Mgr. Aleš Šustr

Aleš Šustr od roku 1997 působí v daňové správě.

Od počátku se zabývá problematikou daňového procesu.

Od roku 2002 působil jako vedoucí oddělení metodiky správy daní na Finančním ředitelství v Plzni, kde se zabýval komplexní problematikou daňového procesu včetně daňové kontroly a výkonu rozhodnutí.

Aleš Šustr je v současnosti ředitelem odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství, a také členem expertní skupiny MF pro přípravu daňového řádu.

Aleš Šustr se věnuje rovněž přednáškové činnosti. Podílí se na celorepublikového vzdělávání ÚFO (územních finančních orgánů), orgánů územní samosprávy, celních orgánů i komerčních subjektů.

Publikuje články z oblasti daňového procesu v odborných periodikách, např. v Poradci, DHK a Právním rádci. Je autorem naší publikace Nový daňový řád 2011. Dále je spoluautorem publikace Průvodce novým daňovým řádem.

Další autoři

Norbert Pýcha

Norbert Pýcha má za sebou více než 20 let zkušeností v oblasti Event Managementu a jeho profesní kariéra je téměř výhradně spjata s agenturou Event Arena, kterou spoluzaložil v roce 2000 a kterou spoluvlastní.Norbert Pýcha má za sebou více než 20 let zkušeností v oblasti Event Managementu a jeho profesní kariéra je téměř výhradně spjata s agenturou Event Arena, kterou spoluzaložil v roce 2000 a kterou spoluvlastní. Hlavní náplní jeho práce je vedení společnosti, strategický rozvoj, HR management, supervize unikátních akcí a projektů a komunikace s klienty.Spoluzakládal Asociaci eventových agentur EMA CR v r. 2015. Vystupuje a přednáší na odborných akcích týkajících se Event Managementu od roku 2010.

Vladislava Dvořáková, DiS.

Vladislava Dvořáková je mzdová a personální auditorka s více než 25letou zkušeností se zpracováním mezd a s personalistikou.Působila ve veřejném sektoru i v komerční sféře, kde spolupracovala se společnostmi s 300-600 zaměstnanci. Má také zkušenosti se zpracováním vnitřních předpisů (pracovní řád, mzdový předpis, zpracování platových předpisů) a je certifikovaným mzdově-personálním profesionálem IES a certifikovaným mzdovým účetním IES.

Patrik Veselík

Radek Baloun

Radek Baloun aktuálně pracuje ve společnosti Asseco Central Europe, a. s. Má bohaté zkušenosti získané během 30 let v různých pozicích ve veřejné správě i v ICT sektoru. Dříve zastával pozici tajemníka Magistrátu Hradec Králové. Věnuje se inovacím ve veřejné správě, které jsou realizovány prostřednictvím moderních informačních technologií. Je zapojen do řady aktivit a projektů, které podporují rozvoj českého eGovernmentu, včetně portálu občana a katalogu služeb. Také dlouhodobě působí v rámci ICTU. Radek Baloun je častým řečníkem na konferencích týkajících se tématu eGovernment.

Jiří Beranovský

Jednatel a společník ve společnosti EkoWATT CZ s. r. o., energetický a ekonomický analytik, specialista MPO č. 072, fyzikální inženýr a certifikovaný projektant pasivních domů, LEED Green Associate, SB Tool CZ Consultant, odborný asistent na Katedře ekonomiky, manažerství a humanitních věd při FEL na ČVUT Praha.Specializace: Analýza a optimalizace energetických systémů, efektivní využívání energie, obnovitelné zdroje, investiční strategie, tvorba podnikatelských záměrů, ekonomická a finanční analýza, studie proveditelnosti, energetické audity OZE a budov, Průkazy energetické náročnosti budov (PENB).

Ing. Jiří Blažek

Ing. Jiří Blažek je zkušený lektor v oblasti investiční výstavby a technický poradce.Také nabízí poradenskou činnost ve stavebnictví.