Martina Šumavská
Martina Šumavská působí jako advokátka v advokátní kanceláři GT Legal. Specializuje se především na pracovní a cizinecké právo nebo i správní, obchodní a korporátní právo.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Marie Hajšmanová
je dlouholetou soudní znalkyní v oboru mezd a účetnictví a mzdovou auditorkou s garancí IES. Je vyhledávanou lektorkou na problematiku daně z příjmů fyzických osob ze závislé činnosti, odměňování v podnikatelské sféře, náhrad mezd a cestovních náhrad. Využívá nejen teoretických znalostí právních předpisů v oblasti pracovního práva a daně z příjmů, ale i praktických zkušeností z práce mzdové účetní, metodičky Finančního ředitelství v Plzni a asistentky daňového poradce a auditora.
Ing. Bc. Michal Zelenák, MBA
Michal Zelenák má dlouholeté zkušenosti s nakládáním s odpady v privátní i státní sféře. Je pověřenou osobou k hodnocení nebezpečných vlastností odpadů a je manažerem a auditorem systémů Environmentálního managementu dle ISO 14001. Přednáší a publikuje v odborných časopisech.
Eva Hruštincová
Eva Hruštincová je hodnotitelkou a členkou komise projektu Ligy lidských práv Férová škola.
Mgr. Tomáš Bezouška
Tomáš Bezouška je presidentem Institutu pro správu dokumentů, odborného spolku zaměřeného na rozvoj a propagaci dobrých postupů spisové služby a správy dokumentů předevšm v organizacích veřejné správy. Jako zástupce Institutu se podílí na úpravách spisovenské legislativy v pracovní skupině Ministerstva vnitra, je spoluautorem Metodického návodu pro kontrolu eSSL, publikuje a přednáší k tématům spisové služby, eGovernmentu a kybernetické bezpečnosti. Působní rovněž jako hlavní metodik poradenské společnosti INADVISORS.
Ing. David Pinka
David Pinka je poradce a specialista na řízení nákupu, logistiky a odběratelsko-dodavatelských vztahů.
Ing. Ráma Rajnošek, Ph.D.
Ráma Rajnošek působí jako CEO a jako konzultant pro komunikační strategie v online agentuře Aqua Digital.Zabývá se komplexním navrhováním kampaní v prostředí internetu. Vytváří koncepty využívající výhody v propojení online nástrojů a klasických komunikačních kampaní. Navrhuje akviziční strategie a využívání loajalitních nástrojů dle nastavených marketingových cílů klienta. Do komunikační strategie integruje jako součást mixu sociální sítě s hlavní orientací na Facebook a jeho nástroje.