Mgr. Darja Habartová
Darja Habartová působí od roku 2007 v advokacii.
Specializuje se na právo obchodních společností, občanské právo, obchodní právo a přeměny obchodních společností a družstev.
Produkty související s autorem
Další autoři
Ing. Hana Juráňová
Hana Juráňová je daňovou poradkyní a auditorkou.Dlouhodobě se zabývá problematikou veřejné správy v oblasti organizace řízení, kontrol a přezkumů, poskytování a přijímaní dotací, účetnictví, daňových povinností, systémů inventarizace majetku a závazků atd.
Jako akreditovaná lektorka působí 10 let.
PhDr. Lenka Felcmanová, Ph.D.
Lenka Felcmanová je místopředsedkyní České odborné společnosti pro inkluzivní vzdělávání (ČOSIV).
Radek Pavlíček
Radek Pavlíček je specialistou na přístupnost digitálního prostředí pro osoby se zrakovým postižením. Vystudoval učitelství matematiky a výpočetní techniky na Fakultě informatiky Masarykovy univerzity, kde také působí ve Středisku Teiresiás a vede řadu projektů zaměřených na digitální přístupnost. Je autorem metodiky Blind Friendly Web, spoluautorem českých pravidel přístupného webu a lektorem digitálního designu bez bariér. Aktivně se podílí na testování asistivních technologií a dlouhodobě zlepšuje přístupnost pro uživatele s postižením zraku.
Ing. Jan Tecl
Jan Tecl je manažerem daňového oddělení ve společnosti EK Partners. Daním se věnuje přes 10 let a to především v oblasti DPH, mezinárodního zdanění a jeho specializací jsou nemovitosti – a to jak z pohledu výstavy, tak i následné držby a případných prodejů a strukturování investic z pohledu daní. Je členem sekce DPH na Komoře daňových poradců České republiky a lektorské činnosti se věnuje jak v komerční sféře, tak také vyučuje na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Vít Baloušek
Vít Baloušek, reklamní mág, copywriter, konsultant a kreativní ředitel se zkušenostmi z mezinárodních reklamních agentur Grey, DDB, Proximity/BBDO a Leo Burnett, se specializuje na originální vzdělávání v oblastech: kreativní reklamní tvorba, strategický marketing, tvorba značky, digitální komunikace a sociální sítě a také v oblasti automotive.Je rovněž lektorem marketingového vzdělávání CIMA v rámci certifikace platné pro celou EU a členem celoevropské asociace EMCC. Začínal jako novinář, pracoval jako copywriter a kreativní ředitel v reklamní agentuře.
Nyní jako lektor a trenér předává své zkušenosti z praxe formou worskhopu. Je autorem první příručky o kreativní tvorbě reklamy na našem trhu s názvem „Žijte a myslete kreativně".
Ing. Miroslav Šafařík, Ph.D.
Miroslav Šafařík vystudoval Elektrotechnickou fakultu ČVUT, obor elektroenergetika, dále absolvoval bakalářské a postgraduální studium na Provozně ekonomické fakultě ČZU v Praze, obor řízení a ekonomika podniku.V období 1999–2003 pracoval v oddělení environmentální ekonomiky Českého ekologického ústavu se specializací na ekonomiku obnovitelných zdrojů a na přípravu Státního programu na podporu úspor energie a obnovitelných zdrojů energie. Od roku 2004 je výkonným ředitelem společnosti PORSENNA o.p.s., která se zaměřuje na propagaci udržitelné energetiky a stavitelství, zavádění energetického managementu a další projekty v oblastech ochrany klimatu a životního prostředí. V letech 2005–2008 byl předsedou CZ Biom – Českého sdružení pro biomasu a dále působí jako konzultant v oboru obnovitelných zdrojů energie a úspor energie.