo duševního vlastnictví, zejména právo autorské, ochranu osobnosti a osobních údajů. Je členkou specializovaného týmu kanceláře, poskytujícího klientům služby související s GDPR. Je členkou Mezinárodní asociace profesionálů v oblasti ochrany soukromí (IAPP – The International Association of Privacy Professionals).

Další autoři

Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.

Mgr. Bc. Oldřich Kozumplík

Mgr.Oldřich Kozumplík je advokátem specializujícím se na smluvní právo a je spoluautorem prvního e-learningového kurzu v ČR o smlouvách.

Ing. Petr Jalůvka

Petr Jalůvka je od roku 2001 společníkem a jednatelem společnosti DYNAMIC FUTURE s.r.o.Od roku 2013 působí také jako konzultant v dceřiné společnosti ESCARE. Již v průběhu studia se v rámci stáží ve společnostech FORD AUTOPAL a ŽDB a.s. věnoval optimalizacím procesů a dynamické simulaci. Po ukončení studia nastoupil v ŽDB a.s., kde pracoval na pozici logistik. Po restrukturalizaci  firmy pracoval v letech 2000 až 2001 na stejné pozici v dceřiné společnosti ŽDB TRANS Bohumín.

Ing. Vladimír Čepelák, CSc.

Vladimír Čepelák absolvoval fakultu automatizace a ekonomiky VŠCHT v Praze.Vědeckou hodnost získal v oboru technická kybernetika ve Výzkumném ústavu matematických strojů v Praze. Pracoval na různých pozicích v oboru IT, naposledy ve  firmě BSC Praha, s. r. o., (1990 – 95), kde byl členem nebo vedoucím projektových týmů pro implementaci bankovních a podnikových informačních systémů. Od roku 1995 je činný samostatně v oborech poradenství IT a odborné překladatelství.

Jarmila Trnkalová

Lektorka působí v praxi jako daňová poradkyně více než dvacet let. Má bohaté zkušenosti s lektorováním a působila také jako soudní znalkyně v oboru účetnictví a daní.Má bohaté zkušenosti s lektorováním a působila také jako soudní znalkyně v oboru účetnictví a daní. 

Ing. Aleš Sladký

Aleš Sladký je kouč a lektor v oblasti obchodu B2B. Má za sebou více než 25 let zkušeností na vedoucích obchodních pozicích, jako obchodní ředitel odpovídal za obrat ve výši 300 milionů Kč. V současnosti je stále aktivní v obchodním vedení firem.Pomáhá firmám s optimalizací obchodních postupů, trénuje obchodní dovednosti pro začátečníky i pokročilé a koučuje majitele a manažery firem.