kpt. Bc. Marek Kříženecký

Kpt. Marek Kříženecký je absolventem FBI VŠB-TU Ostrava - obor Technika požární ochrany a bezpečnosti průmyslu.

Od roku 2013 je příslušníkem HZS Královehradeckého kraje. Zprvu působil jako mokrý hasič sloužící na centrální stanici Hradec Králové. V roce 2015 přestoupil na služební místo vrchní komisař – kontrolní činnost. Zároveň je vyšetřovatelem požárů HZS Královehradeckého kraje a konzultantem předkládaných dokumentací zdolávání požárů a autor metodické pomůcky pro zpracování dokumentace zdolávání požárů na území Královehradeckého kraje.

Další autoři

Mgr. Tatiana Behrová

Tatiana Behrová je školiteľka Úradu pre verejné obstarávanie Vo svojej praxi sa venuje aj špecifikám verejného obstarávania vo vzťahu k projektom financovaným z fondov EÚ/ES, podieľala sa na realizácii desiatok metód, resp.Tatiana Behrová je školiteľka Úradu pre verejné obstarávanie Vo svojej praxi sa venuje aj špecifikám verejného obstarávania vo vzťahu k projektom financovaným z fondov EÚ/ES, podieľala sa na realizácii desiatok metód, resp. postupov verejného obstarávania a realizovala viacero súťaží návrhov a súťažných dialógov; v rámci svojej špecializácie dlhodobo intenzívne prednáša o verejnom obstarávaní. Tatiana Behrová bola vymenovaná do funkcie poradkyne vykonávajúcej odborné činnosti pre predsedníčku vlády Slovenskej republiky v oblasti verejného obstarávania.

PhDr. Michal Kolář

Michal Kolář je přední český etoped a psychoterapeut. Řešením školního násilí a šikanování se zabývá více než třicet let. Vytvořil původní teorii, diagnostiku a léčbu školního šikanování. Realizoval první celonárodní výzkum výskytu šikanování na základních školách v ČR (2001). Vytvořil a ověřil Český školní program proti šikanování, který má nejlepší výsledky na světě.Odborně garantoval projekt MIŠ - Minimalizace šikany (2005-2007). Problematiku školního násilí a šikanování přednáší na vysokých školách. Spolupracuje s Mezinárodní a Evropskou observatoří školního násilí, první nevládní organizací v USA Beyondbullies (beyondbullies.org), Ministerstvem školství ČR, Českou školní inspekcí a dalšími institucemi. Dlouhodobě se snaží uspokojovat zájem pedagogů a dalších odborníků o výcvikové kurzy zaměřené na prevenci tohoto destruktivního fenoménu. Kromě toho poskytuje konzultace, supervize a poradenskou službu. Je autorem několika knih a publikací k této problematice: Skrytý svět šikanování (1997, 2000), Bolest šikanování (2001, 2005), Násilí a šikanování (2005), Nová cesta k léčbě šikany (2011), Výcvik odborníků v léčbě šikany (2013) atd. Publikuje v odborných a populárních časopisech.

Mgr. Petr Chaluš

Konzultant v oblasti mezinárodní spolupráce ve vzdělávání, podpory přenosu inovací mezi školami v Evropě. Vystudoval FFUK, obor pedagogika. Pedagogické zkušenosti má zejména z práce v ZŠ, částečně i v MŠ a SŠ. Od roku 2014 je jako rodič dobrovolník a aktivista předsedou organizace Fórum rodičů.Podporuje zapojení rodičů do rozhodování o tom, jak školy vypadají, sdružování rodičů při školách a činnost školských rad. Spolupracuje s Evropskou asociací rodičů. Sám je členem školské rady. Tématu školských rad se věnuje na Ústavu pedagogických věd na Masarykově univerzitě v rámci doktorského studia. Vystupuje k tématu na seminářích a konferencích.

MUDr. Milan Cabrnoch, MBA

MUDr. Milan Cabrnoch se věnuje problematice organizace zdravotnictví a souvisejícím tématům dlouhodobě a souvisle. Je spoluautorem koncepce zdravotnictví Občanské demokratické strany. V současné době se zabývá zejména informovaností pacientů a na to navazující oblasti eHealth.

Mgr. Martina Viewegová

Mgr. Martina Viewegová působila jako lektorka Národního centra bezpečnějšího internetu, je psycholožkou a psychoterapeutkou léčící následky šikany v širokém kontextu v praxi.Orientuje se na primární prevenci pro děti a možnosti řešení konkrétních situací z pohledu psychologie a pomáhajících profesí.

PhDr. Veronika Blaho Vitošková, Ph.D.

Veronika Blaho Vitošková vystudovala na PedF UK obor Psychologie – speciální pedagogika. Čtyři roky pracovala v neziskové organizaci podporující rodiny s dětmi se zdravotním postižením, šest let jako školní psycholožka a vedoucí poradenského pracoviště na pražském gymnáziu.Vyučuje na PedF Univerzity Karlovy v Praze ve specializačními studiu výchovného poradenství a v Ústavu profesního rozvoje pracovníků ve školství. Provozuje též vlastní poradenskou praxi.