Mgr. Alice Kourkzi – Kašlíková
Alice Kourkzi - Kašlíková je garantkou vzdělávání žáků s OMJ a žáků nadaných v Národním pedagogickém institutu České republiky. Má zkušenosti na pozici redaktorky, učitelky cizích jazyků, výchovné poradkyně ZŠ a metodičky prevence ZŠ.
Vystudovala Pedagogickou fakultu Univerzity Karlovy obor pedagogika a anglický jazyk a literatura s didaktikou a specializační studium pro výchovné poradce. V současné době studuje doktorské studium na katedře pedagogiky a absolvuje sebezkušenostní výcvik v integrativní psychoterapii typu SUR na Skálově institutu v Praze.
Produkty související s autorem
Další autoři
JUDr. Tomáš Doležal
Tomáš Doležal od roku 2008 působí v advokacii. Poskytuje právní služby zejména v oblastech veřejného práva a nemovitostí. V současné době má svojí advokátní kancelář v Opavě. Zvláštní specializaci zapsanou u České advokátní komory má na obory stavebního práva, správního práva, přestupkového práva, občanského práva a dopravních trestných činů.
Mgr. Tereza Kyselová
Tereza Kyselová absolvovala Právnickou fakultu Univerzity Karlovy a je zapsána v seznamu koncipientů vedeném Českou advokátní komorou. V advokátní kanceláři Weinhold Legal pracuje od roku 2012. Ve své koncipientské praxi se zaměřuje především na právo duševního vlastnictví, právo obchodních společností a právo veřejných zakázek.
Mgr. et Mgr. Jitka Škarohlídová
Mgr. et Mgr. Jitka Škarohlídová je lektorka vzdělávacích programů v centru prevence a koordinátorka Specializovaného studia pro školní metodiky prevence. Podílí se na přípravě preventivních programů a pracuje jako speciální pedagog v mateřské škole.
Mgr. Tomáš Hrdina
Mgr. Tomáš Hrdina je advokátem specializujícím se na oblast obchodních korporací, zejména pak na oblast tzv. podnikových kombinací (přeměny, převody podílů, vklady do společnosti, akvizice) a komplexního poradenství pro obchodní společnosti včetně vymáhání pohledávek. Vedle toho se zaměřuje na problematiku právní odpovědnosti (občanskoprávní, správněprávní, trestněprávní) se zaměřením ve vztahu k obchodním společnostem, likvidací obchodních společností a oblast cenných papírů.
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.