Mgr. František Korbel, Ph.D.

Mgr. František Korbel, Ph.D. je advokát, partner kanceláře HAVEL & PARTNERS a držitel České ceny za architekturu.

Zároveň také vykonává další funkce: učí na katedře správního práva Právnické fakulty UK v Praze, je členem Legislativní rady vlády, stál za přijetím nového občanského zákoníku a trestního zákoníku jako náměstek ministra spravedlnosti pro legislativu a v neposlední řadě byl vedoucím autorského věcného záměru nového stavebního zákona.

Další autoři

PaedDr. Věra Jakoubková

Ing. Ondřej Ječný

Je vedoucím oddělení centrálního nákupu Ministerstva vnitra České republiky.Elektronizací veřejných zakázek a elektronickými systémy pro veřejné zadávání se zabývá dlouhodobě. Soustředí se na centrální nákupy, které také v praxi koordinuje. Je členem meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020 a pracovní skupiny pro funkčnost Národního elektronického nástroje. meziresortní řídící skupiny pro implementaci Strategii elektronizace zadávání veřejných zakázek pro období let 2016 až 2020Více zde: http://www.nenen.cz/news/zapis-z-8-jednani-meziresortni-ridici-skupiny-pro-implementaci-strategii-elektronizace-zadavani-verejnych-zakazek-pro-obdobi-let-2016-az-2020/  

Mgr. Michaela Švejdová

Mgr. Michaela Švejdová je odbornicí na prevenci a eliminaci šikany na pracovišti, budování sociálního bezpečí a vytváření důstojných pracovních podmínek v organizacích napříč sektory. Je zakladatelkou informačního portálu www.sikanavpraci.cz a Mobbing Free Institutu, který systematicky nastavuje principy etického a bezpečného prostředí ve veřejných institucích, neziskových organizacích i soukromých firmách. Od roku 2011 se specializuje se na šetření a řešení neetických jevů na pracovišti, proškolování ombuds osob a interních SAFE týmů. Přináší unikátní know-how a metodiky pro komplexní šetření, řešení i prevenci šikany, které využívají například inspektoři práce, ministerstva, odbory, zaměstnavatelé ve veřejném i soukromém sektoru. Dlouhodobě se zaměřuje také na stabilizaci týmů po krizových situacích, obnovu zdravého a funkčního pracovního prostředí. Její přístup staví na smírčí cestě, vzájemném respektu, obnově otevřené komunikace a nastavování udržitelných systémů spolupráce.

Mgr. Lukáš Krejčí

Lukáš Krejčí nastoupil po absolvování Právnické fakulty Masarykovy univerzity do společnosti ŠKODA AUTO jako právník v oblasti řízení lidských zdrojů.Zde se od počátku zaměřoval na problematiku pracovního práva, a to především v oblastech vysílání zaměstnanců, manažerská personalistika, agenturní zaměstnávání a v neposlední řadě i problematika tarifních vztahů, a to na úrovni nadnárodní společnosti. V posledních několika letech vede tým, který má na starosti sociální dialog ve ŠKODA AUTO, tj. nejenom samotné kolektivní vyjednávání, ale mezinárodní spolupráci v této oblasti a dále společné personální projekty zaměstnavatele a odborů (Master Vendor koncept v oblasti agenturního zaměstnávání, nasazení časového konta u výrobních zaměstnanců, organizace práce v atypických směnných systémech apod.).

Michaela Antalíková

Michaela Antalíková vystudovala Státní konzervatoř, posléze sociální pedagogiku a teologii na VOŠ Jabok.Učila na 1. i 2. st. běžné státní základní školy, soukromé ZŠ Klíček, ale také na ZŠ s Montessori programem. V její třídě vždy byly začleněny děti se znevýhodněním, ať zdravotním, mentálním nebo sociálním. Je lektorkou programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení. Řadu let se věnuje práci s dětmi s postižením a lektoruje semináře pro pedagogy, asistenty pedagoga, rodiče a sociální pracovníky. Také vede prožitkové dílny se školními třídami, kde je začleněno dítě s postižením nebo do třídy má teprve přijít – cílem je dětem a učitelům pomoci nastavit ve třídě základy dobrých vztahů. Zajímá se o praktické využití nástrojů Plánování zaměřeného na člověka ve škole. Pro Rytmus-od klienta k občanovi, o.p.s. pracuje ve Středisku podpory inkluze jako metodička a lektorka.

Michal Orság

Michal Orság je ředitelem vzdělávací organizace EDUkační LABoratoř, která je tvořena učiteli z praxe.Je propagátorem formativního hodnocení a vydavatelem publikací Co funguje ve třídě, Efektivní výukové nástroje či Zavádění formativního hodnocení. Se svým týmem se také zabývá řešením syndromu vyhoření u učitelů a popularizací učitelského povolání. Vystudoval Pedagogickou fakultu Univerzity Palackého, učil anglický jazyk na základní a střední škole a nyní se věnuje inovacím ve školství a vzdělávání.