Martin Bortlík
Je zodpovědný za oblast daňové politiky a řešení daňových sporů. Jeho specializací je poradenství v oblasti daňové kontroly, daně z přidané hodnoty a transferové ceny. Ve skupině PKF APOGEO působí od roku 2020, kam nastoupil na pozici Tax Policy & Controversy Manager. Je vysoce kvalifikovaný odborník v oblasti daní s patřičnými manažerskými schopnostmi. Od roku 2016 působil jako ředitel Specializovaného finančního úřadu a dohlížel na daně největších firem v Česku.
Další autoři
JUDr. Dominik Brůha, Ph.D.
JUDr. Brůha pracuje jako advokát, je zprostředkovatelem a rozhodcem kolektivních pracovních sporů zapsaným na seznamu Ministerstva práce a sociálních věcí ČR.Je členem České advokátní komory, dále Evropského sdružení advokátů specializujících se na pracovní právo (EELA), členem výboru Pražského sdružení Jednoty českých právníků. Jako odborník na kolektivní vyjednávání je členem Kolegia expertů i členem výboru Asociaci pro rozvoj kolektivního vyjednávání (AKV). Pravidelně publikuje v odborných časopisech a na komunitním portálu Mzdová praxe, zodpovídá dotazy v právní poradně Mladé fronty DNES, Medical Tribune atd.
Mgr. Lenka Hečková
Lenka Hečková působí v České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání, z.s. jako vedoucí expertního týmu.
Ing. Jan Bukovský
Ing. Jan Bukovský je inspektorem ICT bezpečnosti v České exportní bance.Mezi roky 2001 a 2007 pracoval jako interní auditor a vedoucí oddělení v odboru interního auditu České konsolidační agentury. V současnosti se věnuje školení IT auditorů a také přednáší o bezpečnosti IT.
Bc. Radim Vašíček
Radim Vašíček pracuje na pozici SEO Product Managera ve firmě Poski.com.s.r.o. Už několik let se věnuje problematice SEO. Své zkušenosti získané optimalizací velkého množství webů, by rád předal dále.
doc. PhDr. Martin Rusek, Ph.D.
Docent Martin Rusek působí jako zástupce vedoucího katedry chemie a didaktiky chemie na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy. Zároveň zastává funkci proděkana pro vědu a výzkum. V rámci velké revize RVP působil jako garant pracovní skupiny. Ve své pedagogické a vědecké činnosti se zaměřuje zejména na kurikulum výuky přírodovědných oborů s důrazem na chemii – analýzu kurikula, analýzy učebnic a způsobů jejich využívání, rozvoj profesního vidění budoucích učitelů chemie, rozvoj dovedností řešit problémy. V posledních letech se intenzivně zabývá problematikou dosaženého kurikula a s ním spojenou připraveností studentů na studium (chemie) na vysoké škole.