Mgr. Aleš Šustr

Aleš Šustr od roku 1997 působí v daňové správě.

Od počátku se zabývá problematikou daňového procesu.

Od roku 2002 působil jako vedoucí oddělení metodiky správy daní na Finančním ředitelství v Plzni, kde se zabýval komplexní problematikou daňového procesu včetně daňové kontroly a výkonu rozhodnutí.

Aleš Šustr je v současnosti ředitelem odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství, a také členem expertní skupiny MF pro přípravu daňového řádu.

Aleš Šustr se věnuje rovněž přednáškové činnosti. Podílí se na celorepublikového vzdělávání ÚFO (územních finančních orgánů), orgánů územní samosprávy, celních orgánů i komerčních subjektů.

Publikuje články z oblasti daňového procesu v odborných periodikách, např. v Poradci, DHK a Právním rádci. Je autorem naší publikace Nový daňový řád 2011. Dále je spoluautorem publikace Průvodce novým daňovým řádem.

Další autoři

JUDr. Svatopluk Galočík

Ing. Regina Kubcová

Specializuje se oblast organizace práce a času, nastavování kvalitních pracovních postupů a efektivní řízení projektů.Jejím cílem je maximálně zefektivnit práci, nastavit funkční komunikační kanály, smysluplné postupy práce, ušetřit finanční prostředky a zabývat se projekty i činnostmi podle priorit na základě čísel, a ne domněnek či pocitů.

PhDr. Václav Mertin

Jeden z nejvýznamnějších českých dětských psychologů s bohatou poradenskou praxí zaměřenou na výchovné a vzdělávací problémy dětí a dospívajících.Zabývá se například obtížemi v komunikaci rodiny a školy, specifickými poruchami učení a chování, ADHD, psychickými problémy dětí v komplikovaných rodinných situacích, jakými jsou v současné době především rozvody rodičů. Pracuje na katedře psychologie Filozofické fakulty Univerzity Karlovy v Praze a pravidelně publikuje v pedagogických periodikách.

Mgr. David Dvořák, LL.M., Ph.D.

David Dvořák je partnerem advokátní kanceláře MT Legal s.r.o.a přímým spoluautorem původního znění zákona o veřejných zakázkách. V období roku od roku 2006 do roku 2011 byl certifikovaným lektorem Ministerstva pro místní rozvoj k otázkám k oblasti zákona o veřejných zakázkách a koncesního zákona. Specializuje se na poradenství v oblasti veřejných zakázek, koncesí a PPP (Public-Private Partnership). Je členem představenstva České společnosti pro stavební právo a členem Legislativní komise ČKAIT. Je také členem redakční rady časopisu Veřejné zakázky v praxi a autorem několika desítek odborných článků a statí k problematice veřejných zakázek.  

Ing. Zbyněk Jančík

Pan Jančík je revizní technik zdvihacích zařízení a, b, c, f. Revizní technik tlakových zařízení, osoba odborně způsobilá v prevenci rizik, koordinátor BOZP, odborný technik motorových vozíků. Předseda pracovní skupiny pro zdvihací zařízení a člen vědecké rady APTI z.s.

RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA

Odborná lektorka kurzů na téma spisové služby, datových schránek a správního řádu. Mnoho let pracovala jako odborná referentka Odboru školství, mládeže a sportu Krajského úřadu Středočeského kraje a metodička spisové služby a datových schránek. V současné době se specializuje na vedení spisové služby ve školách.Působí na Pedagogické fakultě Univerzity Karlovy, zároveň pravidelně publikuje ve školských časopisech. Má pedagogické, přírodovědné a manažerské vzdělání. Byla lektorkou projektu vzdělávání „eGovernment ve Středočeském kraji“ a garantem oblasti elektronická spisová služba v rámci pracovní skupiny projektu „Rozvoj eGovernmentu ve Středočeském kraji“.