Mgr. Bc. Ivana Lehkoživová, BA
Ivana Lehkoživová působí jako samostatná advokátka. Studovala právo a ekonomiku v ČR i zahraničí.
Produkty související s autorem
-
Živé vysílání Online – živý přenos10. 11. 2022Živé vysílání: Švarcsystém prakticky: Jak obstát při kontrole
-
Živé vysílání Online – živý přenos13. 9. 2022Živé vysílání: Nejkritičtější přešlapy personalistů při náboru
-
Konference Praha – Hotel Olympik / online11. 5. 2022Konference: Legislativní miny nastražené na personalisty v roce 2022
-
Živé vysílání Online – živý přenos9. 11. 2021Živé vysílání: Nejkritičtější přešlapy personalistů při náboru
-
Živé vysílání Online – živý přenos4. 8. 2021Živé vysílání: Nejkritičtější přešlapy personalistů při náboru
-
Konference Praha, Hotel Olympik4. 11. 2021Konference: 10 největších legislativních strašáků pro personalisty v roce 2022
Další autoři
Mgr. et Mgr. Dagmar Vilášková
Dagmar Vilášková je speciální pedagožka. Na pozici vedoucí školních poradenských pracovišť na základních školách zajišťuje inkluzivní podmínky pro vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami, rovněž se věnuje podpoře a akceleraci žáků nadaných. Zkušenosti se vzděláváním dětí a žáků s kombinovaným postižením, dětí a žáků s autismem a vadou zraku předává na katedře speciální pedagogiky Ostravské Univerzity jako externí vyučující akreditovaného předmětu Strukturované učení a autismus, ale také formou bezplatných konzultací rodinám s dětmi s poruchami autistického spektra.Vystudovala speciální pedagogiku a speciální andragogiku na Masarykově Univerzitě v Brně. V roce 2006 vydala metodiku Strukturované učení pro žáky s autismem (s přihlédnutím k postižení zraku a mentální retardaci). Profesní zkušenosti získala jako učitelka v mateřské škole, asistent pedagoga, učitel na 1. stupni ZŠ, speciální pedagog v pedagogicko-psychologické poradně, odborný rada – odborník v oblasti speciální pedagogiky pro ČŠI, odborný pracovník – speciální pedagog, školní speciální pedagog a lektor. Od roku 2011 se věnuje metodickému vedení asistentů pedagogů na mateřských, základních a středních školách a tvorbě koncepcí školních poradenských pracovišť.
V rámci lektorské činnosti se věnuje tématům: Školní poradenské pracoviště, Inkluzivní vzdělávání žáků s poruchami autistického spektra, Diagnostika a reedukace specifických poruch učení, Asistent pedagoga ve školní praxi, Podpůrná opatření a legislativa v MŠ, ZŠ a SŠ, Syndrom vyhoření.
Mgr. Marika Kropíková
Marika Kropíková se specializuje na problematiku společného vzdělávání. Má bohaté pedagogické a speciálněpedagogické zkušenosti. Působí také jako soudní znalkyně pro obor školství a kultury se zaměřením na speciální pedagogiku, společné vzdělávání, etopedii, psychopedii a logopedii. Je autorkou celé řady článků v odborných časopisech.Je lektorkou seminářů zaměřených na inkluzivní vzdělávání, rizikové chování dětí a mládeže, práci se třídou, pedagogickou diagnostiku, legislativu... Absolvovala doplňkové vzdělání Hrozby rasismu a extremismu, výchova k aktivnímu občanství a předcházení extremismu zaměřeného pro výuku žáků, studentů a pedagogických pracovníků. Působila jako logoped v Jedličkově ústavu.
Ing. Jiří Nedbal
Jiří Nedbal je zkušeným dlouholetým lektorem a konzultantem v oblasti BOZP.Je vedoucím auditorem systému managementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci dle ČSN EN ISO 19011, osobou odborně způsobilou v prevenci rizik (bezpečnostní technik) podle zákona 309/2006 Sb., koordinátorem BOZP na staveništi podle zákona 309/2006 Sb. a osobou odborně způsobilou podle § 11 odst. 1 zákona č. 133/1985 Sb. o požární ochraně.
Ing. Eva Wernerová, Ph.D
Eva Wernerová působí jako odborná asistentka na katedře Městského inženýrství Fakulty stavební Vysoké školy báňské - Technické univerzity v Ostravě.Její hlavní oblastí zájmu je facility management. Problematiku správy majetku a provozu budov přednáší. Na tato témata také četně publikuje.