Martin Bortlík

Je zodpovědný za oblast daňové politiky a řešení daňových sporů. Jeho specializací je poradenství v oblasti daňové kontroly, daně z přidané hodnoty a transferové ceny. Ve skupině PKF APOGEO působí od roku 2020, kam nastoupil na pozici Tax Policy & Controversy Manager. Je vysoce kvalifikovaný odborník v oblasti daní s patřičnými manažerskými schopnostmi. Od roku 2016 působil jako ředitel Specializovaného finančního úřadu a dohlížel na daně největších firem v Česku.

Další autoři

Petr Karkovský

Petr Karkovský, člen Komory logistických auditorů ČR, je poradcem a auditorem logistiky se zaměřením na oblasti interní logistiky, řízení zásob a plánování výroby.Působil dlouhou dobu ve středním i vrcholovém managementu v potravinářské oblasti. V nadnárodní potravinářské společnosti  získal řadu praktických zkušeností v oblasti projektového řízení a Balance Scorecard. V současnosti je také členem České asociace interim managementu. 

Ing. Jiří Knap

Jiří Knap je prezident IFMA CZ a facility management konzultant.

Ing. Robert Němeček

Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003.Ing. Robert Němeček se pohybuje v obchodě už od roku 2003. Získal řadu zkušeností nejprve jako řadový obchodník a následně jako manažer obchodního týmu. Z pozice manažera vedl mezinárodní obchodní tým a takřka dennodenně řešil otázku motivace a odměňování svého týmu. Díky tomu je schopen nabídnout konkrétní příklady z praxe, jak se k dané problematice postavit.

Ing. Helena Vojáčková, MBA, FCCA

Absolvovala studium na VŠE. Začínala jako auditorka ve společnosti Ernst & Young a následně jako manažerka auditu v PricewaterhouseCoopers.Poté působila v Českých aeroliniích a jejich dceřiných společnostech, kde byla jako Executive Director zodpovědná za účetnictví, daně a později i za controlling. Na obdobné pozici pracovala i v Českém aeroholdingu. V současné době řídí společnost Akcento působící v oblasti podnikových financí a auditorskou společnost HEDLEY AUDIT. Je spoluautorkou několika publikací v oblastech Mezinárodních standardů pro finanční výkaznictví (IFRS).

Mgr. Veronika Špornová

Veronika Špornová, advokátka AK Špornová, má dlouholeté zkušenosti s poskytováním právních služeb podnikatelům.V rámci své činnosti se zaměřuje právě na řešení jejich problémů, přípravu smluv, směrnic a celkového nastavení fungování společností. Při své činnosti využívá také vlastní praktické zkušenosti z provozu e-shopu.

Mgr. Eva Ruhswurmová

Advokátka od roku 2008, absolvovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze (2004), má více než 10 let praxe. Pracovala nejprve v letech 2007 až 2014 v advokátní kanceláři DLA Piper v oblasti pracovního práva, ochrany osobních údajů, AML, práva společností a práva duševního vlastnictví.V současné době pracuje v advokátní kanceláři CHSH Kališ & Partners, v níž se jako členka compliance týmu věnuje oblastem AML, ochrany osobních údajů, nastavení komplexních compliance programů uvnitř společností, bankovnictví. Specializace: ochrana osobních údajů, AML, platební styk, corporate governance.