Mgr. Aleš Šustr

Aleš Šustr od roku 1997 působí v daňové správě.

Od počátku se zabývá problematikou daňového procesu.

Od roku 2002 působil jako vedoucí oddělení metodiky správy daní na Finančním ředitelství v Plzni, kde se zabýval komplexní problematikou daňového procesu včetně daňové kontroly a výkonu rozhodnutí.

Aleš Šustr je v současnosti ředitelem odboru právního a daňového procesu Generálního finančního ředitelství, a také členem expertní skupiny MF pro přípravu daňového řádu.

Aleš Šustr se věnuje rovněž přednáškové činnosti. Podílí se na celorepublikového vzdělávání ÚFO (územních finančních orgánů), orgánů územní samosprávy, celních orgánů i komerčních subjektů.

Publikuje články z oblasti daňového procesu v odborných periodikách, např. v Poradci, DHK a Právním rádci. Je autorem naší publikace Nový daňový řád 2011. Dále je spoluautorem publikace Průvodce novým daňovým řádem.

Další autoři

doc. Ing. et Ing. František Kuda, CSc.

František Kuda je vedoucím katedry městského inženýrství Fakulty stavební Vysoké školy báňské - Technické univerzity v Ostravě a předsedou České společnosti městského inženýrství.Jeho hlavní oblastí vědeckého zájmu je facility management. Problematiku správy majetku a provozu budov dlouhodobě přednáší. Na tato témata také publikuje a řeší grantové projekty.

Ing. Tomáš Raška

Tomáš Raška je dlouholetý úspěšný obchodník v oblasti FMCG, má zkušenosti s vyjednáváním s velkými a dominantními zákazníky. Lektorské činnosti se věnuje od roku 2004. Kursy vede velmi poutavou, praktickou a účinnou metodou, která vám přinese v praxi použitelné a efektivní metody vyjednávání.

JUDr. Samuel Král

Samuel Král je seniorním advokátem v advokátní kanceláři ROWAN LEGAL a ve své více jak 7 leté praxi se zaměřuje zejména na právní poradenství v oblasti práva IT, kybernetické bezpečnosti, duševního vlastnictví, a uzavírání smluv. Jeho klienti jsou české a mezinárodní společnosti ze sektorů IT, on-line služeb, finančních služeb a výrobního průmyslu.

Mgr. Jiří Harnach

Jiří Harnach působí v oblasti veřejných zakázek bezmála 20 let. Od roku 2001 jako tajemník rozkladové komise předsedy ÚOHS a rovněž ředitel Legislativně-právního odboru tamtéž a od roku 2011 pak v advokátní kanceláři ROWAN Legal. Vítá každou příležitost podělit se o své zkušenosti s realizací řady zadávacích řízení a rovněž na poli procesního zastupování účastníků zadávacího řízení před ÚOHS. 

Ing. Martina Škrdlantová

Ing. Martina Škrdlantová se věnuje řízení ordinací. Lékařům přednáší o marketingu a managementu, financích a cenových otázkách ve zdravotnictví. Její specializací jsou kalkulace cen. Má bohaté zkušenosti z praxe a je konzultantem řady větších i menších praxí po celé republice. Působí také jako ředitelka zubní kliniky Studio 32 v Praze.

Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková

Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť. V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.